Lijf & Lijn alle pijlers

Help me aan een crashdieet!!

03-05-2012 11:15 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve hemel vanochtend ben ik me kapot geschrokken! Ik wist wel dat ik wat was aangekomen maar dat het ondertussen zo erg is geworden had ik niet echt door. Ben al 2 wkn thuis en doe makkelijke kleren aan oa joggingbroek enz.

Maar omdat ik zo weg moet wilde ik leuke kleren aan doen, maar omg... Ik pas al mijn spijkerbroeken ineens niet meer Allemaal net te strak. Ik ben echt in shock!!! Wie heeft er een goeie crash dieet voor ongeveer 3 tot 5 kilo in korte tijd??
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
Spoor je niet
Internagelaktisch
niet eten?

(niet dat dat gezond is ofzo, maar dat is een crash dieet sowieso nooit).
Alle reacties Link kopieren
Doe normaal mens. Paar dagen balansen, bewegen en dan gaat het vanzelf. Ik ga je niet helpen je lichaam naar de klote te helpen.
Alle reacties Link kopieren
detoxen?

Maar ik ben niet echt een voorstander van een crash-dieet. Detoxen heeft een ander doel, maar vaak val je wel wat af.

Moet je het wel goed doen!
Tsja, dat wordt dus in joggingbroek de deur uit. Maar aan een crashdieet ga ik je niet helpen.
Alle reacties Link kopieren
Simpel.

Niet meer eten. Alleen maar water drinken.

En dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken om het dragen van leuke kleren, want je bed kom je dan toch niet meer uit.
Alle reacties Link kopieren
Crashdieten zijn ongezond en zinloos, wat je verliest aan gewicht zit er zo dubbel weer aan. Verander liever je eetgewoonten, beweeg wat meer, daar heb je op lange termijn veel meer aan. Die paar kilo's ben je dan zo kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst een onderzoek over crash dieet op tv, eerste weken viel ze onwijs af, maar later ging ze weer normaal eten zeg maar en toen kwam ze van alles dubbel aan..

Die 3 kilo zou ik dan liever op een andere manier verliezen maar ik snap dat het nu even niet leuk is..
Alle reacties Link kopieren
Soepdieet



http://www.dietenlijst.nl/dieten/soepdieet/
Alle reacties Link kopieren
Ga bewegen dan ben je het zo kwijt
Alle reacties Link kopieren
Met een crashdieet maak je het alleen maar erger.

Probeer op je eten te letten het is soms verbazingwekkend om te zien hoeveel calorieen in onschuldig ogend eten zit.

Check de website van het voedingscentrum en probeer in de tussentijd te sporten. Dit kan door wandelen, fietsen enz.

Suc6
zoekend......
Alle reacties Link kopieren
Wat je in 2 weken aankomt, krijg je er ook heus wel weer af door gewoon gezond te eten, en veel te bewegen.

Niks crashdieet, dan gaat je lichaam in de spaarstand en op het moment dat je wel weer gaat eten, slaat het alle voedingsstoffen op in vet, zodat je lijf voor de komende periode van hongersnood tenminste een reserve heeft. Dan kom je alleen maar aan en heb je je stofwisseling goed verneukt.

En dat voor een paar kilo die je er door te bewegen en gezond te eten zo weer af hebt.
Ziekenhuisdieet? Moet je maar effe googlen.

Heb het zelf ook een x geprobeert te volgen maar naar 1 dag al afgehaakt. Je kan beter gewoon gezond gaan eten en langzaam afvallen, want na een crashdieet kom je vaak snel weer aan.
Alle reacties Link kopieren
Stop met eten, meer crash heb je niet nodig.
Ik zou eens gezond gaan eten.



Het kan best zijn dat je darmen van slag zijn en/of je vocht vasthoudt. Als je weer normaal gaat eten en genoeg water drinkt, zul je zien dat dat al een stuk helpt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou inderdaad niet een crash dieet gaan volgen, want dan krijg je alles er dubbel en dwars weer bij, maar veel water drinken, fruit, groenten en veel bewegen etc. Dan heb je die paar kilo teveel er zo weer af.
Alle reacties Link kopieren
Begin met hardlopen en niet snoepen. Dan ben je met een beetje dicipline in een maandje tussen de 2 en de 4 kg kwijt.
Eat Clean. Train Dirty.

Vooral die combinatie. En geheid dat je 5 kilo kwijt raakt in een maand. Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat. Nooit meer dan een kilo/anderhalve kilo per week afvallen.



Crashdieten slaan aan bij de hopelozen. Met als gevolg dat ze zodra ze stoppen met crashen het dubbele aan gewicht ervoor terug krijgen.
Alle reacties Link kopieren
ziekenhuisdieet helpt inderdaad wel..en als je dan afgevallen bent moet je je eetpatroon wel aanpassen. Dan kan het zo blijven.



ik ben een keer (toen nog geen kids en veel tijd voor sporten erbij.elke dag sportschool,op fiets naar het werk 10 km heen en 10 terug en elke ochten buikspieroefeningen) 20 kilo afgevallen in 6 weken met een (ongezond) crashdieet van 500 kcal. Ik weet het heel ongezond en nu met 4 kids en 10 jaar ouder zou ik het niet meer redden. was 24 toen..gewicht is toen gebleven totdat ik zwanger werd van de eerste met 27 ..dus het is niet altijd zo dat je weer aankomt mits je er bij sport en anders gaat eten.
Puck
Alle reacties Link kopieren
Een weekje buikgriep moet voldoende zijn.

Misschien eens een pond gehakt of een kipfilet een paar dagen buiten de koelkast bewaren en dan rauw opeten. Lekker op een toastje ofzo?

Ben je zo een kilootje mee kwijt.



En net zo gezond als al die andere crashdieten.
Een crashdieet???

- waterdieet (drink alleen water)

- fruitdieet (eet alleen fruit)

- geurdieet (ruik alleen aan het voedsel)(



Allemaal heel effectief als je snel een paar kilo af wilt vallen en bij wilt komen. Want dat is het effect van een crashdieet, snel afvallen en meer aankomen na het dieet.



snelle oplossingen zijn halve oplossingen. Wat jij moet doen is minder eten en meer sporten, of die paar kilo accepteren en nieuwe kleding kopen
Misschien niet zozeer de kilo's die je bent aangekomen maar meer door het niks doen en het snaaien van veel koolhydraten waardoor je vocht vast houdt.
Alle reacties Link kopieren
Salmonella gegarandeerd 7 kilo in 3 dagen
Alle reacties Link kopieren
Stop alles waar je trek in hebt in je mik, kauw het, spuug het op een bord. Laat het afkoelen. Wil je het na een half uur nog eten, dan mag je het opeten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven