Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Zo. Wat een snertweer!
Heb net mijn haar geknipt en gekleurd. Zit nu in de krulspelden.
Ff thee drinken nu.

Was bij iemand koffie drinken en het viel me op dat daar dus HELEMAAL NIKS lag, nog geen papiertje! Ook alles blinkend schoon.
Toen ik thuis kwam vond ik het hier zo'n rotzooi.

Maar dat wende weer snel, haha.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond veldsla/artisjokken met gekookte piepertjes en een eitje.
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat heeft het toch hard geregend 🌧 Mijn man en ik zijn nog wel met de auto naar IKEA geweest, maar er was plek in de parkeergarage, dus gelukkig geen nat pak gehaald.

Gegeten hebben we gehaktballen met gegratineerde bloemkool en aardappelpuree. Mijn moeder had van de week spekkoek gemaakt en ik mocht een stuk meenemen, dus daar zometeen een stukje van als toetje. Jammie 😋
Alle reacties Link kopieren
Hier ook vies weer,had het idee dat het erger was dan vorige week.

Wij aten home made broodjes hamburger met sla,tomaat,ui,cheddar enz.
Nu een radler.
Alle reacties Link kopieren
Nou zenzeo.in mijn huis is het ook altijd rommeliger dan bij n ander.
Voor dat we weg gaan .ruim ik altijd zo veel mogelijk op..maar het lijkt hier altijd rommelig.
De slaapkamer ook. Ik heb ook altijd vel voorraad in huis. Mijn slaapkamer lijkt wel n afdeling van n drogisterij .
Hier heft het ook zo vreselijk hard geregend..gisteren viel het weer best mee. Als het ook maar enigzins lukt deze week, grijpen we we de kans en gaan we op pad .met de kap er af.Heb wel eens eerder zonder kap gereden in februari .met n zonnetje er bij,
Fijne avond nog 😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat is hier dus ook, Chris, maar bij die vrouw lag dus he le maal niks, geen tv gids, geen leesbril, geen kopje, niks nada rien.

Lekker optimistisch, met de kap eraf!
Maar wie weet...ik hoop met je mee.

Welterusten :zzz:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal 🤗

Dank jullie wel voor de steun.

Viva, lieve man heb je, hij denkt met je mee wat goed voor jou is. Als je inderdaad tijdelijk je werk kan minderen dat je dan tot rust komt en even dingen kunt doen waar je door kan ontspannen. Sterkte!

Coetje, klopt, de rozen zijn heel lief. Ja dat liedje van de dijk, het is echt net dat. Moet kunnen laat worden, feest is feest!

Chris, balen van je bril, heb je al in de koelkast gekeken? Vriezer... Haha nee echt, je hoort het vaak genoeg sleutels kwijt na zoeken en zoeken zaten ze in de vriezer 🤣😂

Beantwoord nu pagina 26 dus plaats dit en ga dan naar pagina 27... Anders weet ik het niet meer 🤭
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Zo volgende pagina, wat betreft Dennis, veel wind, wel warme eind, 16 graden! Amper regen. Behalve gisteravond plenste het, maar toen zat ik lekker binnen 😊

Qua eten; witlof met courgette gewokt, spaghetti erbij en vissticks. Teddy heeft ook een sliert op, heb het gefilmd en op Facebook geplaatst, vond ik leuk.

Nu; 3 boterhammen met roomboter en bol mozzarella. Brood is op, vandaar maar 3. Ik eet zo nog 🍌. Beker koffie koffiemelk en beker thee.

Fijne (werk)dag allemaal 🤗
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Koffie.brood met kaas en jam.
Zon schijnt .al ging Dennis 💨🌬💨🌬hier gisteravond nog flink te keer.

Had mijn bril na 5 weken terug gevonden. H.B.ik heb altijd ruzie met brillen..ben ze kwijt.vind ze lastig .maar ik ontkom er niet aan.

Kijken wat de week hier brengt .niet veel bijzonders .nog geen afspraken in het boek.alleen deze week naar de P.O.S. uitslag prikken horen en bloeddruk opmeten.wat ik ook haat.doet altijd vreselijk veel pijn .of ze heel hard n klein velletje knijpen.zie er nu alweer tegen op. Ze zegt nog net niet dat ik mij zit aan te stellen.
Fijne dag allen
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Drukke ochtend dus vandaar dat ik nu pas hier kom kijken.

Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.Lunch een geroosterde boterham met carpaccio.
Nu weer snel verder,tot later! :bye:
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Miste je hier al!
Ik eet twee beschuiten. Koffie erbij.
Voel me niet ok. Vannacht was het echt erg.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Zenzeo!

Vanmorgen ontbeten met jus d'orange, chocoladecroissant en een bakje met partjes mandarijntjes, stukjes kiwi en stukjes appel. Later koffie met stuk spekkoek. Wezen lunchen met dochter: zij had een uitsmijter met kaas en ik een Italiaanse bol met mozzarella, tomaat en pesto.

Nu net weer thuis, ik ga de was opruimen, stofzuigen en de badkamer dweilen. Allemaal weer eens nodig :-D
Alle reacties Link kopieren
Bloed sinaasappel.tikkeltje zuur maar wel lekker.

Hoop dat je je iets beter voelt zenzeo.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Pas goed op jezelf Zenzeo!

Drukke dag gehad,nu uitgeblust op de bank :P
Wij aten kliekjes uit de vriezer want ik heb plaats nodig.
Alle reacties Link kopieren
Sperziebonen.aardappels .stukje vlees. Sinaasappel als toetje,
Fijne avond :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Stoofperen
Aardappel puree
Draadjesvlees
Rodekool

Toetje klein stukje kwarktaart wat nog over was.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Heb me wat verslapen dus haast vanochtend maar iedereen is nog op tijd.

Ontbijt koffie en zo op het werk 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ook een goedemorgen 😇

Gistermiddag nog naar De Bijenkorf geweest en geen zin om daarna nog te koken, dus lekker frietjes gehaald. Vanmorgen ontbeten met boterham met pindakaas en plak suikerbrood met roomboter. En sinaasappelsap. Zometeen boodschappen doen en vanmiddag naar Singer Museum in Laren.

Fijne dag 😊
Alle reacties Link kopieren
Had n drukke ochtend .ontbijt was.brood zonder boter.dun plakje katenspek,
Moet echt nu minderen .net n bloed sinaasappel.
O.M.G. Denk de hele tijd al aan koekjes. 😀

Wat n leuke dag heb jij cookie .en gisteren bij de Bijenkorf.hier is de Bijenkorf weg.
Later kwam Hudson Bay.en die is ook alweer weg.jammer mocht altijd zo graag door die beide winkels lopen snaaien.
Maar snaaien kunnen ze niet van bestaan.
Was altijd zo.n mooi loopje.de hele winkel door .

Iets bijzonders vandaag in het Singer museum? Wens je veel plezier.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi
Zo. Nu boterham met Beemster en een fris groen pepertje.
Gisteren uit eten geweest, was supergezellig. Daarna wel heel moe.
Nu ff een to do lijstje maken, anders komt er weer niks van.
Alle reacties Link kopieren
Chris, er is een leuke tentoonstelling die nog loopt tot en met mei, Spiegel van de ziel, met onder andere kunst van Toorop, van Gogh en Mondriaan. Ik vond hem erg goed.

Daar geluncht, twee kroketten op een witte boterham en een cappuccino 🙂

Vanavond hamburgers met sperziebonen en gebakken aardappeltjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht nog op een leverancier en dan kan ik naar huis.
We hadden overschot aan snijbonen dus vriend maakt daar een stamppotje van,met een gehaktbal,moeten ook op.

Cookie,klinkt mooi..de spiegel van de ziel.
Alle reacties Link kopieren
Onze buurvrouw van 91 heeft ons gevonden als personen aan wie ze haar overgebleven baksels geeft :-P Al die dingen zijn ook nog eens heerlijk, maar we kregen afgelopen donderdag een stroopwafelcake, zaterdag hartige hapjes en zonet stond ze op de stoep met appelflappen. Misschien kan ze ze wat meer verdelen over de straat, want ik groei nog eens dicht.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat klinkt allemaal wel lekker, Cookie.
Dat ze dat op haar leeftijd nog zo kan is ook apart.

Hier tomatensoep en boterham met zes bitterballen.
Alle reacties Link kopieren
Ze komt trouwens helemaal niet over als iemand van 91. Ze rijdt nog auto, fietst nog en doet zelf de boodschappen. En ze kookt en bakt, ze kan zo meedoen aan heel Holland Bakt 🙂

Oeh, bitterballen, heerlijk! Ik ga binnenkort weer eens risottobitterballen maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven