Mode & Beauty alle pijlers

Op zoek naar goede gel nagellak

13-11-2016 16:27 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik heb al mijn hele leven slappe nagels. Ze zijn dun en breken snel af. Nu zie ik op internet tegenwoordig verschillende nagellakken, al dan niet met lamp om uit te laten harden, die je nagels heel stevig maken.



Hebben jullie hier ervaring mee en welk merk raad je aan, of juist niet?



Groeten, Evelyn
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een set van Pink Gellac en ben super tevreden! Foolproof, tijdstechnisch zo gefixt en scheelt me een hoop geld ten opzichte van de nagelsalon
Sensationail
CCO



https://www.shellac4u.nl/cco-shellac.php
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook hele slappe nagels en sensationail was bij mij echt een domper. In maximaal 4 dagen kwam de eerste chippen er bij mij al in. Wat voor mijn doen lang was want met normale nagellak is het na 1 dag, maar voor al dat werk wat je er in steekt.. Nee geen aanrader dus.



Ik ga binnenkort naar de nagelstudio maar ik weet nog niet of ik dat kan aanraden hahaha
Vriendin van mij zweert op Etos eigen merk.
Alle reacties Link kopieren
Essence gel nagellak (kost haast niets). Twee laagjes en dan en laag superglanzende topcoat erover. Ziet eruit alsof je gelnagels hebt, maar je haalt het er met remover zo weer af. De donkerrode is super.
Alle reacties Link kopieren
Essence. De gekleurde lakjes icm 'the gel' topcoat! Zijn sowieso onder €2 per stuk dus probeer het zeker eens. Ik heb duurdere merken ook geprobeerd maar deze bevalt me het beste. Hier een week zonder chippen!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Sensationail-set. Aanbiedingen in de gaten houden.



Deze werkt met elke ledlamp nagellak, hoewel ik over de kwaliteit van Action en Kruidvat gellak niet te spreken ben. Pink Gellac en Orly zijn ook goed.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Krijg je ook echt sterkere nagels van Essence?
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat niet, maar met de lak erop zijn ze wel steviger.

Voor sterkere nagels kun je een supplement slikken.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij helpt zijn de nieuwe lakken van de Hema ( 2 laagjes) en daarna de gel topcoat van Sally Hansen eroverheen ( wel pas als de kleur echt droog is).

Verder inderdaad een supplement voor sterke nagels en haar!



Heb acryl nagels gehad voor ongeveer 3 jaar omdat ik nagels beet, inmiddels afgekeerd en prima nagels aan overgehouden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 13 november 2016 @ 18:34:

Essence. De gekleurde lakjes icm 'the gel' topcoat! Zijn sowieso onder €2 per stuk dus probeer het zeker eens. Ik heb duurdere merken ook geprobeerd maar deze bevalt me het beste. Hier een week zonder chippen!Deze! Ik gebruik de basecoat van Essence (the gel) dan een kleur naar keuze, in mijn geval een gewone lak van Essie, en daarna de Essence the gel topcoat. Met deze combi blijft het echt geweldig zitten en ik vind dat de topcoat een hele dikke glans geeft. Wat mij betreft net zo goed (of zelfs beter) dan de bambootopcoat van Koh en de topcoat van Essie, maar dan 5x goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Voor gellac Magnetic, blue sky en CND

Voor gel nagellak sally hansen of essie.

Essence vind ik bagger, is er zo weer af bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Essence zit bij mij een week mooi. Je moet er wel voor zorgen dat je nagels vetvrij en goed droog zijn als je gaat lakken. Ik heb het er echt in 5 minuten op zitten. Een stuk sneller dan dat gedoe met die lamp.

En het is er ook snel weer af.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 13 november 2016 @ 18:32:

Essence gel nagellak (kost haast niets). Twee laagjes en dan en laag superglanzende topcoat erover. Ziet eruit alsof je gelnagels hebt, maar je haalt het er met remover zo weer af. De donkerrode is super.Emma, kun je me vertelle welke kleur dat precies is? Gebruik je ook de bijbehorende topcoat erbij en geen basecoat?
Alle reacties Link kopieren
Evelyn, vergeet niet dat gel lak ook je nagels zwakker maakt op lange termijn. (vooral die met lamp gebruik) Dit, omdat de samenstelling meer chemisch is dan een gewone lak en meer uitdroogt. Daarbij nog het moeilijk verwijderen en je bent er klaar mee. Dan heb ik het over de professionele gel lak. Dat van Essence en zo is niet hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
No. 14, Do You Speak Love heet de donkerrode kleur.

Ik gebruik nooit een basecoat. En ik heb een recht zilverkleurig flesje topcoat 'The Gel Nailpolish Topcoat extreme shine'
Alle reacties Link kopieren
quote:lesmis schreef op 13 november 2016 @ 16:58:

ik heb ook hele slappe nagels en sensationail was bij mij echt een domper. In maximaal 4 dagen kwam de eerste chippen er bij mij al in. Wat voor mijn doen lang was want met normale nagellak is het na 1 dag, maar voor al dat werk wat je er in steekt.. Nee geen aanrader dus.



Ik ga binnenkort naar de nagelstudio maar ik weet nog niet of ik dat kan aanraden hahahaJa ik heb het zelfde. Nou had ik dat al wel verwacht dus ik was niet super teleurgesteld. Wat wel goed helpt is als je het van te voren echt goed je nagels aan de bovenkant op buft heet dat zo? Ik vind het trouwens wel redelijk snel gaan
Alle reacties Link kopieren
Mijn winnende combinatie is de base coat van Essence en dan de miracle gel lak en top coat van Sally Hansen. Wel goed op laten drogen, duurt echt even. Houd het met gemak een week vol. Langer weet ik niet, want dan ben ik al weer toe aan een andere kleur.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel, Emma.
Alle reacties Link kopieren
ik zweer al twee jaar bij Striplac van Allessandro, wel een echte gellak, dus met UV lamp, maar zit twee weken als een zonnetje, makkelijk zelf af te halen ( je trekt het er als een soort sticker vanaf) zonder ernstige beschadiging aan je angels.



Het is even een investering maar ik wil niets anders meer. Heb inmiddels al diverse vriendinnen overtuigd en die zijn ook allemaal enthousiast.
Alle reacties Link kopieren
Ik buff/schuur mijn nagelplaat NOOIT omdat die erg dun is.

Omdat ik niet buff kan ik de nagellak (na een dag of tien) zonder moeite losdrukken. Ik hoef maar zelden een metalen drukkertje te gebruiken en al helemaal geen aceton.



Budgettip: in plaats van een duur middeltje om het plaklaagje na het drogen te verwijderen, kun je ook 96% alcohol bij de drogist kopen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik gebruik echte gel-lak met een led-lamp van Sensationail. Ik heb gestart met lakjes van dat merk maar koop ze nu via Ebay of Ali express. Ik vind die van het merk Elite99 erg goed, blijft bij mij 2 tot 3 weken zitten en daarna trek ik het er onder een warme douche zo vanaf, bijna nooit een beschadiging. De lakjes kosten zo ook maar een paar euro, die van Sensationail zijn 15 euro.

Mijn nagels zijn ook altijd al dun en breekbaar en sinds ik dit gebruik kan ik ze lang laten groeien. Ik gebruik het nu iets meer dan een jaar en ik heb niet het idee dat mijn nagels er tot nu toe slechter van zijn geworden.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-10-2017 22:07
Reden: Spam
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven