Beste budget geurstokjes (of ander soort geurverspreider)

24-06-2019 09:10 23 berichten
Hallo,

Ik ben benieuwd of er iemand tips/ervaringen heeft met goede geurstokjes of een ander soort deurverspreider welke budgetproof is.
Het budget wat ik hier aan zou willen spenderen gaat tot aan de prijzen van de Rituals geurstokjes.

Wellicht hebben anderen ook goede ervaringen met geurstokjes/geurverspreider welke nog beter zijn/is.

Ik hoor het graag!

Ritual geurstokjes zijn het geld waard

Totaal aantal stemmen: 17

Ja (59%)
Nee, niet als je dat niet wilt (41%)
Gewoon je ramen open zetten.
Alle reacties Link kopieren
ik heb laatst geurstokjes gekocht bij Casa, de rode variant. ik vind hem erg lekker en geurt ook lang. was 9,95 voor 50ml. ik vond het al best duur, maar ik weet niet wat die van rituals kosten.
tijdje terug kocht ik bij AH een van Ipuro de black bamboo geur. die vond ik ook lekker alleen snel op. maar wel 100 ml voor 9,95.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik brand weleens een Primark kaarsje bijv. Vanille of linnen. Niet alle geurtjes zijn even lekker deze wel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
wierook van de Toko, kost niks en de geur is minder hard dan goedkope luchtjes
Aroma diffuser van de Lidl (maar wad tijdelijk product). De geurolie koop ik bij De Tuinen aks ze een 1+1 gratis actie hebben.
De geurstokjes in de zwarte verpakking van het Kruidvat, 6€ geloof ik
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 24-06-2019 09:55
12.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niet goedkoop; wel goede aanschaf: Lampe Berger.
Stuiterdraakje schreef:
24-06-2019 09:26
Niet goedkoop; wel goede aanschaf: Lampe Berger.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
24-06-2019 09:29
Dit.
dit
Alle reacties Link kopieren
Welke geur gebruiken jullie van Lampe Berger?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Lampe Berger klinkt wel interessant. Hoelang doe je met een verpakking?
Alle reacties Link kopieren
Stuiterdraakje schreef:
24-06-2019 09:26
Niet goedkoop; wel goede aanschaf: Lampe Berger.
Dit. En voor in de wc of badkamer de geurstokjes van Lampe Berger. (en voor in de auto de autodiffuser van Lampe Berger)
Alle reacties Link kopieren
Gravinnetje, er bestaat een auto-diffuser van LB? :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Stuiterdraakje schreef:
24-06-2019 09:26
Niet goedkoop; wel goede aanschaf: Lampe Berger.
Topding!
De lucht van gebraden kip of uien is in een uurtje verdwenen.

Man houdt niet van geurtjes, ik maak nu zelf de neutrale versie. Besteld in Duitsland, gewoon aanlengen met 7 centiliter demi-water.
Véél goedkoper, 6 liter voor € 26,95.

https://hoefer-shop.nl/isopropanol-70/8 ... ropanol-70
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Lampe Berger idd, paris chic is mijn favoriete geur maar dat is natuurlijk heel persoonlijk! De geurstokjes van Rituals vindt ik ook lekker, maar de stokjes van Lampe Berger ook (vergelijkbaar in prijs) Verder nog geen goede goedkopere vervanger gevonden dus ik lees mee!
Alle reacties Link kopieren
https://www.kruidvat.nl/bolsius-vanilla ... /p/2610840

Deze zijn ook erg lekker. Staan nu 2 maanden en ruiken nog steeds. Zijn ook vaak in de aanbieding. Laatst bij de Trekpleister. 2 halen 1 betalen.
Alle reacties Link kopieren
ik heb de oplossing voor je; flower bud van Amac. Even in investeren maar het leuke is; hij gaat jaren lang mee en je hoeft er alleen maar water in te doen en wat druppels van etherische olie die je voor 2 euro bij de kruidvat haalt. Hij veranderd van licht, jekan hem bedienen met ieder scherm etc.

Even in investeren, en je bent voor altijd klaar ipv altijd maar goedkope dingen halen wat uiteindelijk duurkoop is
Alle reacties Link kopieren
Zara home geurstokjes en die van Cereria Molla.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Hema heeft ook geurstokjes. Ik heb al maanden een setje in de bijkeuken staan en ik ruik het nog steeds.
Verder hebben wij een Genie van rituals. Ook een top ding.
~What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?~
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alle chemische luchtjes in huis vies.

Gewoon je ramen openzetten en de frisse buitenlucht in je huis laten.
Alle reacties Link kopieren
Weet je trouwens dat dit onder vervuiling van het binnenklimaat valt. Het is nog ongezond voor je ook.
Alle reacties Link kopieren
Stuiterdraakje schreef:
24-06-2019 10:08
Gravinnetje, er bestaat een auto-diffuser van LB? :hyper:

Jazeker. Die vieze kerstbomen zijn erger dan de zweetlucht van het sporten dus ik had niets in de auto. Tot ik deze tegenkwam, veel keuze in geurtjes. Het zijn een soort schijfjes. Niet overheersend. Gewoon perfect. En niet duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven