XTC gebruiken op Karnaval festival

17-02-2020 11:22 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zaterdag naar Karnaval festival en ben benieuwd of het dan chill is om aan de xtc te gaan.. dit i.v.m. veel carnavalnummers tussendoor.
Heeft er iemand ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Kun je het zonder drugs niet leuk hebben?
Beetje triest wel...
Alle reacties Link kopieren
Redballoon schreef:
17-02-2020 11:24
Kun je het zonder drugs niet leuk hebben?
Beetje triest wel...
waar baseer jij dit op?? jij bent triest dat je daar gelijk vanuit ga.
Ik ga naar zat festivals zonder drugs..
Alle reacties Link kopieren
Ik ken dat festival niet maar over het algemeen gaan carnaval en drugs echt niet samen.
Als je de muziek niet leuk vindt, ga dan niet.
Alle reacties Link kopieren
sandra120 schreef:
17-02-2020 11:28
waar baseer jij dit op?? jij bent triest dat je daar gelijk vanuit ga.
Ik ga naar zat festivals zonder drugs..
Waarom zou je dan drugs gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Voor het eerst dat ik dat met een K geschreven zie...doe maar niet, pilletje...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat lijkt me persoonlijk echt de hel. Maar ik hou dan ook al niet van techno etc. wat de meesten wel lekker vinden, wil alleen heel rustige muziek. Dus is ook deels persoonlijke smaak denk ik?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Redballoon schreef:
17-02-2020 11:32
Waarom zou je dan drugs gebruiken?
Volgensmij hoef ik me niet te verantwoorden aan jou, daarvoor heb ik deze vraag niet op het forum gezet.
Alle reacties Link kopieren
Redballoon schreef:
17-02-2020 11:32
Waarom zou je dan drugs gebruiken?
Gewoon omdat dat soms een leuke ervaring is? Doe je ook zo bij iedereen die een biertje drinkt?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
17-02-2020 11:33
Voor het eerst dat ik dat met een K geschreven zie...doe maar niet, pilletje...
misschien moet je het even opzoeken, zo dom ben ik nog niet.
Ik dacht dat je echte Carnaval bedoelde en wilde je al aanraden om oordopjes in te doen met je eigen muziek. Maar het is dus https://www.karnavalfestival.nl/ nou dan slik gerust een xtc-tje en gáán.
sandra120 schreef:
17-02-2020 11:35
Volgensmij hoef ik me niet te verantwoorden aan jou, daarvoor heb ik deze vraag niet op het forum gezet.

Als je er gezelliger van wordt neem dan nu gelijk maar een pilletje.
Alle reacties Link kopieren
Is wel hele andere discussie, xtc gebruiken, zou ik altijd afraden. Maar om een piletje te doen omdat je anders de muziek niet trekt??? Ga dan niet heen lijkt me...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ow het is zelfs met een K....lamaar...evengoed veel plezier TO.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Is dit echt? Zo ja, dan vind ik je een erg domme doos! Het is namelijk nooit een goed idee om zo'n pilletje te slikken.
Gaaf!

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
17-02-2020 11:31
Ik ken dat festival niet maar over het algemeen gaan carnaval en drugs echt niet samen.
Als je de muziek niet leuk vindt, ga dan niet.
dat is het probleem niet hoor! was gewoon benieuwd of er mensen zijn die er ervaring mee hebben.
Anders doe k het gewoon zonder, vind ik geen probleem
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
17-02-2020 11:36
Gewoon omdat dat soms een leuke ervaring is? Doe je ook zo bij iedereen die een biertje drinkt?
Nederland wordt steeds dommer.........
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
17-02-2020 11:37
Ik dacht dat je echte Carnaval bedoelde en wilde je al aanraden om oordopjes in te doen met je eigen muziek. Maar het is dus https://www.karnavalfestival.nl/ nou dan slik gerust een xtc-tje en gáán.
had het er misschien bij moeten zetten, denk dat veel mensen die niet van hardstyle houden het festival niet kennen.
Op naar Moergestel!
Het is nooit 'chill' om drugs te gebruiken.
Ik denk dat er veel mensen op de xtc gaan daar als ik zo even kijk op hun site naar de impressie. Past er ook wel bij.
Wens je i.i.g. heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
sandra120 schreef:
17-02-2020 11:42
had het er misschien bij moeten zetten, denk dat veel mensen die niet van hardstyle houden het festival niet kennen.
Maakt toch niet uit waar je het slikt? Of dat nu op zo'n festival is of bij de bejaardenbingo; het is altijd oerdom!
Fizz schreef:
17-02-2020 11:43
Maakt toch niet uit waar je het slikt? Of dat nu op zo'n festival is of bij de bejaardenbingo; het is altijd oerdom!
Bij een bejaardenbingo is het echt oerdom ja, maar op een festival, nee niet zo oer.
Fizz schreef:
17-02-2020 11:43
Maakt toch niet uit waar je het slikt? Of dat nu op zo'n festival is of bij de bejaardenbingo; het is altijd oerdom!

Dat mag ze gelukkig helemaal zelf weten. Jij vindt het oerdom. Zij niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven