EURO 2020

11-06-2021 22:33 1639 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nou serieus nog geen topic over het EK voetbal?
Hoe zit het met de oranje koorts hier op Viva?
Ik moet zeggen, ik heb er wel zin in! Nou hou ik sowieso van een beetje competitie en ik doe ook mee met de poule op mijn werk.

Iemand anders die lekker voor de tv zit?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het 2021 🤣
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Yes :hello: helemaal zin in!!
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
11-06-2021 22:36
Volgens mij is het 2021 🤣
EK is een jaar uitgesteld door Corona :-)
Alle reacties Link kopieren
Yes! Hier ook, doe mee met een paar poules dus kom maar op :cheer:
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
11-06-2021 22:36
Volgens mij is het 2021 🤣
Het is het jaar 2021 maar we spelen EK 2020.
Ik heb het ook niet bedacht :proud:
Alle reacties Link kopieren
Yes! Ik lees (en kijk) mee, vanuit Caribisch Nederland dus af en toe wedstrijden op gekke tijden (9 uur, 12 uur en 15 uur).

Mooi, overwinning voor Italië zit er aan te komen!
Alle reacties Link kopieren
Hastadepasta18 schreef:
11-06-2021 22:42
Yes! Ik lees (en kijk) mee, vanuit Caribisch Nederland dus af en toe wedstrijden op gekke tijden (9 uur, 12 uur en 15 uur).

Mooi, overwinning voor Italië zit er aan te komen!
Yes, ik had niet verwacht dat Turkije het zo slecht zou doen. Ik had wel wat meer van ze verwacht.
Maar goed, Italië is ook wel lekker bezig.
Ja ik zit voor de tv! Heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Ja wel jammer van Turkije, geen getüter hier in de stad. Ik heb 0-2 voor Italië voorspeld.
Doen jullie nog mee met poules?
Ik heb echt een hekel aan voetbal dus ik heb Netflix aan
Alle reacties Link kopieren
Joelle1980 schreef:
11-06-2021 22:47
Ja wel jammer van Turkije, geen getüter hier in de stad. Ik heb 0-2 voor Italië voorspeld.
Doen jullie nog mee met poules?
Ik had 2-1 voor Italië voorspeld.
Alle reacties Link kopieren
:hello: Ik lees, kijk en schreeuw juich ook mee!
...
Alle reacties Link kopieren
Vanavond met een half oog de openingsceremonie gezien en de wedstrijd Italie-Turkije. Moet er nog een beetje inkomen :) En ik kan er maar niet aan wennen dat het gewoon nog EURO2020 heet maar goed.
Op de een of andere manier heb ik het idee dat het lang niet zo leeft als andere jaren. Of dat nou door corona komt, of omdat Nederland eigenlijk bedroevend slecht is op het moment...? Ik denk echt dat 'we' blij mogen zijn als we de groepsfase overleven :-[ Maar so far so good, ik heb er toch zin in! En als we eruit liggen dan blijf ik toch kijken - dat vond ik de vorige jaren ook verrassend leuk. Dus dit topic vind ik wel gezellig!
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Normaal gesproken duurt het ook wel even voor het op gang komt met de oranje koorts volgens mij, dus misschien komt het nog.

Ik mag toch wel hopen dat Nederland uit de groepsfase komt, met de groep waar ze in zitten. Met een beetje geluk komen ze als eerste uit de poule waardoor ze in de achtste finale een mindere tegenstander krijgen en dan maken ze nog wel kans op de kwartfinale.
Verder gaat het niet worden denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Als we zondag winnen zit je er gelijk weer helemaal in!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
En die Spanjaarden zijn dus vandaag gevaccineerd, dat wordt dan morgen toch een stel natte kranten op het veld?

Oh wacht, ze spelen maandag pas.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
11-06-2021 23:35
Als we zondag winnen zit je er gelijk weer helemaal in!
Oja dat weet ik wel zeker :cheer: dan ontploft Nederland sowieso wel denk ik!
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn oranje spullen klaar liggen.
Maar als Duitser afgelopen week ook bij de Lidl in Duitsland zweetbandjes gekocht. Kreeg natuurlijk meteen commentaar van de Nederlandse mensen in de rij voor de kassa. "Wat doe jij nu?! Dat kan écht niet." :hyper:

Ik vind het wel gezellig als ik door de buurt wandel en al die oranje vlaggetjes zie. Een enkeling heeft de Nederlandse vlag en de Duitse vlag ophangen.
...
AnAppleADay schreef:
11-06-2021 23:33
Ik mag toch wel hopen dat Nederland uit de groepsfase komt, met de groep waar ze in zitten. Met een beetje geluk komen ze als eerste uit de poule waardoor ze in de achtste finale een mindere tegenstander krijgen en dan maken ze nog wel kans op de kwartfinale.
Verder gaat het niet worden denk ik.
De beste nummers 3 gaan ook door. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Nederland niet door door gaat.
Maar verder heb ik weinig illusies.

Hebben jullie je huizen versierd?
Ik de klas wel :D
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
12-06-2021 07:19
De beste nummers 3 gaan ook door. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Nederland niet door door gaat.
Maar verder heb ik weinig illusies.

Hebben jullie je huizen versierd?
Ik de klas wel :D
Ja daarom, die achtste finale gaan ze wel halen. En afhankelijk van hoe hoog ze in de poule eindigen denk ik echt wel dat ze kans maken op de kwart.

Geen versierd huis hier, zondag wel een versierde Apple natuurlijk 🧡🇳🇱
Alle reacties Link kopieren
Ik volg het ook! Mijn support gaat voornamelijk naar Nederland en Kroatië, maar stiekem zal ik ook voor België en Duitsland juichen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een voetbalminded kind van 11 dus ik kijk alles mee. Vindt hij leuk (nu nog wel haha). Ik ben voor Frankrijk, Ngolo Kante en Mbappe vind ik zo leuk :heart:
Allez les bleus!
En vooruit, ook wel een beetje voor NL en TR (wat speelden die sleeeeeeeeeeeecht zeg gisteren).
if we all light up, we can scare away the dark...
Ik ben een club voetbal kijker die niks geeft om nationale teams maar ik kijk wel altijd met een half oog mee. Al vind ik WK's veel leuker dan EK's.
Het vorige EK was wel echt dramatisch slecht.

Oranje koorts heb ik nooit last van gehad. Ik heb sowieso geen voorkeur voor een land. Ik volg mijn club spelers gewoon een beetje. Maar denk wel dat Frankrijk weer gaat winnen.

Ik vind de hele sfeer eromheen vaak leuker dan de wedstrijden zelf.
Het kijkt wel lekker weg altijd, die EK's.

Italië speelde goed gisteren maar Turkije was ook wel echt enorm slecht. Maar Italië zie ik wel ver komen, schat in halve finale.

Leuk dat Finland voor het eerst mee doet trouwens, al was ik verbaasd dat te horen. Sneu voor Litmanen dat hij nooit op een groot toernooi gespeeld heeft. Wat een geweldige speler was dat zeg..
Alle reacties Link kopieren
Eriksen 🙏 :cry:
liv8 wijzigde dit bericht op 12-06-2021 18:46
17.07% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven