Mode & Beauty alle pijlers

Neus correctie

09-02-2014 18:46 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik zit er al een hele lange tijd over te denken om me te laten opereren aan mijn neusbrug. Doordat die bij mij niet recht staat zit er een bult op mijn neus en dat vind ik erg lelijk. Het maakt me erg onzeker.



Omdat het niet niks is om je te laten opereren aan je neus vraag ik me af of dit een verstandige keuze is. Zouden de mensen die hier al ervaring mee hebben kunnen vertellen of het volgens jullie een verstandige keus is? En kunnen jullie me ook wat tips geven?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Kijkt iedereen je met open mond aan? Niet? Niet doen dan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Als je het doet, spaar dan door en ga naar Bergman clinics.



Ik heb geen aandelen maar vriendinnen en familie van mij hebben het allemaal daar gedaan met fantastisch natuurlijk resultaat!!!



Ik zeg natuurlijk niet dat het nergens anders beter kan maar je weet in ieder geval zeker dat het daar wel goed gebeurd!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 09 februari 2014 @ 18:53:

Kijkt iedereen je met open mond aan? Niet? Niet doen dan.Nee dat niet, maar ik heb er wel redelijk wat opmerkingen over gehad en ik vind het zelf ook gewoon niet prettig omdat ik hierdoor niet tevreden ben over mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik denk ook wel na over een neus correctie maar ik doe liever iets anders met het geld. Voor 5000 euro kan ik een hoop andere dingen doen.



Als ik op mn 16e het geld had gehad, had ik het wel gedaan. Nu op mn 31e is het minder belangrijk voor me.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
En wat nou als plastische chirurgie niet bestond?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij vooral erg pijnlijk.

Maar als je er echt zo onzeker over bent, waarom niet.
Never give up hope.
Alle reacties Link kopieren
quote:oogappeltje schreef op 09 februari 2014 @ 18:57:

Als je het doet, spaar dan door en ga naar Bergman clinics.



Ik heb geen aandelen maar vriendinnen en familie van mij hebben het allemaal daar gedaan met fantastisch natuurlijk resultaat!!!



Ik zeg natuurlijk niet dat het nergens anders beter kan maar je weet in ieder geval zeker dat het daar wel goed gebeurd!!Heel erg bedankt voor je tip!
Alle reacties Link kopieren
quote:Apatura schreef op 09 februari 2014 @ 19:00:

Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik denk ook wel na over een neus correctie maar ik doe liever iets anders met het geld. Voor 5000 euro kan ik een hoop andere dingen doen.



Als ik op mn 16e het geld had gehad, had ik het wel gedaan. Nu op mn 31e is het minder belangrijk voor me.Het is echt een lastige keuze, omdat je gewoon niet weet wat je kan verwachten. Ik ben nu 18 en zou ervoor kunnen sparen, maar ik wil eerst goed bekijken of dat inderdaad wel de moeite waard is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suziiiie schreef op 09 februari 2014 @ 19:05:

Het lijkt mij vooral erg pijnlijk.

Maar als je er echt zo onzeker over bent, waarom niet.Ik ben vooral bang voor de complicaties, pijn heb ik er wel voor over. Maar ik wil gewoon vooral dat het er echt mooier door wordt.
Alle reacties Link kopieren
Laat eerst je frontale kwab volgroeien.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 09 februari 2014 @ 19:12:

Laat eerst je frontale kwab volgroeien.Je neus is op je 18e volgroeid, eer ik het geldbedrag bij elkaar heb ben ik waarschijnlijk al 19 maar ik wil er nu wel al goed over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van me (erg mooie meid) heeft een neuscorrectie laten uitvoeren jaren nadat ze door een sportongeluk een (ietwat) scheve neus kreeg. Het viel mij niet op, alleen als je er op lette dan zag je het wel. Echt een hele mooie meid, met of zonder neuscorrectie, dus het leek me compleet overbodig. Maar zij ergerde zich al jaren elke dag aan haar scheve neus. En ze was dus ook erg blij met de correctie.



Als je je echt vreselijk ergert en denkt dat je tevredener bent met correctie, dan zou ik het doen! Waarom jaren met ergernis zitten als het niet nodig is?



Andersom zou ik het weer niet doen om meer zelfvertrouwen te krijgen. Zelfvertrouwen komt voor een groot deel uit jezelf. Als dat het zwaarste meeweegt voor een eventuele neuscorrectie, dan zou ik eerst proberen daaraan te werken. Want voor hetzelfde geld word je helemaal niet zelfverzekerder na de correctie en dan heb je wel een operatie laten doen, met alle bijhehorende risico's en kosten.
Alle reacties Link kopieren
Als je er echt serieus over nadenkt, laat je dan eens informeren over de kosten, de operatie en het verwachtte resultaat.



Nadat ik met sporten mijn neus meerdere keren heb gebroken is deze wat scheef gaan groeien en kreeg ik een soort scherpe lijn/bult aan een zijkant. Dit is voor mij de reden geweest om een neuscorrectie te laten doen.



De arts die ik had geconsulteerd was van te voren heel duidelijk over het resultaat en in zijn advies om het wel/ niet te doen. Ik heb daardoor in eerste instantie ervoor gekozen om niet voor een operatie te kiezen. Pas toen het erger werd heb ik er alsnog voor gekozen. Het is inderdaad niet zomaar iets, en sleutelen aan een gezond lichaam blijft toch altijd een lastig punt (vind ik).



Succes met je keuze.
Alle reacties Link kopieren
quote:mailtoholland schreef op 09 februari 2014 @ 19:17:

Een vriendin van me (erg mooie meid) heeft een neuscorrectie laten uitvoeren jaren nadat ze door een sportongeluk een (ietwat) scheve neus kreeg. Het viel mij niet op, alleen als je er op lette dan zag je het wel. Echt een hele mooie meid, met of zonder neuscorrectie, dus het leek me compleet overbodig. Maar zij ergerde zich al jaren elke dag aan haar scheve neus. En ze was dus ook erg blij met de correctie.



Als je je echt vreselijk ergert en denkt dat je tevredener bent met correctie, dan zou ik het doen! Waarom jaren met ergernis zitten als het niet nodig is?



Andersom zou ik het weer niet doen om meer zelfvertrouwen te krijgen. Zelfvertrouwen komt voor een groot deel uit jezelf. Als dat het zwaarste meeweegt voor een eventuele neuscorrectie, dan zou ik eerst proberen daaraan te werken. Want voor hetzelfde geld word je helemaal niet zelfverzekerder na de correctie en dan heb je wel een operatie laten doen, met alle bijhehorende risico's en kosten.Dankjewel! Het is vooral mijn neus waar ik onzeker van word, het zit toch midden op je gezicht dus bepaald heel erg hoe je eruit ziet. Ik denk dat als ik er wat aan laat doen ik een stuk zekerder ben van mezelf omdat ik verder niet heel veel heb om over te klagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kanon schreef op 09 februari 2014 @ 19:22:

Als je er echt serieus over nadenkt, laat je dan eens informeren over de kosten, de operatie en het verwachtte resultaat.



Nadat ik met sporten mijn neus meerdere keren heb gebroken is deze wat scheef gaan groeien en kreeg ik een soort scherpe lijn/bult aan een zijkant. Dit is voor mij de reden geweest om een neuscorrectie te laten doen.



De arts die ik had geconsulteerd was van te voren heel duidelijk over het resultaat en in zijn advies om het wel/ niet te doen. Ik heb daardoor in eerste instantie ervoor gekozen om niet voor een operatie te kiezen. Pas toen het erger werd heb ik er alsnog voor gekozen. Het is inderdaad niet zomaar iets, en sleutelen aan een gezond lichaam blijft toch altijd een lastig punt (vind ik).



Succes met je keuze.Ben je nu uiteindelijk wel blij dat je ervoor hebt gekozen om je eraan te laten opereren? Het is voor mijn gevoel best erg te zien bij mij, als het maar een klein beetje was had ik er inderdaad ook niet voor gekozen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral hinderlijk eigenlink dat ik er tegenaan kijk als ik met mn rechteroog naar links kijk. Behoorlijk als ik het vergelijk met linkeroog naar rechts.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ga eerst eens praten met een psycholoog of due onzekerheid wel echt door je neus komt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Apatura schreef op 09 februari 2014 @ 19:39:

Ik vind het vooral hinderlijk eigenlink dat ik er tegenaan kijk als ik met mn rechteroog naar links kijk. Behoorlijk als ik het vergelijk met linkeroog naar rechts.Ik heb vooral dat ik mezelf niet graag van de zijkant laat zien, en me er ook aan erger om tegen me neus aan te kijken in de spiegel. Heb jij er wel eens opmerkingen over gehad van andere? Of is het echt puur van jezelf dat je er zo mee zit?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit jaren terug laten doen en sindsdien veel keelontstekingen gehad waardoor ik vorig jaar daaraan ben geopereerd. Nu heb ik nog steeds af en toe ontstekingen aan mijn neus en word ik niet meer verkouden, maar krijg ik gewoon meteen bij- en voorhoofdholte ontstekingen. En vriendin van me heeft precies hetzelfde traject van neusoperatie, keelamandeloperatie en nu veel holte ontstekingen, speciale ontstekingsremmende neussprays ed doorlopen. Het resultaat is heel mooi hoor ik zie er prachtig uit met mijn nieuwe neus, maar als ik het zou kunnen terugdraaien zou ik het zo doen dan maar een wat grotere neus. Maarja ik was jong en onzeker en de operatie en financiën waren heel makkelijk te regelen. Was ook Bergman kliniek trouwens. Over Bergman zelf ben ik overigens wel tevereden ik zou terug kunnen gaan met mijn klachten. Maarja zit niet echt op nog een operatie te wachten, dus dat doe ik niet. Als ik jou was zou ik de voors en tegens tegen elkaar afwegen en dan kiezen er zijn ook genoeg mensen zonder complicaties na de operatie.
het schijnt de cosmetische ingreep te zijn waarbij de meeste psychische klachten en ontevredenheid naderhand ontstaan. Je neus is zo bepalend dat je het hele karakteristieke van een gezicht veranderd met maar enkele millimeter.

Voor bijv. actrice Jennifer Grey betekende het einde carriere
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 09 februari 2014 @ 19:43:

Ga eerst eens praten met een psycholoog of due onzekerheid wel echt door je neus komt.Ik ga dinsdag eerst naar de dokter om te kijken wat die ervan vind en of die het aan te raden vind. Als hij zegt dat ik het beter niet kan doen zou ik dat inderdaad het best kunnen doen om m'n neus te leren accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind wel dat je verder tevreden moet zijn met jezelf en zeker moet zijn dat het niet het begin van een sleuteltraject wordt.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Als ik nu de 100.000 zou winnen zou ik wel meteen een afspraak maken.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
quote:shoarmaboerinnetje schreef op 09 februari 2014 @ 19:56:

Ik heb dit jaren terug laten doen en sindsdien veel keelontstekingen gehad waardoor ik vorig jaar daaraan ben geopereerd. Nu heb ik nog steeds af en toe ontstekingen aan mijn neus en word ik niet meer verkouden, maar krijg ik gewoon meteen bij- en voorhoofdholte ontstekingen. En vriendin van me heeft precies hetzelfde traject van neusoperatie, keelamandeloperatie en nu veel holte ontstekingen, speciale ontstekingsremmende neussprays ed doorlopen. Het resultaat is heel mooi hoor ik zie er prachtig uit met mijn nieuwe neus, maar als ik het zou kunnen terugdraaien zou ik het zo doen dan maar een wat grotere neus. Maarja ik was jong en onzeker en de operatie en financiën waren heel makkelijk te regelen. Was ook Bergman kliniek trouwens. Over Bergman zelf ben ik overigens wel tevereden ik zou terug kunnen gaan met mijn klachten. Maarja zit niet echt op nog een operatie te wachten, dus dat doe ik niet. Als ik jou was zou ik de voors en tegens tegen elkaar afwegen en dan kiezen er zijn ook genoeg mensen zonder complicaties na de operatie.Dat is dus precies waar ik bang voor ben, dat ik er allemaal dingen aan over houd. Ben al bezig met een lijst maken met voor- en nadelen. Tot nu toe zitten er meer nadelen aan. Maar als het resultaat gewoon wel mooier word denk ik toch dat ik ervoor ga kiezen om het toch te doen. Nu ben ik trouwens juist heel vaak verkouden dus zo hou je uiteindelijk altijd wel wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven