Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Jenelle ontkent dat ze het verzonnen heeft;

UPDATE! Jenelle is apparently unhappy with the statement the Columbus County Sherrif’s Office released today. In comments made under one of her Instagram posts, Jenelle answered a fan’s question about whether she really did admit to making up the story about the dog being shot.

“So you fabricated the story about the dog being shot?” the fan asked Jenelle.

“F**k no, trust me I have an appointment with my lawyer about what was posted,” Jenelle wrote back. “They say I falsified a police report butttt they decided to not press charges? That sounds weird.”



She also called out one of the local news stations, WWAY3, which was one of the first news outlets to report the Columbus County Sherriff’s Office’s statement.

“WWAY TV … before you quote someone make sure they actually said it first. You’re legally not allowed to do that,” she wrote on Facebook.

She later gave an interview to The Hollywood Gossip, denying some of the things mentioned in the CCSO’s statement.

“I never made a report against David in the first place,” Jenelle told the site. “The cops called me and left me voicemail asking me to call them back about the ‘dog incident.'”

“I called back the Chief of Police because he wanted to speak with me the beginning of May 2019. When I called him, before I can even speak, he said to me, ‘Mrs. Eason, I need to know the truth about this situation. I have many media outlets calling me about it and I want to tell you right now if this is a publicity stunt you need to tell me because I have other cases including things like rape that I have to deal with. If you are doing it for publicity then I understand and will close the case and you can go about your business.’

“When I responded I told him, ‘Yes, what you heard is true about my dog. This isn’t a publicity stunt and I’m not sure where my dog is or what happened to my dog but you would have to call David and ask. I was inside my house with my kids when David went outside with the dog.'”

Jenelle then told The Hollywood Gossip her version of the events on the day Nugget was allegedly shot, and the period of investigation afterward.

“I told them I hear gunshots all the time at my house and my neighbor down the road even shoots his cannon sometimes. Told them I don’t remember if I heard a gunshot or not. I never saw anything and was in the house with my kids the entire time (Ensley, Kaiser, and Maryssa),” Jenelle said. “[My stepdaughter] Maryssa even got on stand in court, with the CPS case, and testified that the story of the dog did in fact happen. Not sure why the police would lie about this entire investigation.”

She also offered insight on some of the stuff that was mentioned during the CPS hearing.

“Detective Jacobs got on stand during court also and tried saying my house was ‘filthy’ and ‘cluttered’ when he conducted his search,” Jenelle said. “My lawyer proved Detectives Jacobs wrong during his testimony by showing him my Ring camera of the night he was there and it showed my house to be spotless and no clutter. These police ended their ‘investigation’ a month ago and told David’s lawyer, Bill Gore, that they were closing the case. I honestly think they are doing this for their own publicity because they could have wrote up their ‘press release’ weeks ago. I’ve never in my life dealt with a police department ever ‘releasing a press statement’ about their investigations.”

(The Ashley can interject here that this does happen all the time. Police departments do, indeed, release press releases on high-profile cases.)

“I feel very attacked and exploited for no reason,” Jenelle said. “The Columbus County Sheriff’s Office is so crooked with their business that Detective Jacobs continued to call and harass me and David for weeks, had Mr. Bill Gore send a letter to leave us alone, then had to call Detective Jacobs to tell him to stop calling both of us about the incident.

“They didn’t find anything against me in any sort of way. I never broke the law to begin with… We have footage of the entire search when the police came from two different angles,” she added. “One from David’s phone and one from mine. If the police want to keep up their lies we can post the truth some more.”

Jenelle stated that only David knows what really happened with Nugget that day.

“You would have to ask David what happened. I was not outside,” she said. “No more details I want to share, just want to move on with my life. This was an incident that should have never went public to begin with.”
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar is die hond dan gebleven??
Dan leg je je man toch het vuur aan de schenen? Hij geeft zelf op zijn insta gezet dat hij zijn familie ten allen tijden zou beschermen.
Wat heeft die gek met die hond gedaan? Wat?
Ik denk dat het nu nog urgenter is dat de kinderen niet meer bij hun mogen komen, laat staan wonen.
Buiten dat men alle huisdieren bij dit stel losgeslagen idioten moet weghalen.
Hoe vaak moet dit fout gaan?
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet welke van de 2 varianten van dit verhaal bizarder is. En als dat verhaal van die hond wel echt is, wat doet zij dan nog bij die kerel en wat is de invloed hiervan op het terug krijgen van de voogdij?
Alle reacties Link kopieren Quote
O en wat betreft Amber: die heeft blijkbaar ruzie gekregen met Andrew nadat ze ergens vuurwerk wilden gaan kijken, maar het verkeer zo druk was dat ze er niet doorheen kwamen. Bij thuiskomst sloeg ze Andrew met een schoen terwijl hij hun zoontje vast had. Hij is toen weg gegaan in de hoop dat ze zou kalmeren, maar toen hij weer thuis kwam nam ze een haffel pillen in met de boodschap een einde aan haar leven te maken en heeft ze met een machette staan zwaaien. Toen heeft hij zichzelf en hun zoontje opgesloten in een ruimte en de hulpdiensten gesmst (dat kan daar) terwijl zij probeerde de deur in te beuken.

Dusss dat
Alle reacties Link kopieren Quote
mendy schreef:
12-07-2019 22:50
Ik weet niet welke van de 2 varianten van dit verhaal bizarder is. En als dat verhaal van die hond wel echt is, wat doet zij dan nog bij die kerel en wat is de invloed hiervan op het terug krijgen van de voogdij?

Dit idd, ik vind beide varianten te bizar voor woorden. En als de waarheid in het midden ligt nog steeds. Echt HOE heeft zij de voogdij terug gekregen. Ik zou wel een vlieg op de muur van die rechter willen zijn geweest...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
mendy schreef:
13-07-2019 19:18
O en wat betreft Amber: die heeft blijkbaar ruzie gekregen met Andrew nadat ze ergens vuurwerk wilden gaan kijken, maar het verkeer zo druk was dat ze er niet doorheen kwamen. Bij thuiskomst sloeg ze Andrew met een schoen terwijl hij hun zoontje vast had. Hij is toen weg gegaan in de hoop dat ze zou kalmeren, maar toen hij weer thuis kwam nam ze een haffel pillen in met de boodschap een einde aan haar leven te maken en heeft ze met een machette staan zwaaien. Toen heeft hij zichzelf en hun zoontje opgesloten in een ruimte en de hulpdiensten gesmst (dat kan daar) terwijl zij probeerde de deur in te beuken.

Dusss dat

Is ze van haar medicijnen af ofzo? Dit is toch niet gezond?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Als die hond nooit gevonden is, zal David hem wel dood gemaakt hebben. En of dat nou geschoten of op een andere onnatuurlijk manier is gebeurd, lijkt me beide even erg. (en psycho)
Alle reacties Link kopieren Quote
LunchLover schreef:
13-07-2019 22:40
Is ze van haar medicijnen af ofzo? Dit is toch niet gezond?
Ja schijnt dat ze die niet met regelmaat neemt idd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Aanvulling: Andrew heeft een aanvraag gedaan voor volledige voogdij.
Jenelle en David hebben twee nieuwe honden :cry:.
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan schreef:
15-07-2019 10:24
Jenelle en David hebben twee nieuwe honden :cry:.
Neeeeeee :woa:
Alle reacties Link kopieren Quote
Grote goden...het gaat van kwaad tot erger bij zowel Jenelle als bij Amber.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren Quote
Afschuwelijk voor de dieren en de kinderen. Rechters in US zijn altijd zo streng. Grijp in!!!!!!!
Machutookunbietjemeerzijn schreef:
12-07-2019 05:54
Jenelle heeft het verzonnen van de doodgeschoten hond, staat in het AD.
Politie heeft de hond schijnbaar ook nooit gevonden. Verzonnen voor publiciteit. David is ontslagen voor verdere rechtsvervolging.
https://www.ad.nl/show/teen-mom-ster-ve ... ~ab155715/
:woa:

Maar waar is die hond dan gebleven?
Dit is misschien ook de reden dat ze de voogdij weer terug hebben, omdat het hele gebeuren nooit heeft plaatsgevonden.

Hier zijn de 2 nieuwe honden te bekijken:

https://www.google.com/amp/s/www.rtlbou ... emen%3famp

Bijtgraag, hyper en moeilijk opvoedbaar staat in de tekst te lezen.
Alle reacties Link kopieren Quote
En de reden voor Ambers aanval: meneer zou zijn vreemdgegaan.
Hij ontkend, zij gooit met machettes en gaat los op insta... :facepalm:
Ik snap dat ze ingestort is. Maar hou de eer aan jezelf, flikker hem buiten en begin gewoon voorlopig niet meer aan een man...pfff...wel erg voor haar.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren Quote
Breaking!!!


Het lijkt erop dat Kailyn Lowry (27) heeft bevestigd in verwachting te zijn van een tweeling. Het zou de vierde zwangerschap te zijn voor de realityster, die al drie kinderen heeft bij drie verschillende mannen. Op haar Instagram Story kondigt de blondine het "breaking news" aan.

"Het is een tweeling!"

"Het is een tweeling!" schrijft Kailyn bij haar Instagram Story, gevolgd door "breaking news." Bovendien linkt ze door naar een artikel van OK! Magazine, maar helaas werkt deze niet. Al eerder bracht de Teen Mom-ster het nieuws van een eventuele zwangerschap. Onder een foto van zichzelf plaatste de blondine exact dezelfde omschrijving. Inmiddels is die verwijderd, maar blijft Kailyn hinten dat ze in verwachting is. 


Wie de vader is, zou onduidelijk zijn. Maar er gaan ook al tijden geruchten dat Kailyn een relatie heeft met haar Teen Mom-collega Leah Messer. De dames gingen samen op vakantie naar Costa Rica en namen ieder hun drie kids mee. Op Instagram deelden de twee meerdere vakantiekiekjes, waarin ze wel heel intiem leken met elkaar, vonden fans. Zelfs hun MTV-collega Jenelle Evans is van mijn mening dat Kailyn en Leah wel iets met elkaar móeten hebben. 

 
Kailyn werd op haar zestiende zwanger van haar eerste zoontje Isaac. De relatie met vader Joe hield geen stand en uiteindelijk vond de blondine de liefde bij Javi. Het stel trouwde en kreeg zoontje Lincoln. Ook deze keer liep het niet goed af voor Kailyn, die een scheiding aanvroeg en inmiddels al zwanger was van haar derde zoontje Lux. Op dit moment zou de realityster single zijn, maar wel zwanger van een tweeling. 
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vraag me af of dit waar is. Er was toen ook zo'n verhaal dat ze een meisje zou krijgen, toen bleek dat haar zus zwanger was :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
:facepalm:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Hier trappen jullie toch niet serieus in hé?
Ze plaatsen de hele dag van die clickbait maar dit is dan ineens waar :hihi:
Alle reacties Link kopieren Quote
Javi en zijn verloofde lijken uit elkaar te zijn. Er moest van het weekend een ruzie gesust worden door de politie en inmiddels zijn er foto’s van elkaar van Instagram verdwenen en volgen ze elkaar niet meer.
Die Javi is ook niet helemaal lekker, hoor. :wtf:
lady_dana wijzigde dit bericht op 21-08-2019 10:22
0.95% gewijzigd
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren Quote
Leafs schreef:
02-08-2019 16:19
Hier trappen jullie toch niet serieus in hé?
Ze plaatsen de hele dag van die clickbait maar dit is dan ineens waar :hihi:
DIe clickbaits vind ik zo ontzettend irritant. Ik klikte vroeger een paar keer erop, link werkte vaak niet en de verhalen waren ook nog eens niet waar.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren Quote
lady_dana schreef:
21-08-2019 10:00
Javi en zijn verloofde lijken uit elkaar te zijn. Er moest van het weekend een ruzie gesust worden door de politie en inmiddels zijn er foto’s van elkaar van Instagram verdwenen en volgen ze elkaar niet meer.
Die Javi is ook iets niet helemaal lekker, hoor. :wtf:
Ik schrok hier best van. Ze leken zo ontzettend gelukkig volgens instagram. VInd het oprecht een leuk stel. Maar wie zegt dat het aan Javi lag?
Mocht dit waar zijn dan vind het ik het sneu voor hun schattige zoontje.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren Quote
poppetje2006 schreef:
21-08-2019 10:12
Ik schrok hier best van. Ze leken zo ontzettend gelukkig volgens instagram. VInd het oprecht een leuk stel. Maar wie zegt dat het aan Javi lag?
Mocht dit waar zijn dan vind het ik het sneu voor hun schattige zoontje.
Ik weet inderdaad niet of het in dit geval aan Javi lag. Het was meer een optelsom van wat ik eerder ook van hem gezien heb. Het jaloerse gedrag tegenover Kail als zij met vrienden uit wilde, het betreden van haar huis in de nacht/avond na de scheiding, het feit dat hij deze Lauren al aan het lijntje hield terwijl hij nog met zowel Brianna als Kail bezig was en dan het moordende tempo waarmee ze een kind hebben gekregen.
Hij lijkt heel ok, maar er is iets geks aan hem. :bonk:
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren Quote
Iedereen die een liefdesrelatie heeft gehad met Kail is niet helemaal snugger
Alle reacties Link kopieren Quote
Zebra123 schreef:
21-08-2019 10:38
Iedereen die een liefdesrelatie heeft gehad met Kail is niet helemaal snugger
Ik denk haast door hun bekendheid dat er al een steekje los moet zitten bij mensen die een relatie met de teen moms willen.
Bedoel ik niet negatief, maar je moet er wel tegen kunnen in de spotlights te staan.
En ja, bij Javi zit er zeker een raar luchtje aan. Kail heeft al eens een boekje opengedaan over hem met rare streken.
Hij speelt op camera mooi weer, maar buiten het filmen zou hij een compleet ander persoon zijn.

De enigen die een beetje normaal zijn van Teen Mom OG en Teen Mom zijn Chelsea en Maci.
Die hebben hun leven redelijk voor elkaar, al maakt Chelsea een moeilijke periode door met die inbraak.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven