Mode & Beauty alle pijlers

Kleur Foundation

23-11-2017 21:12 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Ik heb de kleur NC20 van Mac, maar ik wil graag een ander merk proberen. Hoe zou je de kleur van NC20 beschrijven? Ik dacht zelf aan neutral beige...? Welke 'naam'/kleur foundation moet ik kopen wil ik matchen aan de kleur van NC20?
Hopelijk kan iemand mij helpen :) Liefs Carmen
Alle reacties Link kopieren
Huidige foundation mee en kleuren naast elkaar swatchen in de drogist. Dan kan je een kleur vinden die hetzelfde is van een ander merk :)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Douglas werkt met kleurcodes adh van een scan van je huid op voorhoofd, wang en kin die je huidskleur samen bepalen
Het beste is om in de winkel te testen.
Bobbi Brown vind ik het mooiste merk.
Vanaf morgen korting bij de Bijenkorf!
Alle reacties Link kopieren
De MAC kleurcodering :-D. Ik heb het volgende ezelsbruggetje geleerd via makeupalley : NC not cool dus 'warm': een gelige ondertoon (mac noemt het zelf 'golden beige'), NW not warm dus 'koel' een roze ondertoon.

Er is ook een site waarop je een kleurcode van een willekeurig merk kunt invoeren en dan zien wat de 'zusterkleuren' zijn van andere merken. Kom even niet op de naam.

Edit: de site die Kyloren noemt
lemoos2 wijzigde dit bericht op 23-11-2017 22:39
4.15% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
De NC 20 van MAc is een niet koele kleur maar een warmere met gelige ondertoon foundation, heb ooit ook wel foundation van MAC gebruikt maar vond het wel aan de prijs. Haal ze nu voortaan bij de Kiko ook heel veel kleuren zowel warm als koel. Een druppel van je huidige foundation op een tissue doen en meenemen naar de winkel.
Alle reacties Link kopieren
Van de MAC site:

Afbeelding
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeej, wat fijn dames! Bedankt voor deze tips! Xxxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven