Entertainment alle pijlers

wie weet nog leuke serie om te downloaden?

03-06-2007 17:47 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaa,



Na heel Prison break, Rome, 24 en Heroes te hebben gekeken ben ik op zoek naar andere leuke series om te downloaden.



Het liefst een serie met een echt verhaal (als Heroes) erin, en niet in elke aflevering een afgerond verhaal (als CSI).



Welke MOET ik echt kijken?



Joep
Alle reacties Link kopieren
Lost! Die mòet je echt zien, waanzinnig goede serie. Er zijn nu 3 seizoenen van geweest, dus kun je je lol op voorlopig!

Grey's Anatomy vind ik ook erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
ik ben zelf de gilmore girls aan het afronden. heb seizoen 1 t/m 6 op dvd en het allerallerallerlaatste seizoen 7 is al gedownload. ben nu de serie one tree hill aan het downloaden (voor als ik klaar ben met GG), schijnt ook leuk te zijn. heb trouwens will & grace ook nog liggen op dvd, maar das niet echt een verhaal (wel erg grappg)
Alle reacties Link kopieren
thanx so far. (natuuuuuurlijk volg ik greys en GG ook, maar deze vraag stel ik ook namens mijn man, en die vindt dat maar niet;))



Als ik lost af en toe zag op vrijdag avond sprak me het niet zo aan, een beetje ongeloofwaardig. Maar ach dat is Heroes ook en dat is toch supercool als je er inzit. Dus we gaan het maar eens proberen. Er zijn lekker veel afleveringen van dus dat is in ieder geval een plus:D
Alle reacties Link kopieren
Lost is ook voor mannen leuk, mijn man vind het tenminste ook een hele leuke serie. Af en toe invallen als Lost op tv is, dan krijg je er geen goed beeld van, dus zegt niet zoveel. Gewoon downloaden die hap, ik weet zeker dat zowel jij en je man het leuk vinden (zeker als je ook kijkt naar Prison Break en 24, ook mijn favo series).
Alle reacties Link kopieren
Lost inderdaad helemaal fantastisch. Veronica Mars.Jericho, erg spannend, geen afgeronde afleveringen maar wel een abrubt einde omdat de Amerikaanse zender ermee is opgehouden
Alle reacties Link kopieren
Oh, de fantastische serie:



Dead like me



Is heel even in Nederland uitgezonden, alleen het eerste seizoen, en heeft een combinatie van een afgerond verhaal per aflevering en een paar doorgaande lijnen door de hele serie. En hij is zo leuk.



Oh hell, ik ga hem zelf ook weer eens opnieuw bekijken.
Alle reacties Link kopieren
via welk programma kun je die series downloaden dan?? Ik heb t al eens via limewire geprobeerd, maar daar kon ik niet veel vinden...
Alle reacties Link kopieren
torrent, daar werkt het zo dat hoe meer mensen een programma downloaden hoe sneller het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Lost, daar vonden mijn man en ik niks aan. Na 12 afleveringen gekeken te hebben op dvd zijn we afgehaakt.

Prison Break en 24 zijn bij ons favoriet! Ik ben nu Grey's Anatomy aan het volgen op dvd. Heerlijke serie!
Alle reacties Link kopieren
oeps, verkeerde serie genoemd (en gedownload, stom stom stom). ik bedoelde men in trees ipv one tree hill
op welke site downloaden jullie tv series? Ik kan ze namelijk nergens vinden! Films hebben we zat, maar series is een ramp! wie kan mij helpen?
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op www.bierdopje.com daar heb je series en ondertiteling.
Bedankt, ik ben naar bierdopje gegaan, heb mezelf geregistreerd, maar ik zal wel heel erg blond zijn, want ik begrijp echt niet hoe ik een serie kan downloaden......  :(  Help?
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week zag ik de volgende link in de DAG staan. Daar staan werkelijk alle amerikaanse series op. En dat zijn er een heleboel!

Je wordt doorgelinkt naar sites waar je series online kunt kijken.

Het is wel een amerikaanse site, dus geen ondertiteling.





http://www7.alluc.org/alluc/index.php
Alle reacties Link kopieren
six feet under, nip/tuck, ook errugggg leuk
Alle reacties Link kopieren
sopranos
Alle reacties Link kopieren
Coupling! Lijkt een beetje op het idee van Friends, maar dan grappiger.
What we\'re looking for... What\'s looking for us...
Alle reacties Link kopieren
´ugly Betty´  en ´Pepper Dennis´, heerlijke, gezellige series!! droge humor en een vleugje romantiek en een portie ´luchitge´ drama. de sfeer is met desperate housewives te vergelijken. ik word er altijd weer helemaal vrolijk van!!!:D en absolutely fabulous!!!!



en voor degene die van engelse humor houden zoals little britain, dan moet je ECHT es ´the fast show´ kijken!!! :P
Alle reacties Link kopieren
Je moet echt absoluut Day Break downloaden. Gaat over een man die elke dag dezelfde dag opnieuw beleeft. Dat klinkt misschien saai en je zou denken dat elke aflevering op de vorige lijkt. Maar dat is echt niet het geval. Echt een superserie!! Op Imdb.com scoort hij een 8.7 en dat is behoorlijk hoog voor imdb.
Alle reacties Link kopieren
Cold Feet!!!





(Volgens mij is er al vaker een topic over geweest, want ik heb deze tip al vaker gegeven...)



De serie gaat hoofzakelijk over drie koppels in Manchester, Engeland. Ze zijn allemaal rond de dertig jaar en zitten in dezelfde levensfasen. Alleen ze geven er allemaal een andere invulling aan... De onderwerpen die aan de orde komen zijn onder andere: liefde, carrière, huwelijk, vriendschap, kinderen, ontrouw en seks.De relatie van het eerste koppel (Adam en Rachel) bevindt zich nog in een

pril stadium. Ze leren elkaar kennen in de pilot-aflevering, als Rachel tegen de auto van Adam aanrijdt. Eerst krijgen ze ruzie, tot blijkt dat ze elkaar eigenlijk heel leuk vinden. Maar voordat het echt wat wordt gebeuren er nog een aantal hilarische dingen. Het tweede koppel (Pete en Jenny) wil een kind. Ze zijn een beetje aso, zoals je uit die typische Engelse reality shows kent. Pete is al sinds zijn kindertijd bevriend met Adam. 1Het derde koppel (David en Karen) heeft al

één zoon (Josh). Ze zijn een keurige, op het eerste oog saaie familie met een kindermeisje (Ramona). Karen is een vriendin van Rachel.De serie heeft wel wat weg van Friends, maar dan zonder het hysterische gelach op de achtergrond. Ook vind ik het beter geacteerd, en de Engelse humor vind ik leuker dan de Amerikaanse. Bovendien is er in 'Cold Feet' ook aardig wat drama. De serie wist mij op sommige momenten echt te ontroeren.

Er zijn vijf seizoenen verschenen. De serie is helemaal gestopt na het vijfde seizoen, je kan hem dus helemaal bekijken als je dat wilt.Kortom: een echte aanrader!!! (Mijn vriend vindt de serie ook geweldig, je kan het prima samen kijken.)Hier nog een artikel van nu.nl over de serie!
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de fouten, ik dacht dat ik ze had verwijderd.. :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven