1e date duurt 4 dagen, en nu ontzettend onzeker.

19-03-2020 23:17 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,

Ongeveer 3 maanden geleden heb ik een man leren kennen via vrienden. We draaiden lang om elkaar heen via de app, maar maandag hebben we eindelijk een date gehad.

Hij woont ongeveer 1,5 uur bij mij vandaan, en was met de trein naar mij toe gekomen. We hebben een onzettend leuke middag en avond gehad, en hij is blijven slapen. Dinsdagochtend is hij naar huis gegaan, en toen hij vertrok vond ik het heel jammer en miste hem gelijk een beetje.

Een paar uur na zijn vertrek appte hij of hij bij mij kon blijven slapen, hij was bezig met een verhuizing en had de sleutels nog niet ontvangen. Hij kwam dus dinsdag weer terug en is tot vandaag gebleven. Het waren hele gezellige dagen...veel gepraat, gelachen, gegeten. Films gekeken enz. Toen hij vandaag vertrok gaf hij aan mij graag dit weekend weer te willen zien, en dat ik het maar moest laten weten en dan zou hij mijn kant opkomen


Hij heeft vandaag nog niks geappt, ook niet dat hij veilig thuis is ofzo. Ik ben ziek van onzekerheid en bang dat hij mij niet meer wil zien. Ik mis hem nu al, en zou hem het liefst ook appen maar wil niet claimen. Hij heeft namelijk net 4 dagen met mij doorgbracht.

Wat denken jullie, is het normaal dat ik deze man al mis, en wat kan ik doen tegen de onzekerheid
Wasmand-vrouw schreef:
21-03-2020 14:31
nog even een update. hij is hier inmiddels weer. ik laat weten hoe het gegaan is. hij reageerde gister laat nog
Goed bezig TO!
:sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
21-03-2020 15:25
En nou is alles koek en ei en ze leefden nog lang en gelukkig? Ik blijf bij mijn vraag: je kent die man gewoon NIET. Je hebt hem net opgescharreld via internet, maar je weet totaal niet wat voor persoon hij is als mens, welke achtergrond hij heeft, welke shit hij eventueel met zich meesleept. Waarom een vreemde (want dat is hij in feite) zonder meer bij jou thuis laten intrekken? Dit komt toch op hetzelfde neer als dat je op straat iemand tegenkomt, je zit er een kwartiertje gezellig mee te praten op een bankje buiten, en dat je dan gelijk zegt: Joh, je kan wel bij me wonen, want ik vind je aardig. Gebruik je verstand nou eens.
Zo is het maar net, maar dan in normale tijden
Nu is er een pandemie gaande en er zijn andere leefregels met betrekking tot sociale contacten. Er is een dringend maatschappelijk belang, dat voorrang heeft op eigen belang.
Onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn die nu zo in het leven staan, zo door blijven gaan en onzeker zijn over uitblijven van een app 😧.
Maar voor TO is alles weer opgelost. Hij is er weer!
Mag je in deze tijd mensen uitmaken voor tenminste aso als zij zich zo opstellen?
Alle reacties Link kopieren
vanlippebiesterveld schreef:
21-03-2020 17:11
Zo is het maar net, maar dan in normale tijden
Nu is er een pandemie gaande en er zijn andere leefregels met betrekking tot sociale contacten. Er is een dringend maatschappelijk belang, dat voorrang heeft op eigen belang.
Onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn die nu zo in het leven staan, zo door blijven gaan en onzeker zijn over uitblijven van een app 😧.
Maar voor TO is alles weer opgelost. Hij is er weer!

Mag je in deze tijd mensen uitmaken voor tenminste aso als zij zich zo opstellen?
Van mij wel. Want dat is ze ook. Ontzettend a-sociaal.

Potverdorie gaan daten wanneer er een pandemie gaande is en er wordt aangeraden om afstand te houden.

Mensen lijken het zich niet te beseffen ofzo. Onbegrijpelijk.

Ik liep net op straat en iemand haalde vlak langs me in. Dus ik doe een paar stappen opzij en ik word gewoon uitgelachen!

Door dat soort mensen (die de regels aan hun laars lappen en vanuit egoïsme handelen) verspreid dat virus zich dus zo snel.
Alle reacties Link kopieren
eva333 schreef:
21-03-2020 17:33
Van mij wel. Want dat is ze ook. Ontzettend a-sociaal.

Potverdorie gaan daten wanneer er een pandemie gaande is en er wordt aangeraden om afstand te houden.

Mensen lijken het zich niet te beseffen ofzo. Onbegrijpelijk.

Ik liep net op straat en iemand haalde vlak langs me in. Dus ik doe een paar stappen opzij en ik word gewoon uitgelachen!

Door dat soort mensen (die de regels aan hun laars lappen en vanuit egoïsme handelen) verspreid dat virus zich dus zo snel.
Tjee. Dit neemt vormen aan, zeg. Ik herinner me nog goed dat in de jaren '80 mensen al bang waren aids op te lopen als ze in dezelfde kamer waren als een homo, geen hand durfden geven, kopjes waar een homo uit gedronken had werden met een tang aangepakt en in de vuilnisbak gegooid, en zodra een homo ook maar een plasje durfde plegen op een toilet, werd het daarna afgezet met gevarenlint en een half uur grondig ontsmet. Dat soort dingen. En we weten nu hoe onnodig en overdreven (en kwetsend) dat was.

Ik ben er helemaal voor om extra hygiëne in acht te nemen, dat mensen die verkoudheidsverschijnselen vertonen even thuis blijven, dat grotere bijeenkomsten even niet doorgaan, maar echt, al boos worden omdat iemand je voorbij loopt op straat gaat wel erg ver. Dat begint toch ernstig te rieken naar de paranoya die we in de jaren '80 hadden met aids.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Nou, bind hem vast tussen de keuken en het bed nu het nog kan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
21-03-2020 17:57
Nou, bind hem vast tussen de keuken en het bed nu het nog kan.
chippen
Wasmand-vrouw schreef:
21-03-2020 14:31
nog even een update. hij is hier inmiddels weer. ik laat weten hoe het gegaan is. hij reageerde gister laat nog
Van "hufter" naar "ik laat me nog een keer flink nemen dit weekend" in 24 uur.
Alle reacties Link kopieren
ze kent hem via vrienden en ze hebben 3 maanden geappt, misschien valt het allemaal wel mee... laten we het hopen

maar persoonlijk zou ik het zo'n eerste date week (en de maand erna nog) wel iets rustiger aan doen dan dit
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
eva333 schreef:
21-03-2020 17:33
Van mij wel. Want dat is ze ook. Ontzettend a-sociaal.

Potverdorie gaan daten wanneer er een pandemie gaande is en er wordt aangeraden om afstand te houden.

Mensen lijken het zich niet te beseffen ofzo. Onbegrijpelijk.

Ik liep net op straat en iemand haalde vlak langs me in. Dus ik doe een paar stappen opzij en ik word gewoon uitgelachen!

Door dat soort mensen (die de regels aan hun laars lappen en vanuit egoïsme handelen) verspreid dat virus zich dus zo snel.
Dit is wel overdreven hoor.
Diegene liep toch gewoon door? Bleef niet dicht naast je lopen en hoestte niet in je gezicht?
Niets aan de hand dan
Frankly my dear, I don"t give a damn
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Deurmat-vrouw was een betere nick geweest
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is deze jongen?
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
21-03-2020 17:46
Tjee. Dit neemt vormen aan, zeg. Ik herinner me nog goed dat in de jaren '80 mensen al bang waren aids op te lopen als ze in dezelfde kamer waren als een homo, geen hand durfden geven, kopjes waar een homo uit gedronken had werden met een tang aangepakt en in de vuilnisbak gegooid, en zodra een homo ook maar een plasje durfde plegen op een toilet, werd het daarna afgezet met gevarenlint en een half uur grondig ontsmet. Dat soort dingen. En we weten nu hoe onnodig en overdreven (en kwetsend) dat was.

Ik ben er helemaal voor om extra hygiëne in acht te nemen, dat mensen die verkoudheidsverschijnselen vertonen even thuis blijven, dat grotere bijeenkomsten even niet doorgaan, maar echt, al boos worden omdat iemand je voorbij loopt op straat gaat wel erg ver. Dat begint toch ernstig te rieken naar de paranoya die we in de jaren '80 hadden met aids.
Wen er maar aan, dit wordt het scenario de komende maanden.
Ben momenteel herstellende van ziekte, behoor tot die zwakkere groep. Ik werk in zorg en weet dat er serieus stront aan de knikker is nu. Maar ja. Ik woon in Brabant. Ja ik ken mensen die Corona hebben gehad, 3 in totaal.
Voor mij allemaal heel erg dichtbij en gevaarlijk.
Helaas zijn er veel te weinig mensen die zich aan de regels houden. We zitten echt in no time in een lock down.
Maar voor de liefde moet alles wijken toch? Gewoon lekker blijven daten! 🤮
Wasmand-vrouw schreef:
21-03-2020 14:31
nog even een update. hij is hier inmiddels weer. ik laat weten hoe het gegaan is. hij reageerde gister laat nog
Van ziek van onzekerheid naar hufter naar hem weer in huis halen. Oké.
Wat zei hij toen je vroeg waarom hij jouw huis nodig had als uitvalsbasis?
Alle reacties Link kopieren
Wasmand-vrouw schreef:
21-03-2020 14:31
nog even een update. hij is hier inmiddels weer. ik laat weten hoe het gegaan is. hij reageerde gister laat nog
Goddank! Ik begon me al ernstig ongerust te maken....
Vraag blijft,why is the rum gone?
Schrijf hem maar alvast bij je in. Maandag komt er een algehele lockdown en dan kan hij voor weeeken, zo niet maaaaaanden blijven :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wasmand-vrouw schreef:
21-03-2020 14:31
nog even een update. hij is hier inmiddels weer. ik laat weten hoe het gegaan is. hij reageerde gister laat nog

Wat een hufter!
vanlippebiesterveld schreef:
21-03-2020 19:20
Wen er maar aan, dit wordt het scenario de komende maanden.
Ben momenteel herstellende van ziekte, behoor tot die zwakkere groep. Ik werk in zorg en weet dat er serieus stront aan de knikker is nu. Maar ja. Ik woon in Brabant. Ja ik ken mensen die Corona hebben gehad, 3 in totaal.
Voor mij allemaal heel erg dichtbij en gevaarlijk.
Helaas zijn er veel te weinig mensen die zich aan de regels houden. We zitten echt in no time in een lock down.
Maar voor de liefde moet alles wijken toch? Gewoon lekker blijven daten! 🤮
Euh, ja. Natuurlijk blijven mensen ook afspreken met anderen.

Als dat gewoon 1:1 is, dan is daar toch weinig bijzonders aan? Of dacht je dat stellen die niet samenwonen elkaar nu maandenlang niet gaan zien?

Het beleid is ook niet alle besmettingen stoppen, maar afremmen om de zorg niet te overbelasten.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
22-03-2020 06:14
Euh, ja. Natuurlijk blijven mensen ook afspreken met anderen.

Als dat gewoon 1:1 is, dan is daar toch weinig bijzonders aan? Of dacht je dat stellen die niet samenwonen elkaar nu maandenlang niet gaan zien?

Het beleid is ook niet alle besmettingen stoppen, maar afremmen om de zorg niet te overbelasten.
Zeg, er is een heel forum voor aangemaakt. Moeten jullie nu ook hier de boel ‘besmetten’?
DS1971 schreef:
22-03-2020 06:14
Euh, ja. Natuurlijk blijven mensen ook afspreken met anderen.

Als dat gewoon 1:1 is, dan is daar toch weinig bijzonders aan? Of dacht je dat stellen die niet samenwonen elkaar nu maandenlang niet gaan zien?

Het beleid is ook niet alle besmettingen stoppen, maar afremmen om de zorg niet te overbelasten.
Ik spreek niet af hoor, ook niet met mijn partner. En stoppen zou zelfs niet lukken als iedereen zich daaraan houdt, dus dat is sowieso geen realistisch doel.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 22-03-2020 08:04
0.37% gewijzigd
Hardlopers zijn doodlopers. Succes TO.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je in godsnaam een man die je pas een paar weken kent, bij je in huis laten in tijden als deze? Je weet niet waar hij allemaal uithangt wanneer hij niet bij je is. Dit is geen tijd om te gaan daten. Dat mensen zich niet aan regels houden als niet in te grote groepjes sporten vind ik al heel erg raar, maar een date 4 dagen in je huis laten slaat toch wel alles. Grote afknapper ook zo’n vent.
vivautrecht85 schreef:
21-03-2020 21:48
Schrijf hem maar alvast bij je in. Maandag komt er een algehele lockdown en dan kan hij voor weeeken, zo niet maaaaaanden blijven :heart:
:proud:
vivautrecht85 schreef:
22-03-2020 07:46
Ik spreek niet af hoor, ook niet met mijn partner. En stoppen zou zelfs niet lukken als iedereen zich daaraan houdt, dus dat is sowieso geen realistisch doel.
Hier ook lat-relatie en verblijven ook niet bij elkaar. We spreken nu en dan buiten op een bankje af -met 1,5m ertussen- om bij te praten.
Het gaat ongetwijfeld tot een lockdown komen door iedereen die de regels aan zijn laars lapt en ik erger me daar rot aan.
(Sorry voor off-topic)
Wasmand-vrouw schreef:
19-03-2020 23:17
hij was bezig met een verhuizing en had de sleutels nog niet ontvangen.
Bezig met een verhuizing betekent nog niet verhuisd; helemaal niet omdat hij niet eens sleutels heeft van zijn nieuwe huis.
Je zit nu in een stadium dat je echt alles gelooft van hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven