Geld & Recht alle pijlers

Opzegtermijn sportschool, vraagje:

04-12-2018 12:10 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 6 november mijn abonement op de sportschool opgezegd omdat het aanbod van lessen niet meer aansluit op mijn werkrooster.
Ik heb een mail terug gekregen waarin staat: "met inachtneming van de opzegtermijn van 1 maand beëindigen wij jouw abonement per 1 december".

Stopt mijn abonement dan op 1 december of 1 januari? Ik heb een afschrijving binnengekregen waarin staat dat ik voor december moet betalen. Ik dacht dat dit een foutje was, omdat ik aan het begin van de maand heb opgezegd, dus heb deze teruggeboekt en nu krijg ik een factuur. Vandaar mijn vraag of ik fout zit of niet.
Sportschool al gebeld?
Alle reacties Link kopieren
Word nu niet opgenomen. Ik ben gewoon benieuwd of dit klopt of niet.
Vaak hanteren ze hele maand dus zou zelf denken dat je tot 1 januari moet betalen.
Vaak moet je voor het einde van de maand opzeggen. En betaal je ook eind van de maand voor de maand erop.
Dus 6 november opzeggen ,houdt dan in nog 1x betalen voor de maand december. En dan stopt je abonnement op 31 december.
Alle reacties Link kopieren
@ Aapje: ah oke, dat is jammer en niet zo heel klantvriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor reactie, ik ga de factuur betalen en dan maar een maandje dubbele kosten.
Alle reacties Link kopieren
atjuuh schreef:
04-12-2018 12:21
Vaak moet je voor het einde van de maand opzeggen. En betaal je ook eind van de maand voor de maand erop.
Dus 6 november opzeggen ,houdt dan in nog 1x betalen voor de maand december. En dan stopt je abonnement op 31 december.
yep.
Alle reacties Link kopieren
atjuuh schreef:
04-12-2018 12:21
Vaak moet je voor het einde van de maand opzeggen. En betaal je ook eind van de maand voor de maand erop.
Dus 6 november opzeggen ,houdt dan in nog 1x betalen voor de maand december. En dan stopt je abonnement op 31 december.

Dit. Een maand is een maand. Drie weken is geen maand. Je betaalt tot 1 januari.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Weddingpresent schreef:
04-12-2018 12:22
@ Aapje: ah oke, dat is jammer en niet zo heel klantvriendelijk.

Ik ben de eerste die best wil hakken over klantvriendelijkheid, maar een maand opzegtermijn is toch wel heel normaal hoor. Heeft niks met klantvriendelijk te maken.
Such fun!1
Weddingpresent schreef:
04-12-2018 12:22
@ Aapje: ah oke, dat is jammer en niet zo heel klantvriendelijk.
Maar daar ben je wel mee akkoord gegaan toen je je abonnement afsloot ;-)
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
04-12-2018 12:25
Ik ben de eerste die best wil hakken over klantvriendelijkheid, maar een maand opzegtermijn is toch wel heel normaal hoor. Heeft niks met klantvriendelijk te maken.
Dat klopt, zeker bij grote ketens en dergelijke. Bij deze school heb ik hier eerder mee te maken gehad een tijd geleden, toen rekenden ze per halve maand. Zij promoten dan ook flexibiliteit, persoonlijkheid en klantvriendelijkheid, grotendeels waarom ik hiervoor koos. Ze groeien echter ontzettend hard. Voor jongeren bijvoorbeeld rekenen zij 30 euro per maand (sinds een paar maanden), voor 23+ 40. Ik ben 22, mijn abonement mocht niet naar beneden sinds het nieuwe jongerenpakket. Dit soort dingetjes maakt dat ik het niet klantvriendelijk (meer) vind en dat vind ik gewoon jammer. Dat lessen steeds uitvallen of vol zitten zodat er niet meer ingeschreven kan worden op momenten dat ik wel kan, maakt dat ik wil stoppen. Maar vandaar mijn reactie :)
Alle reacties Link kopieren
1-Aapje schreef:
04-12-2018 12:26
Maar daar ben je wel mee akkoord gegaan toen je je abonnement afsloot ;-)
Daarom ga ook gewoon keurig betalen :-D
Misschien heb je al betaald en ben ik te laat. Maar ik zou er nog wel een mailtje tegenaan gooien. Ik denk wel dat ze gelijk hebben en je december nog moet betalen, maar ze hebben zelf bevestigd dat het abonnement is beëindigd per 1 december. Ik zou dus refereren aan die bevestiging met het vriendelijke verzoek de factuur van december te crediteren. Niet geschoten is altijd mis ;-D
Alle reacties Link kopieren
በኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷል
anoniem_379309 wijzigde dit bericht op 11-12-2018 21:54
92.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Myca5005 schreef:
04-12-2018 13:24
Alles wat hier wordt gezegd klopt niet. En dat weet ik zeker omdat door problemen met een balletschool van mijn dochter ik zelf momenteel ermee te maken heb.

Opzegtermijn 1 maand is wettelijk. Algemene voorwaarden maakt niet uit. Je bent vanaf 6 december geen lid meer! Dus je betaalt voor december alleen 6/30ste van je bedrag.

Je bent dus over twee dagen geen lid meer. Maar als het geen bezwaar is kan je tot januari betalen en blijven sporten. :)
Meestal ga je een soort "contractje"/abonnement aan met een sportschool. Dan ga je akkoord met de algemene voorwaarden.
En jij beweert hier doodleuk "Algemene voorwaarden maakt niet uit"?
Hoe kom je hierbij? Oprechte vraag.
forumdame2011 schreef:
04-12-2018 13:46
Meestal ga je een soort "contractje"/abonnement aan met een sportschool. Dan ga je akkoord met de algemene voorwaarden.
En jij beweert hier doodleuk "Algemene voorwaarden maakt niet uit"?
Hoe kom je hierbij? Oprechte vraag.

Algemene voorwaarden staan niet boven de wet.
Alle reacties Link kopieren
በኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷል
anoniem_379309 wijzigde dit bericht op 11-12-2018 21:09
93.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
በኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷልበኔኔንሰን ውስጥ ተጥሷል

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven