Pil vergeten, weet niet wannee, nu een pil ‘over’

18-10-2017 21:32 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Ik slik mijn pil altijd drie strips door en heb dan een stopweek (dit ivm doorbraakbloedingen in overleg met de huisarts). Nu begin ik altijd op vrijdag met een nieuwe strip, maar ik zie net dat ik nog 2 pillen heb voor deze week (voor morgen en vrijdag dus). Ik heb dus een pil ‘teveel’, want ik had morgen eigenlijk m’n laatste moeten nemen.. Geen idee wanneer ik deze ben vergeten te nemen.

Kan dit kwaad? En wat kan ik het beste doen? M’n stopweek op zaterdag pas beginnen? Of morgen bijvoorbeeld twee innemen?

Alvast bedankt!

Liefs,
Mirror
Er staan toch dagen bij je pillen? Kijk je daar nooit naar? Als ik het goed begrijp loop je mogelijk dus al een hele tijd achter?

Hoeveelste strip was dit voor je? Of anders gezegd; wanneer was je laatste onttrekkingsbloeding?
Normaal staan er toch dagen op je pilstrips?
Alle reacties Link kopieren
Je hoeveelste strip is dit?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Even contact opnemen met je apotheek morgen.
Alle reacties Link kopieren
Dit heb ik ook wel eens gehad! Bij mij had ik uiteindelijk ontdekt dat het zo was gegaan: Mijn startdag was maandag. Vervolgens in de laatste week moest ik ook maandag hebben, maar hield ik mijn strip ondersteboven, waardoor maandag al weg was. Ik heb toen snel geconcludeerd dat ik hem al had genomen. Vervolgens volgende dag gewoon dinsdag etc...Tot ik een maandagpil over had. Was dus in de laatste week gebeurd op de dag van de start (volg je me nog?) Dit is me ook meerdere keren gebeurd, dus misschien de moeite even te kijken of dit het geval is?
Alle reacties Link kopieren
Welke strip is dit en klopt de data nog bij de voorgaande strip(s)?
Alle reacties Link kopieren
Er staan inderdaad dagen bij, maar dit is een keer mis gegaan, dus dat klopt niet meer. Ik denk dat het in de afgelopen week is gebeurd. Het is in m’n laatste week (moet volgende week ongesteld worden). M’n laatste ongesteldheid was in augustus.
Doe eens gek en vraag het je huisarts of apotheker. Die zijn ervoor opgeleid om dergelijke vragen te beantwoorden. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Heb net de apotheek gebeld, die adviseert een test te doen en de stopweek over te slaan.

Topic mag gesloten worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven