Cadeau 50e verjaardag

26-05-2018 13:29 35 berichten
Mijn vriend wordt 50 dus ik wil hem dit jaar een 'bijzonder' cadeau geven. Probleem is dat hij de meeste standaard mannendingen niet zo leuk vindt. Racen op het circuit, rijden in een dure snelle auto, helikoptervlucht, gaat het dus niet worden. Een nachtje in een bijzonder hotel ook niet omdat hij al minstens 100 nachten per jaar in een hotel slaapt. Zelf wil hij een zonnebril voor op de (race-) fiets, maar dat vind ik een beetje suf cadeau. Hij krijgt ieder jaar al fietsspullen.
Hebben jullie leuke suggesties? (We gaan ook eten in een sterrenrestaurant, maar dan neemt hij mij mee).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een mooie zonnebril absoluut geen suf cadeau. Of is het een rare racezonnebril?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Goed kado lijkt me.
Mijn man wil altijd spullen voor zijn computer waar ik de ballen verstand van heb, vind ik ook ontzettend suf (want hij besteld dat gewoon zelf) maar als hij er blij mee is dan maakt dat toch niet uit?
Ik zou dus wel die zonnebril kopen.
Alle reacties Link kopieren
liever iets waar ik blij van wordt (en dat zal voor je vriend ook gelden denk ik) dan iets wat ergens achter in de kast terecht komt, en na gepaste tijd bij de kringloper).
Ik sta 4 keer per jaar op een rommelmarkt voor het goede doel en je wil niet weten hoeveel meuk er binnenkomt waar het getal 30, 40 of 50 op staat. net als het aantal "grappige"drinkspelletjes en sekskwisjes
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Wat vindt hij leuk behalve fietsen?
Waarom iets anders geven dan hij zelf wil? Omdat je waarde hecht aan 50? Hij ervaart dat misschien niet zo en vindt een bril en etentje prima.

En nu een antwoord op je vraag: horloge ofzo? Op de achterkant gegraveerd zodat het persoonlijker wordt.
pamelacourson schreef:
26-05-2018 13:35
Wat vindt hij leuk behalve fietsen?
Fietsen kijken. Sauna, vakliteratuur lezen (heeft hij ook een verlanglijst van), musea (hebben een Museumkaart), concerten (maar er is binnenkort niets wat hem aanspreekt).
MinkeDeWit schreef:
26-05-2018 13:39
Fietsen kijken. Sauna, vakliteratuur lezen (heeft hij ook een verlanglijst van), musea (hebben een Museumkaart), concerten (maar er is binnenkort niets wat hem aanspreekt).

Weekend Parijs op de slotdag van de Tour.
Alle reacties Link kopieren
zonnebril is prima toch?
Zwager kreeg zo'n leren BBQ schort en allerlei tangen en toestanden. Hij vond dat erg leuk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Op die leeftijd moet je geen spullen meer verzamelen, maar momenten.
Geef hem een reis cadeau. Samen weg naar iets waar je anders nooit naartoe zou gaan.
Of geef hem een interessante cursus cadeau. Een wijncursus. Kookcursus bij een sterrenkok.
Alle reacties Link kopieren
Bon voor een sauna arrangement.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Of geef gewoon wat hij wil. Ik vroeg een nieuwe portemonnee, vonden de kinderen een suf kado. Dan krijg je dus meuk, en die portemonneer maar zelf gekocht.
ik geef mn bek ook maar een douw
sinnombre schreef:
26-05-2018 13:43
Op die leeftijd moet je geen spullen meer verzamelen, maar momenten.
Geef hem een reis cadeau. Samen weg naar iets waar je anders nooit naartoe zou gaan.
Of geef hem een interessante cursus cadeau. Een wijncursus. Kookcursus bij een sterrenkok.
Wouw ga ik nu snel dood of zo?
Star² schreef:
26-05-2018 13:41
Weekend Parijs op de slotdag van de Tour.

Dit vind ik best een goeie eigenlijk.
Toch iets met fietsen en niet suf.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis aan een zonnebril? Hij wil dit graag, en hij zal er veel plezier van hebben.

Het gaat er toch om dat hij het een geweldig cadeau vindt?

Het is jouw vriend, jij kent hem het beste.

50 is maar een getal. Ik begrijp al die ophef nooit. Maar ja, ik heb totaal niets met verjaardagen. Ook niet toen ik 50 werd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Hij vraagt een zonnebril, maar jij vind het suf.. Weet hij iets te vragen is het nog niet goed.
Star² schreef:
26-05-2018 13:41
Weekend Parijs op de slotdag van de Tour.
Heel leuk idee, maar ik vrees dat dat een beetje boven budget wordt. Ik ben ook op vakantie dan, zag ik net.
sinnombre schreef:
26-05-2018 13:43
Op die leeftijd moet je geen spullen meer verzamelen, maar momenten.
Geef hem een reis cadeau. Samen weg naar iets waar je anders nooit naartoe zou gaan.
Of geef hem een interessante cursus cadeau. Een wijncursus. Kookcursus bij een sterrenkok.
Een wijncursus heeft hij wel eens genoemd. En die kookcursus vind ik heel leuk. Ik zal eens googelen.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
26-05-2018 13:54
Heel leuk idee, maar ik vrees dat dat een beetje boven budget wordt. Ik ben ook op vakantie dan, zag ik net.
Ik was ooit per toeval in Parijs op die dag. Echt niets leuks aan. Een en al gedram en geduw en gekte alom. Van de coureurs heb ik helemaal niets gezien.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
hamerhaai schreef:
26-05-2018 13:49
Wat is er mis aan een zonnebril? Hij wil dit graag, en hij zal er veel plezier van hebben.

Het gaat er toch om dat hij het een geweldig cadeau vindt?

Het is jouw vriend, jij kent hem het beste.

50 is maar een getal. Ik begrijp al die ophef nooit. Maar ja, ik heb totaal niets met verjaardagen. Ook niet toen ik 50 werd.
Volgens mij vind ik het spannender dan hij. Gek genoeg alleen bij een ander. Als ik zelf 50 word ga ik een week onder een steen zitten of zo. Met 40 heb ik ook tegen iedereen gezegd dat er niets speciaals gedaan mocht worden.
Alle reacties Link kopieren
Een ballonvaart?
Is ook wel in de lucht maar toch anders dan per helikopter.
Niemand is onmisbaar
Ik zou de zonnebril doen met een gepersonaliseerde brillenkoker (en dan geen hoera 50 jaar erop :mrgreen: )
Alle reacties Link kopieren
Een sta-op-stoel

(Grapje)
MinkeDeWit schreef:
26-05-2018 13:55
Een wijncursus heeft hij wel eens genoemd. En die kookcursus vind ik heel leuk. Ik zal eens googelen.
Als hij koken echt leuk vind, heeft hij echt goede scherpe messen?
Anders een mooie messenset.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven