Poepvlekken in matras

25-02-2019 01:33 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds afgelopen zaterdag zit ik met een vervelend probleem. Eens per jaar komt mijn broer logeren en afgelopen zaterdag is er iets gebeurd waar ik me geen raad mee weet. Hopelijk weet iemand op dit forum wat ik kan doen... Mijn broer heeft s'nachts zonder dat hij dat doorhad in het logeerbed gepoept. Een drol zou wel makkelijk op te ruimen zijn maar hij heeft hoe gek dit ook klinkt het hele bed ondergepoept. Zaterdag avond chinees besteld maar ik zelf had zelf geen last van diaree. Hij wel helaas...
Ik heb in eerste instantie geprobeerd het met water en sop, en later cilit bang het geprobeerd schoon te maken. Tot mijn grote verbazing zijn de vlekken alleen maar erger geworden en weet ik niet wat ik moet doen. Ik ben echt ten einde raad, mijn man en ik hebben namelijk het matras in kwestie recent gekocht. Het was een vrij duur matras en we hebben eigenlijk geen geld voor een nieuwe. Door persoonlijke omstandigheden van mijn broer is het onmogelijk om het matras te laten vergoeden.

We zijn benieuwd naar tips om het schoon te krijgen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

grt


Jon
Wellicht is het mogelijk om op te geven aan verzekering?
Anno_1982 schreef:
25-02-2019 08:00
Wellicht is het mogelijk om op te geven aan verzekering?
Ja, dat denk ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Zonder dat hij het doorhad? Was hij stomdronken? Laat hem het maar opgeven aan zijn verzekering.
Alle reacties Link kopieren
En voortaan een waterdichte molton als hij bij je komt logeren!
Verzekering , verder had ik niet goed gelezen . Broer is wel verzekerd neem ik aan ?
Alle reacties Link kopieren
Even tussendoor: waarom koop je zo'n duur matras voor een logeerbed?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
https://www.google.nl/search?q=matras+t ... ent=safari

Dit een optie ?
Trainspotting iemand? Verder geloof ik er niet veel van
Poep en bloed altijd met koud water behandelen. Die opmerking is misschien te laat, snap ik.

Het matras in de zon leggen, de vlekken regelmatig opnieuw nat spuiten, en de vlekken bleken er uit.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
25-02-2019 08:14
Trainspotting iemand? Verder geloof ik er niet veel van
Wat is trainspotting? Even gegoogeld maar daar word ik ook niet wijzer van.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
25-02-2019 08:17
Wat is trainspotting? Even gegoogeld maar daar word ik ook niet wijzer van.
Een film uit 1996 (en een boek). 90s overgeslagen?
Alle reacties Link kopieren
Zou het toch echt je broer zijn probleem maken... al doet ie er een jaar over om het te vergoeden. Sorry maar welk bezoek wil er op een ondergescheten matras gaan slapen van een volwassen vent? Weggooien zou mijn enige optie zijn.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
25-02-2019 08:14
Trainspotting iemand?
Ja dacht ik na mijn opmerking over dronken zijn ook aan.
Volgens mij kan je schoonmaken tot je een ons weegt, maar of je de bacteriën eruit krijgt, betwijfel ik. Ik zou hem verbranden. (het matras hè.)
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
25-02-2019 08:21
Een film uit 1996 (en een boek). 90s overgeslagen?
Ja dat vond ik ook op Google, maar ik zag even niet zo snel wat het met het poepmatras te maken had. Om bij diarree meteen aan een heroïneverslaving oid te denken lijkt me wel een beetje vergezocht.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Het matrashoes is niet waterdicht,ik vermoed dat het vocht ook in het matras zelf is getrokken.
Probeer het via zijn verzekering vergoed te krijgen,want het matras is helaas niet schoon te krijgen.

Wil je het toch proberen,de dierenzaak heeft schoonmaakmiddelen voor urine en ontlastingvlekken voor ongelukjes met dieren.
Of probeer het via de zorgwinkel, misschien heeft die iets, want deze mensen komen vaker in aanraking met dit soort vragen.

Succes.
mevrouwiglesias schreef:
25-02-2019 08:27
Ja dat vond ik ook op Google, maar ik zag even niet zo snel wat het met het poepmatras te maken had. Om bij diarree meteen aan een heroïneverslaving oid te denken lijkt me wel een beetje vergezocht.
Zit een vrij beroemde scene in
Speciaal voor mevrouw Iglesias: https://www.youtube.com/watch?v=1XrvpEIiC1w
Murrmurr schreef:
25-02-2019 08:14
Trainspotting iemand? Verder geloof ik er niet veel van
Eerste post zie ik nu tja bijzonder zullen we maar zeggen .
kintsugi schreef:
25-02-2019 08:34
Speciaal voor mevrouw Iglesias: https://www.youtube.com/watch?v=1XrvpEIiC1w
Do I dare... No I don't.. :'(
Gewoon een nieuw matras kopen. En die eigenlijk aan je broer vragen.
Ik zou dit matras als verloren beschouwen en broer een nieuw matras laten aanschaffen. Wel zo eerlijk, door zijn toe doen, bewust of onbewust, zitten jullie met een goor matras.
Ana_Isabel** schreef:
25-02-2019 08:44
Do I dare... No I don't.. :'(
Nee niet doen ik heb al spijt van mijn nieuwsgierigheid.
En tip voor de volgende keer. Koop er een matrashoes bij die dit soort ongelukjes aan kan. Die zijn er gewoon en als je een duur matras koopt kunnen die paar 10tjes er ook nog wel vanaf toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven