Hanggedeelte creëeren in kledingkast

17-03-2018 20:55 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik vroeg me af of jullie tips hebben om in een kleding kast met legplanken een hanggedeelte te creëeren. Dus of er iets bestaat wat je onder een plank kan bevestigen om daar kleding aan te hangen. Ik wil namelijk zowel een gedeelte behouden met plakken als een gedeelte met een roede.
Ik hoop dat mijn vraag zo duidelijk is.... :-)-)
Als je de planken eruit kan halen heb je gaatjes.

Je kan bij Gamma/Praxis etc roedes kopen die gemonteerd kunnen worden in die gaatjes. Zo kan je makkelijk een hanggedeelte maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je vraag niet helemaal, maar ik ben fan van het Algot-systeem van IKEA
Daar kan ongeveer alles mee!
Alle reacties Link kopieren
Madre schreef:
17-03-2018 20:56
Als je de planken eruit kan halen heb je gaatjes.

Je kan bij Gamma/Praxis etc roedes kopen die gemonteerd kunnen worden in die gaatjes. Zo kan je makkelijk een hanggedeelte maken.
Bedankt voor je reactie. Maar de gaatjes voor de plankjes zitten voorin en achter in. Voor een rode zouden ze dan toch in het midden moeten zitten?
Alle reacties Link kopieren
Koop een roede en bevestig die met spijkers in je kast. Kan ook prima zonder bestaande gaatjes.
Alle reacties Link kopieren
Geen spijkers, schroeven bedoel ik.
kleiin schreef:
17-03-2018 21:03
Bedankt voor je reactie. Maar de gaatjes voor de plankjes zitten voorin en achter in. Voor een rode zouden ze dan toch in het midden moeten zitten?

Dan maak je toch zelf een paar gaatjes? Schroeven erin en klaar. Zo heeel moeilijk is het nou ook weer niet, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Kost wel erg veel ruimte.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Iets prijziger maar wel gegarandeerd succes: een nieuwe kast kopen met een roede erin :idee:
Alle reacties Link kopieren
Of je koopt zo'n uitschuifbare douchestang die je kunt klemmen tussen twee wanden.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
17-03-2018 21:21
Of je koopt zo'n uitschuifbare douchestang die je kunt klemmen tussen twee wanden.
Of een verrijdbaar kledingrek. Kost een paar tientjes.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn roedes die aan elk uiteinde een rubberen dop hebben. Tussen roede en doppen zitten veren. Dus die klem je eenvoudig tussen je kastwanden. Werkt prima. Het heet een 'klemstang' denk ik.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven