Cadeau 50e verjaardag

26-05-2018 13:29 35 berichten
Mijn vriend wordt 50 dus ik wil hem dit jaar een 'bijzonder' cadeau geven. Probleem is dat hij de meeste standaard mannendingen niet zo leuk vindt. Racen op het circuit, rijden in een dure snelle auto, helikoptervlucht, gaat het dus niet worden. Een nachtje in een bijzonder hotel ook niet omdat hij al minstens 100 nachten per jaar in een hotel slaapt. Zelf wil hij een zonnebril voor op de (race-) fiets, maar dat vind ik een beetje suf cadeau. Hij krijgt ieder jaar al fietsspullen.
Hebben jullie leuke suggesties? (We gaan ook eten in een sterrenrestaurant, maar dan neemt hij mij mee).
Alle reacties Link kopieren
Ik had het wel geweten hoor.
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Ik wilde ooit een dure pan hebben, koken is een hobby. Dat werd gezien als een suf cadeau, dus kreeg ik hem niet. Vind dat nog altijd stom, ik wilde hem graag.

Team zonnebril, dus.
Ik zou voor een cadeau gaan wat hij graag wil, een mooie fiets zonnebril dus.
En die keer dat ik een smoothiemaker vroeg. Krijg ik een telefoon! :cry:
Telefoon op MP gegooid en van t geld een smoothiemaker gekocht.
ik geef mn bek ook maar een douw
Star² schreef:
26-05-2018 13:41
Weekend Parijs op de slotdag van de Tour.

Dan moet je nu vast reserveren voor over een jaar of tien ;-)

Maar wil hij de alpe d´huzes niet fietsen?? Dan laat je iedereen sponsoren. Zou die van mij in elk geval geweldig vinden. En anders toch die bril.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
mlle schreef:
26-05-2018 14:37
??????????
Waarom moet het cadeau iets groots zijn?
Voor hem, voor jezelf of voor de buitenwereld (iedereen die gaat vragen “En, wat heb je gegeven/gekregen?”).
Om even over na te denken :P .
Het gaat er toch om dat hij er blij mee is? B)
hamerhaai schreef:
26-05-2018 13:49
Wat is er mis aan een zonnebril? Hij wil dit graag, en hij zal er veel plezier van hebben.

Het gaat er toch om dat hij het een geweldig cadeau vindt?

Het is jouw vriend, jij kent hem het beste.

50 is maar een getal. Ik begrijp al die ophef nooit. Maar ja, ik heb totaal niets met verjaardagen. Ook niet toen ik 50 werd.
Dit.

En lekker boeiend dat hij niet van 'typische' mannendingen houdt.
Een kado geef je toch om de ontvanger blij te maken? Nou geef hem die zonnebril.
Dat cadeau is dat bedoeld om hem blij te maken of om jouw ego te strelen?

Als het bedoeld is om hem blij te maken dan koop je gewoon die zonnebril die hij graag wil hebben.
mlle schreef:
26-05-2018 14:37
Ik ook, en zonnebril :sun: :lightbulb:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven