Gezondheid alle pijlers

Ik heb kanker en niks meer aan te doen ben pas 37

03-11-2017 00:50 433 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

2 weken geleden is er lymfeklierkanker bij mij geconstateerd en uit onderzoek is dus gebleken dat er niks meer aan te doen is.

Ik ben pas 37 en alleenstaande vader van 3 schatten van kinderen ik ben zo verdrietig en probeer mij tegenover mijn kinderen groot te houden wat erg moeilijk is.

Mijn oudste 2 zijn 11 en 13 jaar die weten het sinds een paar dagen en oh wat heb ik gehuild toen ik het vertelde.
Mijn jongste zoon is pas 2 die zal mij dus nooit kunnen herrinneren.

Ik weet niet wat mij is overkomen maar ik ga de komende tijd veel met mijn kinderen ondernemen en van hun genieten nu het nog kan.

Gr verdrietige papa
Erizon schreef:
11-09-2018 09:38
Logica geldt vaak niet bij kanker. Dus of dit verhaal klopt of niet is lastig beoordelen. Laat een ieder verder in stilte zijn eigen oordeel vellen en dit topic niet verder vervuilen.
:worship:
Erizon schreef:
11-09-2018 09:38
Logica geldt vaak niet bij kanker. Dus of dit verhaal klopt of niet is lastig beoordelen. Laat een ieder verder in stilte zijn eigen oordeel vellen en dit topic niet verder vervuilen.

:thumbsup:

Vreselijk al die aannames en verdraaingen van woorden in een topic als dit. Je zal er maar naast zitten. Sommigen zitten er al duidelijk naast met hun aannames over de ontvanger van donororganen ontmoeten. Echt bizar dit. Er word niks gevraagd en geen crowdfunding opgericht. Het gaat sommigen gewoon om hun gelijk, wellicht over de rug van een kankerpatiënt. Bahbah.
Misschien heeft TO het topic in een paniek-toestand geopend, de informatie die hij kreeg op zijn slechts geïnterpreteerd vanuit deze paniek (bij het woord 'kanker' alleen nog maar brokjes informatie opnemen, wie weet wat hij alleen bij dat gesprek?) en bleek later dat het prima te behandelen was.

Je weet niet wat voor gedachtesprongen iemand maakt (chemo kan uit zijn ervaring met familieleden wel gelijk staan aan zinloos='dus niets meer aan te doen') waar hij dan zelf van overtuigd raakt?

Wij vatten het op als een letterlijke weergave van de informatie die hij gekregen heeft, maar misschien is dat helemaal niet zo?
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
10-09-2018 17:51
Toch hoor je ( ik in ieder geval wel ) dat het zo gaat . Dat mensen het meest beroerde nieuws krijgen en dat dat later bijgesteld wordt.
Andersom ook, trouwens.

Maar deze TO was toch al niet zo uitgebreid met vertellen, wat je van iemand die het verzint wel zou verwachten, dus ik neig naar “ foutje ziekenhuis “ .
Dat schrijf ik ook; dwaallicht, arts :)
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Als ik het goed lees denken sommige mensen dat ik zoiets uit mijn duim heb gezogen.

Iedereen mag natuurlijk zijn eigen mening geven, geen enkel probleem daar is het forum toch voor gemaakt.

Ik heb niet 1 maar 2 engeltjes op mijn schouders gehad en ik weet heus wel dat het ooit terug kan komen maar daar ga ik mij nu niet druk om maken.

En voor de rest wil ik iedereen bedanken voor de steun en lieve berichten.
Fijn dat je nog reageert, ook op de twijfels die sommigen hadden. Ik snap hen wel, ik betrap mij daarzelf ook op; hier op Viva maar ook irl. Ik heb iemand van jouw leeftijd gekend die terminaal is, of was :-[ Ergens hoop ik dat diegene zijn verhaal niet klopt maar daar zal ik waarschijnlijk nooit achter komen.

Wat betreft jou, goed dat je zo postitief in het leven staat nu.
Ik vind zelf dat het niet gepast is om hier erover te discussieren of het verhaal nou wel of niet klopt,zonde van het topic. En ik sluit me bij Very_Cherry en Blijfgewoonbianca aan. Volgends mij zegt To gewoon de waarheid want je weet niet wat er allemaal aan vooraf is gegaan en de diagnose kanker te krijgen is altijd een rot iets en ik kan me voorstellen dat als je dat op zo een moment hoort dat je gewoon in shock bent en de rest niet meer hoort wat de aarts zegt omdat je vol angst zit.

Waarom-Ik,ben blij dat het zo goed gaat en wens je het beste toe. Natuurlijk blijf ik reageren. Geniet van iedere mooie dag in het leven en we lezen je weer hier.
Geraldine schreef:
13-09-2018 08:29
Ik vind zelf dat het niet gepast is om hier erover te discussieren of het verhaal nou wel of niet klopt,zonde van het topic. En ik sluit me bij Very_Cherry en Blijfgewoonbianca aan. Volgends mij zegt To gewoon de waarheid want je weet niet wat er allemaal aan vooraf is gegaan en de diagnose kanker te krijgen is altijd een rot iets en ik kan me voorstellen dat als je dat op zo een moment hoort dat je gewoon in shock bent en de rest niet meer hoort wat de aarts zegt omdat je vol angst zit.

Waarom-Ik,ben blij dat het zo goed gaat en wens je het beste toe. Natuurlijk blijf ik reageren. Geniet van iedere mooie dag in het leven en we lezen je weer hier.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven