Gezondheid alle pijlers

Ik heb kanker en niks meer aan te doen ben pas 37

03-11-2017 00:50 433 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

2 weken geleden is er lymfeklierkanker bij mij geconstateerd en uit onderzoek is dus gebleken dat er niks meer aan te doen is.

Ik ben pas 37 en alleenstaande vader van 3 schatten van kinderen ik ben zo verdrietig en probeer mij tegenover mijn kinderen groot te houden wat erg moeilijk is.

Mijn oudste 2 zijn 11 en 13 jaar die weten het sinds een paar dagen en oh wat heb ik gehuild toen ik het vertelde.
Mijn jongste zoon is pas 2 die zal mij dus nooit kunnen herrinneren.

Ik weet niet wat mij is overkomen maar ik ga de komende tijd veel met mijn kinderen ondernemen en van hun genieten nu het nog kan.

Gr verdrietige papa
Dikke knuffel lieverd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje
Sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Gadverdamme wat oneerlijk. Ik had het je zo gegund dat de chemo bij je iets zou doen en dat je langer met je kleine kindjes had gehad. Wat een rotziekte is het toch.

Misschien vind je wat herkenning en troost in dit essay, ook geschreven door een ouder van jonge kinderen. https://www.nytimes.com/2016/09/25/fash ... couch.html

Ik hoop in ieder geval dat je nog van ieder moment met je dierbaren kunt genieten. Heel veel sterkte in de komende periode.
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Veel sterkte en een dikke knuf :hug: !
Heb je voldoende hulp en steun?
Alle reacties Link kopieren
:hug:
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Och nee... Ik wens je bijzondere momenten met je dierbaren :hug:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Je berichten knijpen mijn keel dicht. Het verbaasd mij voor de zoveelste keer op dit forum dat het intense verdriet van onbekenden je zo aan kunnen grijpen. Ik steek een kaarsje aan voor jou, je kinderen en je nabestaanden. Weet dat er ook hier op het forum aan je gedacht en meegeleefd wordt. :hug: :rose: :smooch:

Wat Ava vroeg wil ik je ook vragen; heb je voldoende hulp en steun?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje lieve man ik weet even niks te zeggen, maar wil je heel veel kracht toewensen.

:rose: :hug:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
:hug:
Verschrikkelijk, sterkte
Heel veel sterkte :hug:
O wat erg Waarom ik, ik had je nog zoveel tijd gegund.
Wie zorgt er nu voor je? :hug: :rose:
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte voor jou en je familie!
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat erg om te horen. Ik hoop dat je fijne mensen om je heen hebt. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte :hug:
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Wat erg. Woorden schieten tekort...

Wat een ontroerend, indrukwekkend gedicht voor je kinderen :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Gelukkig heb ik veel steun van hele goede vrienden en petje af voor mijn 2 exen die enorm veel voor mij klaar staan zowaar nodig.

En in het begeleiden van onze kinderen dat ze straks hun vader gaan verliezen de oudste 2 van 13 en van 11 beseffen het maar al te goed.

En als ze bij me zijn
Zijn ze zo zorgzaam en praten we veel over mijn dood want ondanks hun jonge leeftijd is het en hele gebeurtenis wat hun te wachten staat.

Maar ik probeer ze vooral gerust te stellen en dat gaat gelukkig steeds beter.

De jongste word volgende week 3 en die heeft geen enkel besef wat er allemaal afspeelt.

Gelukkig hebben ze sterke moeders en goede stiefvaders om voor hun te zorgen en hun later naar het altaar zal brengen als ze gaan trouwen en opa gaat worden van hun kinderen.

En deze gedachten doen mij het meeste pijn dat ik dat helaas niet ga meemaken.
Ach lieve man, ik voel je verdriet in je woorden. Wat oneerlijk! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
:hug: :rose:
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Alle reacties Link kopieren
Tranen springen in mijn ogen...
Ik was 1,5 jaar geleden nog net op tijd en kwam er met 2 operaties van af. Morgen weer 6-maandelijkse controle... en dan lees ik dit...
Ik vind het verschrikkelijk voor je!
Ik hoop dat je niet te snel achteruit zal gaan en je nog mooie herinneringen kan maken met je kinderen.
:hug:
My way or the highway!
Oh, waarom-ik, duizend knuffels :hug:
Je kinderen zullen altijd, áltijd nog aan je denken.
....... :'( :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven