Sex met veel jongere man?????

02-10-2017 07:58 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ben Iza, 57 jaar en wil jullie wat vragen hoe jullie hierover denken.

Mijn zoon heeft een vriend, zijn beste vriend mag ik wel zeggen. Hij is 26 en woont sinds kort samen . Hij komt bij mij al 12 jaar over de vloer, en is hij een keiharde werker. In het weekend is hij aan de drank en drugs en gaat mij dan appen om half 1 s nachts of hij even langs mag komen. Gelukkig woont mijn zoon ook nog thuis, dus zo erg vind ik dat niet als hij komt. De laatste keer was mijn zoon boven en heeft hij me gezoend en gezegd dat hij met me naar bed wil, ik heb gezegd joh ik ben 30 jaar ouder, je hebt een vriendin lijkt me niet verstandig want je maakt veel kapot. Kijk ik ben weduwe, voor mij maakt het niet uit, ik doe niemand pijn ermee, maar vind het tegenover mijn zoon niet kunnen en tegenover zijn meisje. Maar ja het is wel een leuke jongen en ik ben ook wel erg gek met hem, maar meer op moeder zoon relatie zeg maar....Het tolt in mijn hoofd, ik kan er met niemand over praten dus langs deze weg wil ik heel graag jullie mening, Wat zou jij doen in deze situatie en geef me advies aub! Bedankt vast liefs Iza
Alle reacties Link kopieren
Hij maakt die avances alleen onder invloed van drank en/of drugs? Ik zou er niet op in gaan. Seks met de beste vriend van je zoon is een slecht idee. Seks met iemand die een relatie heeft is een slecht idee. En seks met iemand die alleen onder invloed avances maakt is ook een slecht idee.
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal, kan zo op film.

Maar goed, hij is 26, dus het mag. Doe waar je zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en zet je zoon eens uit huis. 25, 26 is echt oud genoeg om zelfstandig te worden.
Alle reacties Link kopieren
en heeft hij me gezoend
Ik vind dat je hiermee wel pijnlijk uit je rol valt. Ik vind dit echt misplaatst gedrag.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je bent gek op hem op een moeder/zoon manier maar zou wel seks met hem willen? Wat zou je er van vinden als een van je vriendinnen met je zoon naar bed zou willen?
Alle reacties Link kopieren
Yuk.
Alle reacties Link kopieren
Niet vanwege het leeftijdsverschil maar vanwege het feit dat het een vriend van je zoon is zou ik het dus echt niet doen
Alle reacties Link kopieren
Normaal zou ik zeggen neem het er van maar onder invloed in het weekend een wip willen maken is later als het uitkomt alleen maar drama. Je hebt een zeer verstoorde verhouding met je zoon en zijn vriendin is ook helemaal kapot. Ze wonen samen hè.
Je kunt beter eens zo'n jochie uit de kroeg oppiken die geen banden met gezond heeft. Er zullen er zat zijn die nog wel eens wat plezier willen hebben met een oudere milf.
Hij heeft je gezoend? En jij was willoos slachtoffer?
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je het alleen voor ons al moet doen. Pak hem maar eens goed en kom ons vooral vertellen hoe het was, hoe het daarna gaat. Ook als je zoon erover hoort. En al die tijd blijven wij waar gewenst goede adviezen geven.
BeerVanEenVent schreef:
02-10-2017 09:19
Ik vind dat je het alleen voor ons al moet doen. Pak hem maar eens goed en kom ons vooral vertellen hoe het was, hoe het daarna gaat. Ook als je zoon erover hoort. En al die tijd blijven wij waar gewenst goede adviezen geven.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Is dit echt? Natuurlijk is dat geen goed idee. Hij is een vriend van je zoon, dat doe je niet. Daarnaast heeft hij een relatie dus dat doe je ook niet. Hij heeft daar ook zijn verantwoordelijkheid in maar blijkbaar kan hij onder invloed niet meer helder denken. Jij bent de verstandigste dus nee. Daarnaast... hij wil alleen maar als hij drugs heeft gehad, zou ik me persoonlijk niet echt gevleid door voelen. Ik zou niet meer ingaan op de appjes om langs te komen als hij onder invloed is. Hij is welkom bij jullie als vriend van zoon als hij nuchter is. Zijn roes gaat hij thuis maar uitslapen en zijn seksuele gevoelens maar uitleven op zijn vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen Iza gekke meid doe wat je niet laten kan!
Wat kan jou de gevoelens van je zoon en de vriendin van vriend nou rotten toch!? Lekker voor gaan joh!
Alle reacties Link kopieren
Er komen de laatste dagen wel héél veel vreemde eerste posten van nieuwe forumsters ..... Heeft iemand het hek open laten staan?
Izaatje schreef:
02-10-2017 07:58
Hallo

Ik ben Iza, 57 jaar en wil jullie wat vragen hoe jullie hierover denken.

Mijn zoon heeft een vriend, zijn beste vriend mag ik wel zeggen. Hij is 26 en woont sinds kort samen . Hij komt bij mij al 12 jaar over de vloer, en is hij een keiharde werker. In het weekend is hij aan de drank en drugs en gaat mij dan appen om half 1 s nachts of hij even langs mag komen. Gelukkig woont mijn zoon ook nog thuis, dus zo erg vind ik dat niet als hij komt. De laatste keer was mijn zoon boven en heeft hij me gezoend en gezegd dat hij met me naar bed wil, ik heb gezegd joh ik ben 30 jaar ouder, je hebt een vriendin lijkt me niet verstandig want je maakt veel kapot. Kijk ik ben weduwe, voor mij maakt het niet uit, ik doe niemand pijn ermee, maar vind het tegenover mijn zoon niet kunnen en tegenover zijn meisje. Maar ja het is wel een leuke jongen en ik ben ook wel erg gek met hem, maar meer op moeder zoon relatie zeg maar....Het tolt in mijn hoofd, ik kan er met niemand over praten dus langs deze weg wil ik heel graag jullie mening, Wat zou jij doen in deze situatie en geef me advies aub! Bedankt vast liefs Iza
Zoen je ook met je zoon dan? En tolt je hoofd ook van zijn tollie misschien?
Alle reacties Link kopieren
Ik doe er niemand pijn mee?
Denk je dat echt?
In de 1e plaats zijn vriendin. En dan je zoon. En indirect ook jezelf. Wil je zoon je nog wel zien nadat jij de relatie van zijn beste vriend kapot gemaakt hebt?
Verliest hij zijn beste vriend hierdoor?
Gewoon niet doen dus.
Er lopen zat kerels rond die wel een wip willen maken.
En stel het komt niet uit, of wel, maar je zoon blijft bevriend met hem. Dat zorgt vast voor veel ongemakkelijke momenten.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Met 26 zijn ze nog wel lekker sappig en hebben een energie die uren aan kan houden...
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
02-10-2017 09:12
Tuurlijk.

Je weet tog.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Cateautje schreef:
02-10-2017 10:35
Met 26 zijn ze nog wel lekker sappig ...
Ja oude mannen hebben zo'n opgedroogd scrotum, als een vijg die over de datum is.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-10-2017 10:35
Met 26 zijn ze nog wel lekker sappig en hebben een energie die uren aan kan houden...
Hmm..! Zeker als ze net een lekker lijntje hebben gesnoven!
Alle reacties Link kopieren
Chocolotje schreef:
02-10-2017 11:05
Ja oude mannen hebben zo'n opgedroogd scrotum, als een vijg die over de datum is.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Chocolotje schreef:
02-10-2017 11:05
Ja oude mannen hebben zo'n opgedroogd scrotum, als een vijg die over de datum is.

Net zo een onzin als zoiets zeggen als die hangtieten en uitgelubberde buik van oudere vrouwen.
Kwa leeftijd moet je het echt zelf weten maar dat je er alleen al aan twijfelt om het met een vriend van je zoon te doen snap ik absoluut niet.
Er zijn grenzen en dit is voor mij dan ook absoluut een hele grote grens!

Ik denk dat als je zoon ervan hoort je een heleboel vertrouwen overboord gooit. Heb je dat ervoor over?

No-Go!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven