Lijf & Lijn alle pijlers

5-10 kilo afvallen voor de kerst

07-10-2020 23:15 562 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie doet er mee? Nog 78 dagen zegt mijn countdown-app en dan is het weer kerst! Dit jaar vast geen kolossale familiebijeenkomsten waarbij ik de show wil stelen (nog nooit gelukt overigens) maar een mooie jurk voor man is ook een goed doel! :flirting:

Ik ben op zoek naar dames die het leuk vinden om elkaar te motiveren om gezond te eten en te bewegen bijv. door leuke challenges (Zoveel mogelijk stappen, of gewichtsverlies of..?). Een appgroep lijkt me ook leuk zodat we elkaar goed kunnen steunen en elkaars stok kunnen zijn als dat nodig is. :high5:

Wie gaat samen met mij knallen voor de kerst? :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
04-02-2021 17:48
Ik kan me voorstellen dat je weer aan een maaltijd toe bent Liv! Weet je al wat?

Leuk Snoesje, wandelen! t Is hier wel mega-druk omdat iedereen het wandelen ontdekt heeft.

Zelf een rondje van ongeveer 5 km gedaan vandaag. Raar is dat... als ik 18 km loop dan denk ik na 17: Hehe van mij mogen we wel stoppen. En nu met 5 was ik na 4,5 km er he-le-maal klaar mee.
heel herkenbaar! Ik kan prima een flinke afstand lopen, als ik me er maar op instel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Voor een flinke afstand neem ik wel ongeveer elke 5 km even pauze. Dus dan is het niet zo gek dat ik daar nu ook behoefte aan had.

Grrr ik ben onderweg weer geschrokken van zo'n onbewaakte spoorwegovergang. Geen bellen, geen knipperlicht... we staken over en vlak daarna raasde de trein langs... ik vind het achteraf heel stom.
t Zit zo ingebakken dat als er geen rood licht is, het oké is. (en ik kijk normaal altijd goed uit alleen was nu druk in gesprek...)

Verder voel ik me wat grieperig. Maar juist deze week heb ik heel weinig mensen gezien, kan dat het Corona is is niet groot daardoor.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hoe gaat het met iedereen? Ik heb een beroerde week gehad qua eten. Motivatie was ver te zoeken. Ik ben ook weer een kilo aangekomen maar deze week ga ik er weer voor! Beginnen met wandelen, heb al begin gemaakt in huis vanwege het weer. Ik had gehoopt om op de 28e weer 5 kilo kwijt te zijn maar helaas, denk dat ik al blij mag zijn met 3 kilo.
Alle reacties Link kopieren
Stil hier...

Snoesje gaat het al iets beter? Was de 3 kg op de 28e gelukt?

Ik heb laatst iig geschaatst, verder af en toe een ommetje en de gebruikelijke dingen op de fiets. Mogelijk gaat het openluchtzwembad hier binnenkort open en dan ga ik zeker heen.

Ik mag eindelijk de medicatie iets veranderen en minder Seroquel gebruiken of iets anders. Ik heb me 1 x gewogen en toen leek er iets af te zijn maar moet eigenlijk iets consequenter wegen want t kan ook vocht zijn.

Inmiddels gaan er wat kledingwinkels open en gaat t kriebelen om wat nieuws te kopen... ook al heb ik eigenlijk wel genoeg kleding. Heb mezelf beloofd dat ik bij 85 kg iets nieuws mag ;-) (vanmorgen was 87 komma nogwat).
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het hier?

Ik ben blij dat het weer wat langer licht is en dat de avondklok een uur later in gaat. Morgen voor het eerst sinds tijden weer een wat langere wandeling op het programma staan.

Gewicht schommelt nog steeds rond hetzelfde maar gelukkig heb ik wel wat medicatie kunnen afbouwen.

En binnenkort het zwembad weer open :cheer:
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Moon! Ik heb je berichtje hiervoor blijkbaar gemist. Het is een beetje uitgestorven hier en ik schrijf net ook weer in een ander topic. Ik weet niet meer of het mij toen gelukt is, waarschijnlijk niet :facepalm:

Wat gaat er morgen gebeuren met de avondklok? Nog een uurtje later zeg je? Ik vind het vreselijk dat het weer langer licht blijft, daar ben ik nog niet aan toe!

Wat goed dat je al zo dicht bij die 85kilo in de buurt bent! Volhouden, ik wil onder de 75 kilo..... vind het soms zo zwaar allemaal........
Alle reacties Link kopieren
Oh en geniet lekker van je lange wandeling morgen, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Dank je Snoes!

Ik schrijf nu ook elders maar moest weer even aan jullie denken. Qua avondklok bedoelde ik dat ik het in de winter wel moeilijk gehad heb toen hij om 21 uur stond en dat het gevoelsmatig veel scheelt dat het nu om 22 uur is. (maar ik schrijf het idd niet erg duidelijk)

Voor mij is het een rare tijd geweest. Hopelijk gaat alles weer een beetje open komende maanden, dan beweeg ik automatisch ook meer. Hopelijk geldt dat voor jullie ook!
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
het gaat hier best lekker, nog 2 kg en ik zit onder de 70 :cheer2: Wandelen gaat ook lekker, die ommetjes-app werkt erg goed wbt de motivatie :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Rosanna! :cheer:

Het zal hier wel beter gaan als die stomme pillen weer iets naar beneden kunnen. Ik beweeg best redelijk, bijv naar de hardloopclub is eerst 6,5 km fietsen... dan dus rennen en weer terug... qua conditie ben ik wel vooruit gegaan.

Ik hoor veel positiefs over de ommetje-app. Het ding is alleen dat ik liever zonder telefoon wandel en dan wordt het lastig denk ik :$
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
10-04-2021 19:12
Dank je Snoes!

Ik schrijf nu ook elders maar moest weer even aan jullie denken. Qua avondklok bedoelde ik dat ik het in de winter wel moeilijk gehad heb toen hij om 21 uur stond en dat het gevoelsmatig veel scheelt dat het nu om 22 uur is. (maar ik schrijf het idd niet erg duidelijk)

Voor mij is het een rare tijd geweest. Hopelijk gaat alles weer een beetje open komende maanden, dan beweeg ik automatisch ook meer. Hopelijk geldt dat voor jullie ook!
Oh zo, oke! Ik hoop het ook voor je!
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
10-04-2021 19:19
het gaat hier best lekker, nog 2 kg en ik zit onder de 70 :cheer2: Wandelen gaat ook lekker, die ommetjes-app werkt erg goed wbt de motivatie :proud:
Fijn zeg!! Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven