Discuzeur klets en nutteloze mededelingentopic numero cinco!

13-02-2021 06:26 2932 berichten
Tromgeroffel!!!
Het is alweer tijd voor een nieuw mopper en kletstopic, nummer 5 alweer!!!
(Ik kan toch niet meer slapen :lol:)
Willkommen, bienvenue, welcome!!!
Happy new topic!!!!! :puh: :cheer: :hyper: :cheer2:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=468813&p=32537651&start=#p32537651
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-03-2021 19:13
25.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Marquise schreef:
15-04-2021 20:31
Ik ga de verjaardag van mijn baas eens vieren met een goede bak friet. :P
Haha ik had ook friet vandaag. Morgen wil ik weer een grote pan chili con carne maken :-9
Alle reacties Link kopieren
Wij eten morgen ook chili con carne! In taco's.
Morgenmiddag nog werken en dan weekend.
Marquise schreef:
15-04-2021 20:31
Ik ga de verjaardag van mijn baas eens vieren met een goede bak friet. :P
:proud: :-P) Geniet ervan.
Ik had een tortilla met kipchili, had ik nog over. (Ik wist vantevoren al dat ik na dat gedoe geen zin zou hebben om te koken)

Jaaaa hoor es Dolf, ik kan morgen niet en bij jou en bij Trui komen eten hoor en kiezen kan ik niet... ;) :lol: :lmao:
(Ik had vandaag al een soort van chilli op, ik ben gek op alle varianten en dat kan ik iedere dag wel eten ;))
Phoebe1982 schreef:
15-04-2021 20:28
Nou voor computerdummies zijn we een eind gekomen hoor! Ze bood aan om voor me te koken maar ik had nog wat lekkers in de koelkast staan wat ik lekker opgegeten heb.
Ik heb trouwens zo hard gelachen om jouw mop, heb hem mijn moeder verteld, die lach ook helemaal dubbel :rofl:

Idd Watervrouw, het is geen ontploft gedoe hoor. Idd soms is het rustig en soms kletsen we even. Ik post daar de laatste tijd ook wel wat meer om Rouge een beetje af te leiden sinds ze gedoe heeft. (Daar had ze wat over verteld hier toch? Nou ja weet ik niet meer precies dus ik treed niet in detail)
Leuk, lekker frummelen samen, dat houdt de band warm. :)

Dat mopje hoorde ik voor het eerst toen ik een jaar of 8 was, maar mijn filosofie klopt, als je het lang genoeg bewaard wordt het vanzelf weer nieuw. ;-)
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
15-04-2021 20:52
Wij eten morgen ook chili con carne! In taco's.
Morgenmiddag nog werken en dan weekend.
:high5:
Oh da's ook wel een goed idee, in taco's. Ik doe er altijd rijst bij. Taco's is heeeeel lang geleden dat ik dat op had.
Alle reacties Link kopieren
Phoebe1982 schreef:
15-04-2021 20:52
:proud: :-P) Geniet ervan.
Ik had een tortilla met kipchili, had ik nog over. (Ik wist vantevoren al dat ik na dat gedoe geen zin zou hebben om te koken)

Jaaaa hoor es Dolf, ik kan morgen niet en bij jou en bij Trui komen eten hoor en kiezen kan ik niet... ;) :lol: :lmao:
(Ik had vandaag al een soort van chilli op, ik ben gek op alle varianten en dat kan ik iedere dag wel eten ;))
Vind ik wel flauw van je, dat je je niet splitst ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik lust Chili ook wel met rijst maar in taco’s met sla vind ik het het lekkerst.
Trui :-D hoe dan! ;)
Dolf: ik ook... met creme fraiche, beetje avocado :-P)

Cateau: 🙂 Ja idd...
Ik vind haar bij dit soort dingen overigens ook wel irritant hoor maar goed dat hoort als het je moeder is 😉
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 15-04-2021 21:53
47.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik nu vanwege soort van op dieet zijn dus maar niet gekocht. Maar het smaakt evengoed.
Ik heb wat miljoenen geërfd. :-D Moet eerst wel een bedrag overmaken. Zal ik dat doen? :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
15-04-2021 22:18
Ik heb wat miljoenen geërfd. :-D Moet eerst wel een bedrag overmaken. Zal ik dat doen? :sarcastic:
Gecondoleerd in elk geval en uiteraard meteen op de link klikken als die er is en zeker geld overmaken :P
Doet me denken aan James Veitch die ook miljoenen "geërfd" zou hebben en degene die hem er daarmee in probeert te luizen helemaal gek maakt.


https://m.youtube.com/watch?v=giunyYVsts0
:yawnee: :yawnee: :nut: Moggel, heb goed geslapen, het opstaan ging voor de verandering wat minder.
Niet zoveel zin om naar werk te gaan, maar goed ik heb lekker weekend om 12.20 :P
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb heel slecht geslapen, werd om een uur of 4 wakker en heb tijden liggen draaien ei nu dus hoofdpijn.
Dadelijk eerst sporten en vanmiddag werken. Verder rustig aan dit weekend want man heeft storingsdienst en ik heb volgende week dus een drukke week.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gesport en klein rondje buiten gefietst want het is zo’n mooi weer, wel fris nog. Nog een kleine drie kwartier en dan moet ik weer op de fiets stappen.
Hebben een beetje geluk want de baas is er vanmiddag niet dus we lopen ietsjes minder hard :P ( tenminste dat neem ik me nu voor maar in de praktijk zijn we toch wel constant bezig hoor).
Eerst even een kom soep eten nog voor ik het vergeet.
Dolf groot gelijk ;-)) :proud:
Weekeeeeeeend!!!! B-) :sun: :bonk:
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
15-04-2021 21:42
Ik lust Chili ook wel met rijst maar in taco’s met sla vind ik het het lekkerst.
Wat een goed idee zeg!

Wij hebben nachos gegeten. Ik hou wel van knapperig eten. En met vlees, kruiden en groente is echt een goede combinatie. Taco's zijn ook lekker knapperig
Alle reacties Link kopieren
mijn eten voor vanavond is besteld, Indiaas :yes:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
16-04-2021 14:17
mijn eten voor vanavond is besteld, Indiaas :yes:
Lekker :)

Ik heb ook weekend! En wat een lekker weertje jongens. Eindelijk een lente-gevoel. Ik ga zometeen nog een rondje wandelen.

Ik werd vanmorgen wakker met een pijnlijke nek. Gelukkig is dat nu bijna volledig weg.
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
16-04-2021 14:17
mijn eten voor vanavond is besteld, Indiaas :yes:
Het is dat ik net mijn taco’s achter de kiezen heb :P
Zuurkooooooool!!! :cheer2:
nlies schreef:
16-04-2021 14:17
mijn eten voor vanavond is besteld, Indiaas :yes:
:-P) Jum!
De dames hebben me gister op een idee gebracht, ik heb lekker frietjes in de airfryer gepl**rd.
Ik ben net thuis, na mn werk weer naar mijn moeder omdat ze weer in paniek was om niks ivm nieuwe laptop.
(Echt ik verlang soms terug naar de tijd dat er nog nauwelijks computers waren.. ik word oud..)
Uiteindelijk hadden we geen zin meer en zijn we gaan wandelen en een ijsje gaan eten :biggrin:

Ik ga met mijn voetjes languit, ik vind het wel best.
Het is vrijdag, dan eet ik altijd broodje kroket met een flinke bak fruit. Vandaag had ik verse mosterd, en had in mijn enthousiasme er teveel op gesmeerd. Wel lekker, maar de tranen sprongen in mijn ogen zo scherp!

Ik had nog zin in boerenkoolstampot, maar er was geen boerenkool (meer?) in de supermarkt, dus andijvie gekocht. Maar zuurkool was ook lekker geweest.
:furious: :hamer: :@ Ik ga niet in details treden maar waarom doen sommige mensen (1 in dit geval, een kerel, vriend van mij,lang verhaal) nou toch altijd en eeuwig zo ongelofelijk gecompliceerd. Ik ben er klaar mee...
Oef, Phoebe, let op je bloeddruk. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven