Centraal Moderatortopic deel 5

31-10-2012 09:24 3252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ja en als je mailt krijg je een nietszeggend antwoord waar je.niks aan hebt.



Waarom moet dat intern besproken worden? Neem aan dat jullie toch standaard regels hebben voor wat wel en.niet is toegestaan op het prikbord? Wij willen doe ook gewoon graag weten. Waarom moet daar zo moeilijk en geheimzinnig over gedaan worden.

Of hebben jullie die regels niet en wordt het ter plekke bepaald?
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 22 januari 2013 @ 14:18:

Wij hebben jullie reacties gelezen en zullen de regels mbt het prikbord verduidelijken. Wij zullen dit hier spoedig communiceren.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum





Dit is de reactie van vanmiddag, Friezinnetje





met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat we maar massaal naar het libelle forum moeten
Alle reacties Link kopieren
Ach Italië_Meisje, het WAS besproken, toen ik het oorspronkelijke Marelsparels topic opende. Het was besproken omdat ik toestemming gevraagd had.



En de Mods hadden besloten dat het binnen de regels viel en toegestaan was.



Blijkbaar zijn de regels weer gewijzigd.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij werkt mijn oude baas bij jullie.

Die had ook eigen regels waar je je aan moest houden.

Die regels veranderden ook steeds en dan moesten wij maar gokken wat nu wel en niet de regel was.

Want dat werd ons niet medegedeeld.
Alle reacties Link kopieren
Het topic Tips open relatie iver verwijderd ivm hengelen.



Het topic Kitsch kitchen is verwijderd ovm spam.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 22 januari 2013 @ 22:20:

Ach Italië_Meisje, het WAS besproken, toen ik het oorspronkelijke Marelsparels topic opende. Het was besproken omdat ik toestemming gevraagd had.



En de Mods hadden besloten dat het binnen de regels viel en toegestaan was.



Blijkbaar zijn de regels weer gewijzigd.

Het oorspronkelijke topic, waar toestemming voor was, staat toch ook nog gewoon online?



De strekking van het tweede topic was duidelijk anders. Daarin werd een bezoek aan de Kamer van Koophandel gemeld en werd gevraagd mee te denken over de naam voor een op te zetten website.



Het leek een kwestie van tijd tot gemeld zou worden welke naam de website zou krijgen. Ik kan me voorstellen dat de mods dat moment voor hebben willen zijn door het topic offline te halen.
Hoi willen jullie mijn account verwijderen? Ik ben door verschillende reacties en topics heel herkenbaar.

Ik ga verder onder een andere naam.
Waar is het topic Viva wil onze kinderen voor galg en rad laten opgroeien en propagandeerd mishandeling gebleven? Ik wilde zojuist een reactie plaatsen maar ik kan het topic niet op?
Alle reacties Link kopieren
@Rifkaa; ik neem aan dat het oorspronkelijke topic er nog staat omdat men dat vergeten is te verwijderen.

Bovendien hebben de Mods het gesloten dus kan ik dat niet meer gebruiken.



De strekking van het tweede topic was precies hetzelfde.

Ik ben overigens nooit bij de KvK geweest, ik heb ze gebeld, en omdat mensen zo geinteresseerd waren in hoe het ging met het opzetten van een website, heb ik daar af en toe een update geschreven in plaats van alleen te melden hoe het ging.

Overigens heb ik een apart topic geopend om mensen te vragen mee te denken over een naam. Ook perfect volgens de regels.



Ik wéét dat ik geen websites mag vermelden/promoten op Viva en ik zou dat dus ook niet gedaan hebben. Ik deed namelijk niets wat tegen de regels was en was ook niet van plan dat te gaan doen.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Aarrghh! Waar is het "laten huilen" topic?? Ik was net met de laatste pagina bezig!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Topic Wil Viva dat onze kinderen emotioneel gezond opgroeien???? is (tijdelijk) ter beoordeling van de moderator offline gehaald.



mvg,



Junior.
Ik dus ook, ik wilde nog een keer proberen uit te leggen waarom TO de reacties krijgt die ze krijgt. Tegen beter weten in, maar het topic is ineens verdwenen. Privacy kan het niet geweest zijn aangezien er geen privé details gegeven werden. En ik kan mij toch niet voorstellen dat een dergelijk topic op verzoek van een TO gewoon weggehaald wordt, omdat de reacties haar niet aanstaan
Junior mag ik vragen ter beoordeling waarvan?
Alle reacties Link kopieren
Mod,



Die plofkippen komen nu al zo lang in beeld, nare plaatjes waar je misselijk van kunt worden.

Wanneer gaan ze weg?
Al een account? Log dan hier in.
Oh ik vraag het verkeerd! Willen jullie mijn account anonimiseren?

Alvast bedankt!
Mod, mag mijn nick geanonimiseerd worden?
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Wil Viva dat onze kinderen emotioneel gezond opgroeien????' is verwijderd ivm een troll.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
De volgende spamtopics zijn verwijderd:



-Zermatt wintersport

-Wallis en Twente Zermatt wintersport
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic '(anti rimpel) Time filler creme van Filorga' is verwijderd ivm spam.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mods willen jullie mijn account anonimiseren?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Mods, als jullie wel tijd hebben om me waarschuwingen te sturen, willen jullie dan alsjeblieft ook zo vriendelijk zijn om mijn e-mail te beantwoorden van gisteravond.



Dank.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Viva.nl maakt gebruik van cookies

Viva.nl gebruikt cookies onder andere om de website te analyseren en te verbeteren, voor social media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website of door hiernaast op akkoord te drukken, aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies op . Meer weten over deze cookies, of wil je je cookie instellingen voor deze website wijzigen? Klik dan hiernaast op "Meer informatie tonen".



Bovengenoemde tekst vindt je op praktisch iedere pagina van het Viva forum. Erg groot en irritant.



Waar is de button "Niet Akkoord"?

Ik wil namelijk nergens op klikken en al helemaal niet op de Akkoord button!
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Alle reacties Link kopieren
Het topic Azijn voor je welzijn is verwijderd ivm spam.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:Bailey01 schreef op 23 januari 2013 @ 13:17:



Bovengenoemde tekst vindt je op praktisch iedere pagina van het Viva forum. Erg groot en irritant.



Waar is de button "Niet Akkoord"?

Ik wil namelijk nergens op klikken en al helemaal niet op de Akkoord button!Ik denk dat je helaas niet anders kunt dan op akkoord klikken. Er gebeurd verder ook niets anders dan voorheen, behalve dat deze melding sinds kort wettelijk verplicht is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven