Centraal Moderatortopic deel 5

31-10-2012 09:24 3252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op andere sites kan je kiezen. Als je op niet akkoord klikt kan het voorkomen dat je alleen de bestanden kunt lezen maar b.v. geen video's kunt bekijken.

Tevens vind ik dit blok zo verschrikkelijk groot en klantonvriendelijk.
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Zouden jullie mijn topic 'Meegaan of niet?' willen verplaatsen naar de psyche pijler? Past daar wellicht beter.
quote:vrouwke_theelepel schreef op 23 januari 2013 @ 13:51:

Zouden jullie mijn topic 'Meegaan of niet?' willen verplaatsen naar de psyche pijler? Past daar wellicht beter.

Topic is verplaatst naar de pijler Psyche.

mvg,

Junior.
Oh, en als bovenstaande ook weer niet mag verwijder je hem maar hoor.

Ik wilde hem alleen even makkelijk terug te vinden maken voor jullie ook.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 23 januari 2013 @ 16:32:

Oh, en als bovenstaande ook weer niet mag verwijder je hem maar hoor.

Ik wilde hem alleen even makkelijk terug te vinden maken voor jullie ook.

Het is niet toegestaan emails van de Mod hier te plaatsen. Vandaar je posting verwijderd.

mvg,

Junior.
Junior, dat IS geen e-mail...

Dat is gewoon een quote van een bericht van de Mod hier in het modtopic. Is dat ook al verboden?? Quoten?

Ik had hem alleen omhoog gehaald. Zoals je zelf kunt zien is het gewoon een posting van de Mod van 2 november.

quote:Marels schreef op 23 januari 2013 @ 16:52:

Junior, dat IS geen e-mail...

Dat is gewoon een quote van een bericht van de Mod hier in het modtopic. Is dat ook al verboden?? Quoten?

Ik had hem alleen omhoog gehaald. Zoals je zelf kunt zien is het gewoon een posting van de Mod van 2 november.

Ja quotes zijn toegestaan binnen een topic. En nee, als ik direct had gezien dat het geen email was dan had ik het niet verwijderd.
En waarom wordt ie nu niet teruggeplaatst dan?
Zouden jullie de volgende drie berichten op het Dromen van een kindje - zwanger worden in 2013 kunnen verwijderen?

Alvast bedankt!

quote:Cheery schreef op 22 januari 2013 @ 20:22:

[...]

quote:Cheery schreef op 22 januari 2013 @ 20:39:

[...]

quote:DeeDee86 schreef op dinsdag 22 januari 2013 20:43 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Cheery in "Vier handen op 1 buik"" class="messagelink">Cheery schreef op 22 januari 2013 @ 20:41</a>:</b>

Ja dat dacht ik ook, maar ja als je in je uppie bent zonder voorbeeld... Dan doe je het ook niet zo slim misschien. Hoor ik nou dat haar zus ook al een kind heeft??!</div></blockquote>ja ik geloof t wel... want ze mag alle babyspullen overnemen.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 23 januari 2013 @ 17:01:

[...]

Ja quotes zijn toegestaan binnen een topic. En nee, als ik direct had gezien dat het geen email was dan had ik het niet verwijderd.

Mocht je je prullebak ook al geleegd hebben mods, dan hoef je niet terug te zoeken, maar kun je deze gebruiken:

quote:ModeratorViva schreef op 02 november 2012 @ 20:32:

[...]

Beste Marels,

Excuses voor de late reactie, je vraag was ondergesneeuwd.

Het gaat hier idd om een grijs gebied, je plaatst geen commerciele link en hebt het op het prikbord gezet en daarbij het hier ook nog netjes gemeld.

je hoeft je geen zorgen te maken we zullen je niet bannen :-)!

Wat betreft je vraag over het wijzigen van je mailadres; zou je hier een mailtje over willen sturen naar forum@viva.nl . Dan komt het bij de juiste persoon terecht. Dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumMet vriendelijke groet, Himalaya
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Topic Man SNURKT! van de Kinderen pijler naar de pijler Gezondheid verplaatst.

mvg,

Junior.
quote:himalaya schreef op 23 januari 2013 @ 17:19:

Met vriendelijke groet, Himalaya

Bedankt voor de moeite .

mvg,

Junior.
Gut Hiem, je bent te goed voor deze wereld
Het topic Vind hier jouw sportmaatje is verplaatst naar het prikbord

met vriendelijke groet,

Junior
quote:Marels schreef op 23 januari 2013 @ 18:02:

Gut Hiem, je bent te goed voor deze wereld Ik weet het... zucht....
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Topic Heb je er weer een - cadeau voor vriend is verplaatst naar de pijler Overig.
Mods,

Kan het kloppen dat het topic van Rodney (eer)gisteren op de sexpijler eraf is gehaald? En zoja, met welke reden? Volgens mij ging het er netjes aan toe.

Dank alvast.
Topic Nieuwe paintings, kijk is verwijderd ivm spam.

mvg,

Junior.
quote:Cheery schreef op 23 januari 2013 @ 17:05:

Zouden jullie de volgende drie berichten op het Dromen van een kindje - zwanger worden in 2013 kunnen verwijderen?

Alvast bedankt!

[...]

[...]

[...]

Euhmm Cheery? Dit zijn 3 berichten waarin je mij quote op het "4 handen op 1 buik topic". Was dat de bedoeling? Want zo ja, dan snap ik t niet
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:ModeratorViva schreef op 23 januari 2013 @ 09:47:

Het topic 'Wil Viva dat onze kinderen emotioneel gezond opgroeien????' is verwijderd ivm een troll.

Een troll? Dat vind ik erg ongeloofwaardig.

Maar de TO zal in ieder geval blij zijn dat jullie haar topic verwijderd hebben, zoals ze wenste!
We hebben weer een hengelaar: http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m13848186.
quote:Liquorice schreef op 23 januari 2013 @ 23:00:

We hebben weer een hengelaar: .

Bedankt voor het melden. Het topic is verwijderd.

mvg,

Junior.
Topic constant hoofdluis besmeting als stief zoon in huis is is ter beoordeling van de moderators offline gehaald.

mvg,

Junior.
Kan er iets gedaan worden aan de bedreigingen van TO en haar partner is het luizentopic?
Ik was net mosterd, zie ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven