Getrouwd maar verliefd geworden op (jonge) Egyptenaar

04-12-2019 11:16 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, en dan ga je een week op vakantie en wordt je tot over je oren verliefd op een jongere Egyptenaar! Voor de goede orde; ik ben getrouwd, ben 40 jaar, werkloos door chronische ziekte.
Sinds mijn terugkomst, nu 3 weken geleden, dagelijks contact via telefoon. Ik zeg mezelf blijf met de beentjes op de grond maar nu hij zijn familie heeft verteld over mij, mij heeft laten zien via videochat, en ik zijn familie heb gezien, wordt het ineens anders lijkt het. Nu is het woord trouwen gevallen, een appartement kopen en gezin stichten. Jullie begrijpen dat ik helemaal in de war ben. Hij weet dat ik getrouwd ben, heb uitgelegd dat ik hier één en ander zal moeten regelen als we hiermee doorgaan. Ondanks mijn "volwassen" leeftijd zit ik in een dilemma... weet gewoon niet wat te doen.
Ik heb nu even snel iets getypt, uiteraard zitten er meer kanten aan het verhaal.

Ik hoor graag jullie advies en of reactie.
Een vriendin van me had hetzelfde en is meerdere keren terug gegaan en het bleek echt een geldkwestie te zijn. Ondanks dat je niet werkt wordt je als een wandelende kassa gezien.
Hier ga je niet gelukkig van worden. Het gaat niet om jou, maar om het land waar je woont. Lukt het bij jou niet dan zal hij bij de volgende het opnieuw proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wou reageren maar al die anderen waren me al voor. Ik heb niets aan te vullen. Wijze woorden zijn hier al ten overvloede gevallen.
Alle reacties Link kopieren
Wojak schreef:
04-12-2019 11:46
Moet nu een beetje aan dit denken.

Afbeelding

JAAAAAA!! (en dat is geen compliment voor jou TO)
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
04-12-2019 11:49
JAAAAAA!! (en dat is geen compliment voor jou TO)
Wat is het precieze verhaal achter deze foto? Al spreekt de foto boekdelen :-D
Alle reacties Link kopieren
Yasmin1974 schreef:
04-12-2019 11:47
Een vriendin van me had hetzelfde en is meerdere keren terug gegaan en het bleek echt een geldkwestie te zijn. Ondanks dat je niet werkt wordt je als een wandelende kassa gezien.
Ze is toch ook een wandelende kassa.
Welke Egyptische jongeman die een gezin wil stichten doet dat met een getrouwde niet moslim vrouw van 40?
Geen enkele!
anoniem_393302 wijzigde dit bericht op 04-12-2019 11:51
0.49% gewijzigd
Joh, TO, wat een bijzondere titel. Je bent toch gewoon verliefd geworden? Waarom moet dat jonge Egyptenaar er nou per se bij?

Voor de rest is het een onzalig plan.
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
04-12-2019 11:39
En die woorden zijn allemaal na elkaar 1 week zien en 3 weken contact gevallen? Ik zou de batterijen van je alarmbellen even nakijken.
:HA: dit!
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
granny71 schreef:
04-12-2019 11:43
Wat dacht je van een verblijfsvergunning? Snel trouwen en naar Nederland komen op kosten van zijn chronisch zieke "vrouw"
Dat zal volgens mij niet gaan want je moet voldoende inkomen hebben om garant te staan voor iemand dus dat betekent dat TO in Egypte kan gaan wonen.
Alle reacties Link kopieren
De volgende keer dat je hem spreekt, vertellen dat als je met hem trouwt, je uitkering stopt, en je dus arm bent. Je hebt ook geen spaargeld.
Wedden dat zijn liefde dan heel snel over is?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
04-12-2019 11:50
Wat is het precieze verhaal achter deze foto? Al spreekt de foto boekdelen :-D
https://www.thelist.com/158930/90-day-f ... t-couples/
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe TO met een Oepserdepoeps-topic


ik wacht nog ff met reageren
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
04-12-2019 11:50
Wat is het precieze verhaal achter deze foto? Al spreekt de foto boekdelen :-D
Dit vraag ik mij ook af.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Yasmin1974 schreef:
04-12-2019 11:51
Dat zal volgens mij niet gaan want je moet voldoende inkomen hebben om garant te staan voor iemand dus dat betekent dat TO in Egypte kan gaan wonen.
Precies. Ook echt een topidee, chronisch ziek zitten in een land als Egypte.
Het kán natuurlijk....
Maar als anderen dit zou overkomen, exact in jouw situatie, wat zou je er dan bij denken?
Hoe!?
Alle reacties Link kopieren
Had je niet gewoon in stilte verliefd kunnen blijven? Die verliefdheid gaat wel weer over als je hem niet voedt en de hormonen wat tot rust komen. Je komt ongelooflijk naïef over.
Zou je voor hem naar Egypte willen verhuizen? Want naar Nederland halen gaat niet lukken.
anoniem_126923 wijzigde dit bericht op 04-12-2019 11:57
32.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wojak schreef:
04-12-2019 11:46
Moet nu een beetje aan dit denken.

Afbeelding
Afbeelding
Sjulia schreef:
04-12-2019 11:50
Wat is het precieze verhaal achter deze foto? Al spreekt de foto boekdelen :-D
De hele korte versie:
Zij heeft hem uit Tunesië of Marokko gehaald (weet ff niet meer welke), is binnen 90 dagen getrouwd in Amerika. Toen hij getrouwd vertrok hij naar andere vrouwen en zat hij steeds te zeiken dat zij niet goed voor hem was, tegen hem had gelogen(ja ze had schulden) en dat hij tot sex gedwongen werd door haar. Eerst zat ze te jammeren dat ze hem terug wilde. Daarna wilde ze het huwelijk nietig laten verklaren want dat was ze financieel niet meer verantwoordelijk voor hem. Vervolgens trekt ze de hele boel volgens mij weer in na de rechtzaak en jammert ze verder dat ze is verlaten door hem. Hij zegt dat ze hem met rust moet laten en verder met haar leven maar dat lukt haar pas als ze weer een andere vriend heeft opgeduikeld uit hetzelfde land en blabla. En er was nog veel meer drama.
En ja er waren 2 kinderen bij betrokken.
Sandybaby123 schreef:
04-12-2019 11:51
Ze is toch ook een wandelende kassa.
Mensen willen dat weleens vergeten als je in Nederland bij wijze op bijstandsnivo zit en dus allebehalve rijk bent dat je dit dus in heel veel andere landen wel bent of zo wordt gezien. Jij snapt dat, ik snap dat , maar die vriendin die ook een uitkering had begreep dat niet. Die kwam daar later weer achter.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
04-12-2019 11:50
Wat is het precieze verhaal achter deze foto? Al spreekt de foto boekdelen :-D

Dit is een stel uit het TLC programma "90 day fiancée" waarbii Amerikanen hun Liefde meenemen naar amerika oo een speciaal visum. Als ze binnen 90 dagen trouwen, dan mag partner blijven. Deze vrouw was een enorm naief schoothondje dat head over heals verliefd werd op deze Egyptenaar Noord Afrikaan en maar niet inzag dat hij vanwege andere redenen met haar was. Ze BLEEF maar doorgaan over hun liefde, terwijl die er duidelijk niet was. Hij had seks met elk mooi meisje in amerika, dan was zij weer overstuur want "als newly weds moet je behoefte hebben aan elkaar" etc etc. Uiteindelijk zijn ze gescheiden en zelfs toen kon ze hem niet loslaten en bleef ze vanalles van hem verwachten. Echt, zelden iemand gezien met zo'n enorme plaat voor haar kop en zo weinig inzicht en mensenkennis.
pergamon wijzigde dit bericht op 04-12-2019 12:01
1.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh dat vind ik echt heel zielig voor haar eigenlijk. Te naïef.
DuchessMeganMarkle schreef:
04-12-2019 11:57
Afbeelding
Dat wordt ook al niks want ze heeft maar 1 ei over (misschien inmiddels al niet meer) en hij wil kinderen. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
04-12-2019 11:57
De hele korte versie:
Zij heeft hem uit Tunesië of Marokko gehaald (weet ff niet meer welke), is binnen 90 dagen getrouwd in Amerika. Toen hij getrouwd vertrok hij naar andere vrouwen en zat hij steeds te zeiken dat zij niet goed voor hem was, tegen hem had gelogen(ja ze had schulden) en dat hij tot sex gedwongen werd door haar. Eerst zat ze te jammeren dat ze hem terug wilde. Daarna wilde ze het huwelijk nietig laten verklaren want dat was ze financieel niet meer verantwoordelijk voor hem. Vervolgens trekt ze de hele boel volgens mij weer in na de rechtzaak en jammert ze verder dat ze is verlaten door hem. Hij zegt dat ze hem met rust moet laten en verder met haar leven maar dat lukt haar pas als ze weer een andere vriend heeft opgeduikeld uit hetzelfde land en blabla. En er was nog veel meer drama.
En ja er waren 2 kinderen bij betrokken.
:-(
Alle reacties Link kopieren
Yasmin1974 schreef:
04-12-2019 11:51
Dat zal volgens mij niet gaan want je moet voldoende inkomen hebben om garant te staan voor iemand dus dat betekent dat TO in Egypte kan gaan wonen.
Dat weet de Egyptische liefde niet denk ik.
Die ziet een wandelende portemonnee en meer niet
granny71 wijzigde dit bericht op 04-12-2019 12:02
0.31% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven