1e date duurt 4 dagen, en nu ontzettend onzeker.

19-03-2020 23:17 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,

Ongeveer 3 maanden geleden heb ik een man leren kennen via vrienden. We draaiden lang om elkaar heen via de app, maar maandag hebben we eindelijk een date gehad.

Hij woont ongeveer 1,5 uur bij mij vandaan, en was met de trein naar mij toe gekomen. We hebben een onzettend leuke middag en avond gehad, en hij is blijven slapen. Dinsdagochtend is hij naar huis gegaan, en toen hij vertrok vond ik het heel jammer en miste hem gelijk een beetje.

Een paar uur na zijn vertrek appte hij of hij bij mij kon blijven slapen, hij was bezig met een verhuizing en had de sleutels nog niet ontvangen. Hij kwam dus dinsdag weer terug en is tot vandaag gebleven. Het waren hele gezellige dagen...veel gepraat, gelachen, gegeten. Films gekeken enz. Toen hij vandaag vertrok gaf hij aan mij graag dit weekend weer te willen zien, en dat ik het maar moest laten weten en dan zou hij mijn kant opkomen


Hij heeft vandaag nog niks geappt, ook niet dat hij veilig thuis is ofzo. Ik ben ziek van onzekerheid en bang dat hij mij niet meer wil zien. Ik mis hem nu al, en zou hem het liefst ook appen maar wil niet claimen. Hij heeft namelijk net 4 dagen met mij doorgbracht.

Wat denken jullie, is het normaal dat ik deze man al mis, en wat kan ik doen tegen de onzekerheid
Alle reacties Link kopieren
Ik snap hem niet. Hij woont bij zijn ouders? Waarom zou hij dan 4 dagen bij jou moeten slapen voordat hij zijn nieuwe huis in kan? Het slaat nergens op.
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
22-03-2020 09:37
Bezig met een verhuizing betekent nog niet verhuisd; helemaal niet omdat hij niet eens sleutels heeft van zijn nieuwe huis.
Je zit nu in een stadium dat je echt alles gelooft van hem.
"Bezig met een verhuizing". Yeah right. Maar hij kan zijn nieuwe huis nog niet in, want de sleutels nog niet gekregen. Sure. Waar zijn al zijn spullen en meubels dan? Staan die nog in zijn vorige huis? Dus blijkbaar staat dat vorige huis nog tot zijn beschikking? Dan kan hij daar toch slapen tot hij de sleutels wél heeft? Of staan al zijn meubels en persoonlijke bezittingen nu ergens op straat met een zeiltje er overheen, te wachten tot hij uiteindelijk de sleutels van de nieuwe woning heeft?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
21-03-2020 18:53
Dit is wel overdreven hoor.
Diegene liep toch gewoon door? Bleef niet dicht naast je lopen en hoestte niet in je gezicht?
Niets aan de hand dan
Die 1, 5 meter afstand regel is er toch niet voor niets?

Ik zie mensen in winkels en op straat zich er niets van aantrekken en doorgaan met hun normale sociale leven.
Want ja "weet je wel hoe slecht eenzaamheid (of in dit topic daten) niet is voor de gezondheid van de mens?!" :nut:

Nog maar even een reminder van de premier dan voor de To en al die andere mensen die vinden dat mensen die zich wel aan de regels houden hysterisch en overdreven vinden doen.

https://youtu.be/z5fDLsHF-ug


Echt, houd afstand, ga zo min mogelijk naar de supermarkt, beperk je sociale contacten, ga niet naar de bouwmarkt, lekker shoppen etc.

Anders zitten we in no time in de situatie waar Spanjaarden en Italianen nu in zitten.

Ik snap werkelijk niet dat mensen nog steeds denken dat dit een ver van hun bed show is en niet beseffen dat hun daden het virus (kunnen) verspreiden en anderen ziek kan maken en zelfs de dood tot gevolg kan hebben.

Maar nee, ik doe overdreven en ben hysterisch... :facepalm:


To, date gewoon even niet totdat deze hele corona situatie over is.
eva333 wijzigde dit bericht op 22-03-2020 11:05
3.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mezelf per ongeluk gequote...
eva333 wijzigde dit bericht op 22-03-2020 11:05
Reden: Opeens mezelf gequote..
98.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
eva333 schreef:
22-03-2020 10:51
Die 1, 5 meter afstand regel is er toch niet voor niets?

Ik zie mensen in winkels en op straat zich er niets van aantrekken en doorgaan met hun normale sociale leven.
Want ja "weet je wel hoe slecht eenzaamheid (of in dit topic daten) niet is voor de gezondheid van de mens?!" :nut:

Nog maar even een reminder van de premier dan voor de To en al die andere mensen die vinden dat mensen die zich wel aan de regels houden hysterisch en overdreven vinden doen.

https://youtu.be/z5fDLsHF-ug


Echt, houd afstand, ga zo min mogelijk naar de supermarkt, beperk je sociale contacten, ga niet naar de bouwmarkt, lekker shoppen etc.

Anders zitten we in no time in de situatie waar Spanjaarden en Italianen nu in zitten.

Ik snap werkelijk niet dat mensen nog steeds denken dat dit een ver van hun bed show is en niet beseffen dat hun daden het virus (kunnen) verspreiden en anderen ziek kan maken en zelfs de dood tot gevolg kan hebben.

Maar nee, ik doe overdreven en ben hysterisch... :facepalm:


To, date gewoon even niet totdat deze hele corona situatie over is.

Die even rustig joh.
Het gaat hier om langs iemand heen lopen, dan is jouw reactie door opzij te springen behoorlijk hysterisch ja.

Ik heb het niet over massaal naar het park, winkelen, daten etc
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ben je viroloog Calvijn? 1,5 mtr afstand is duidelijk toch? Dan ben je veilig, anders niet.
Doe niet zo naïef Calvijn is een betere uitspraak, dan doe niet zo hysterisch als je alle berichtgevingen leest.
Realiseer je je dat er ontzettend veel mensen op ic’s liggen? Ze liggen letterlijk te stoken omdat ze geen 1,5 mtr afstand hielden.
Ben er blij mee dat we in Nederland nog naar buiten mogen. Gaat binnenkort wel veranderen, gewoon omdat mensen regels aan hun laars lappen.
vanlippebiesterveld schreef:
22-03-2020 11:38
Ben je viroloog Calvijn? 1,5 mtr afstand is duidelijk toch? Dan ben je veilig, anders niet.
Doe niet zo naïef Calvijn is een betere uitspraak, dan doe niet zo hysterisch als je alle berichtgevingen leest.
Realiseer je je dat er ontzettend veel mensen op ic’s liggen? Ze liggen letterlijk te stoken omdat ze geen 1,5 mtr afstand hielden.
Ben er blij mee dat we in Nederland nog naar buiten mogen. Gaat binnenkort wel veranderen, gewoon omdat mensen regels aan hun laars lappen.
Het RIVM vond het sluiten van de scholen niet nodig, ook niet toen dat besluit wel werd genomen.

En ergens is het wel raar dat we overal lezen dat in Zuid-Korea men corona goed onder controle heeft, men daar vooral veel test en mensen gewoon doorgaan met hun leven (wel allemaal met mondkapjes) en we hier in Europa de burgerrechten zonder probleem bij het oud vuil zetten en het grote publiek de overheid nota bene vraagt om de vrijheden nog verder ingeperkt kunnen worden.

Ik heb echt niet de wijsheid in pacht, maar ik zie genoeg dingen die vragen om uitleg.

Laten we om te beginnen niet elkaar de maat nemen, want van een enkel contact gaat geen dreiging uit. Waar dreiging vanuit kan gaan is 1 besmet persoon die met vele mensen in direct contact komt.
DS1971 schreef:
22-03-2020 13:17
Het RIVM vond het sluiten van de scholen niet nodig, ook niet toen dat besluit wel werd genomen.

En ergens is het wel raar dat we overal lezen dat in Zuid-Korea men corona goed onder controle heeft, men daar vooral veel test en mensen gewoon doorgaan met hun leven (wel allemaal met mondkapjes) en we hier in Europa de burgerrechten zonder probleem bij het oud vuil zetten en het grote publiek de overheid nota bene vraagt om de vrijheden nog verder ingeperkt kunnen worden.

Ik heb echt niet de wijsheid in pacht, maar ik zie genoeg dingen die vragen om uitleg.

Laten we om te beginnen niet elkaar de maat nemen, want van een enkel contact gaat geen dreiging uit. Waar dreiging vanuit kan gaan is 1 besmet persoon die met vele mensen in direct contact komt.
Maar de grap is dat je soms niet weet of je besmet bent.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen we de coronodiscussies echt niet tot de coronapijler beperken?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
@allen: Graag vanaf dit punt weer on-topic. De coronadiscussies horen hier niet thuis. Mocht er nog steeds off-topic worden gereageerd, dan zullen er maatregelen worden genomen conform ons bansysteem.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
On topic:

Hoe is het gegaan TO? Hopelijk is er wat meer duidelijk over zijn intenties! Heb zelf ook vaak meegemaakt dat hardlopers wel doodlopers zijn..
Een week ver ...

Heeft hij je inmiddels al ten huwelijk gevraagd?
Alle reacties Link kopieren
nog even een update: hij is dus zaterdag weer geweest, en is er nog steeds.

wat zijn intenties zijn weet ik niet, ik heb gevraagd hoe hij het ziet....hij zegt dat hij niet verliefd is, maar dat hij dat aan het onderzoeken is en kijken of dat nog komt. ook zegt hij dat hij niet zo snel verliefd kan zijn, en nooit word. ik ben overigens ook nog niet verliefd maar vind hem wel heel erg leuk.

hij geeft wel aan mij een knappe, aantrekkelijke vrouw te vinden maar ik vind het heel erg vaag dat hij weinig aanstalten maakt tot seks in bed. nu moet ik zeggen dat ik wel tegenstrijdige signalen afgeef, als hij b.v aan mn billen zit haal ik zn hand weg. maar dit is meer uit onzekerheid ouzo

hij heeft niet echt een woning, dus als hij mij gebruikt voor onderdak etc weet ik niet.

ik wil ook niet gekwetst worden, en later horen dat hij er niks in ziet.

wat raden jullie aan?
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet verliefd, maar zit wel in je huis? Je weet neits van zijn intenties?
Gauw hem de deur uitzetten en er niet meer in laten. Op deze manier 'verhuisd' hij natuurlijk nooit naar zijn eigen stek he?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Wasmand-vrouw schreef:
24-03-2020 13:29
dat ik wel tegenstrijdige signalen afgeef, als hij b.v aan mn billen zit haal ik zn hand weg. maar dit is meer uit onzekerheid ouzo

dat is niet tegenstrijdig hoor
je zegt daarmee: Blijf van Me Af!
Alle reacties Link kopieren
Wasmand-vrouw schreef:
24-03-2020 13:29


hij heeft niet echt een woning, dus als hij mij gebruikt voor onderdak etc weet ik niet.

wat denk je zelluf??
Alle reacties Link kopieren
Waarom laat je vage vreemde kerels in je huis wonen?? Hij heeft toch niet je sleutels he..
Jullie zijn beiden niet verliefd, hij heeft geen woning en verblijft al dagen bij je. Waarom???
En hoeven jullie beiden niet (thuis) te werken?
Ik vraag me af waar je mee bezig bent.
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
24-03-2020 13:33
Waarom laat je vage vreemde kerels in je huis wonen?? Hij heeft toch niet je sleutels he..
hij woont er niet.....hij is gewoon gebleven.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
24-03-2020 13:34
Jullie zijn beiden niet verliefd, hij heeft geen woning en verblijft al dagen bij je. Waarom???
En hoeven jullie beiden niet (thuis) te werken?
Ik vraag me af waar je mee bezig bent.
hij zegt ( nog) niet verliefd te zijn, maar te onderzoeken of dat nog komt. ik heb dezelfde, alhoewel ik hem wel erg leuk vind.
ik werk af en toe gewoon thuis, hij hoeft momenteel niet te werken.
Alle reacties Link kopieren
Wasmand-vrouw schreef:
24-03-2020 13:34
hij woont er niet.....hij is gewoon gebleven.
heb jij hulp?
een begeleider die je even bellen kunt?
Alle reacties Link kopieren
Wasmand-vrouw schreef:
24-03-2020 13:35
hij zegt ( nog) niet verliefd te zijn, maar te onderzoeken of dat nog komt. ik heb dezelfde, alhoewel ik hem wel erg leuk vind.
ik werk af en toe gewoon thuis, hij hoeft momenteel niet te werken.
Wat vind je er zelf van? Iemand die zégt midden in een verhuizing te zitten die nu opnieuw een heel weekend en alweer 2 dagen in de werkweek bij jou zit. Die niet 'hoeft' te werken...

Wat is het adres van zijn nieuwe woning? Wat doet hij voor werk en weet je dit alles wel zeker?
Heeft hij geen enkel contact met zijn familie? Met vrienden? Wat dóet hij dan de hele dag bij jou? Of liggen jullie alleen maar in bed samen?

Wat vind je zelf van deze gang van zaken?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
24-03-2020 13:37
heb jij hulp?
een begeleider die je even bellen kunt?
waar slaat dat op?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
24-03-2020 13:37
heb jij hulp?
een begeleider die je even bellen kunt?
Goede!
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Hij woont er niet? Waar woont hij dan? Aangezien hij blijkbaar geen huis heeft lijkt het er verdacht veel op dat hij nu bij jou woont.....

En je bent niet eens verliefd op 'm echt hoor, waarom in hemelsnaam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven