Zwanger worden oktober/november 2021

07-10-2021 10:48 1250 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Schrijf hier gezellig mee!
NaamLeeftijdKindje nrNODRonde nr.
Framblij291 . .
zeeuwsmisje92291 16-06 Ronde 9
RoryG331 . .
Aventurijn 33 1 . .

Handige links:
Testuitslag per dpo: https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php
Op welk tijdstip testen per dpo: https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... sample.php

LUV91 :hug: :redrose:

Zwanger! :cheer:
Naam Kindje nr UDEcho of afspraak
Ivw 1 26-06-2022 02-12
Phoenix2000 9 06-07-2022 15-11
Goefje 1 UD 07-12
Jules 1 07-08-2022 Wk v 14-3
Flowerpower211 04-08-2022 21-12
Zonnetje889121-08-2022 Wk v 14 feb
theeleuten1 08-08-2022 22-12
Nimbus20201 UD 11-01
Giraffe 1 24-08-2022 10-01
Georgette1 10-09-2022 28-02
Bessss2 28-08-2022 Wk v 17-3
Winterluxi2UD 04-05
Femke931UD 29-04
Juniper1 19-12 20-06

Schrijven nog mee?
NaamLeeftijdKindje nrNODRonde nr.
royon291 . .
Anna-Banana311 . .
Owlcity301 . .
juniper wijzigde dit bericht op 05-06-2022 14:11
92.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hee Femke, nee ik ga woensdag nog niet testen; hopen op een streep was aan Georgette gericht.

Lees net dat jij de tests hebt gekocht en morgen gaat testen. Spannend meid!! Ik ga heeel hard voor je duimen! :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren Quote
Juniper, ohja sorry ik had verkeerd gelezen! Jouw NOD is zondag zie ik :)

Ik heb vanochtend getest met 2 verschillende testen en ze zijn allebei hartstikke negatief.. Echt witter dan wit. Aan de ene kant een teleurstelling, aan de andere kant geeft het ook rust en hoef ik er niet meer de hele tijd aan te denken. Ik hoop nu wel dat ik snel ongesteld word, zodat het ook maar duidelijk is ;) En zo niet, dan ga ik vrijdag nog eens testen, maar ik ga er in ieder geval niet meer vanuit.

Ik ga heel hard duimen dat de meiden die deze week gaan testen wel een positieve test in hun handen hebben! :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah wat jammer Femke! Maar hee, wie weet... het zou misschien nog steeds kunnen :) Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat jammer Femke!!
Weer een teken dat je iichaam je zo voor de gek houdt (of dat wij dingen voelen die we willen voelen).
Wel balen, ook al kan het nog wel...

Desondanks, gefeliciteerd je man zijn verjaardag, hopelijk hebben jullie een feestelijke dag 🥳
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah jammer Femke! Wie weet was je nog iets te vroeg? Maar voor nu even loslaten ja (herkenbaar ;-) ), dan zie je later deze week wel weer. En gefeliciteerd met je man!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer Femke! Desondanks gefeliciteerd met je man! Op naar de volgende ronde!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer Femke! Op naar de volgende ronde!

Hier blijft het spannend, ik heb vanochtend een test gedaan en ik zweer dat ik een schaduw van een 2e lijn zag, die testen zijn normaliter omo wit maar nu is er iets te zien, maar ik kan het nog geen lijn noemen. Ik krijg het ook bijna niet op de foto. Of het is nog echt te vroeg of het is een indruklijntje. Het gekke is ook dat ik dus 0 symptomen heb. Normaliter heb ik nu al zere borsten en krampen de week voordat ik ongesteld word en nu voel ik niks, heel raar. Ik denk dat ik over een dag of 2 nog een testje doe.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat spannend Winterluxi! Wie weet....

Je NOD wist je niet precies vanwege je onregelmatige cyclus, toch? Ik ga voor je duimen. 🍀
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer Femke. Desondanks toch een fijne verjaardag van je man gewenst! En wie weet over een paar dagen...

Spannend Winterluxi. Misschien dat helemaal geen voortekenen nu juist wel een goed teken is!

Ik ben er deze maand niet veel mee bezig omdat man en ik allebei ziek zijn geweest. Welgeteld 1x bezig geweest en dat moet dan gelijk wel een hele toevalstreffer zijn geweest. Ik had die dag wel ultra veel zin, dus misschien was de timing dan wel goed haha. Maar ik voel helemaal niets dus verwacht eigenlijk volgende week gewoon ongesteld te worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Jules! Ik duim dat alles goed blijft gaan. Heb je al een afspraak bij de verloskundige gemaakt?

Jammer Femke! Herkenbaar dat je dan nu maar gauw ongesteld wil worden, dan is het maar voorbij en op naar de volgende ronde.

Spannend Winterluxi! Ook wel een teken dat je nu ineens geen klachten hebt…


Ik ben sinds twee dagen bezig met ovulatietesten en die premom app. Handige app, want die ziet wel een oplopende dikte van de streep (ik zie zelf geen verschil tussen de lichte teststreepjes van afgelopen dagen). M’n NOD zou rond 16/17/18 dec zijn. Nog niet helemaal duidelijk hoe lang m’n cyclus nou is.
Dank jullie wel meiden!

Giraffe ik heb gister een afspraak met de verloskundige gemaakt, we mogen op 30 december voor het eerst langskomen. Nog een maandje geduld dus :)

Juniper zet me maar in het lijstje van de zwangeren. Ik houd hoop dat het deze keer wel goed gaat!

Georgette oehh spannend! Alles wat je schrijft over die spanning is zo herkenbaar. Overvallers je: niet teveel mee bezig zijn, dan komt het vanzelf, maar zo werkt het dus niet. Maar je ziet het, ook als je er heel veel mee bezig bent kan je zwanger worden.

Femke Jammer!

Winterluxi Spannend! Ben heel benieuwd, duim voor je!

Sowieso duim ik mee voor alle dames die de komende tijd gaan testen/hun NOD hebben.

Hiernaar het gelukkig goed, nog steeds nauwelijks klachten of tekenen van een zwangerschap. Ben benieuwd of/wanneer dat gaat komen en in welke mate.
Vanaf welke week kreeg jij klachten IVW?
Alle reacties Link kopieren Quote
Winterluxi stel je toch eens voor dat je de afspraak bij de kliniek kunt afzeggen. Ik hoop het echt voor je! Er wordt hier superhard geduimd dat je een duidelijkere lijn ziet wanneer je weer test.

Georgette heb je vanochtend getest of wacht je toch nog even? Ik ben benieuwd of je gevoel klopte. Hope so!

Jules nog even voor het einde van het jaar naar de verloskundige! Wat een leuke manier om 2021 af te sluiten! Nu (ongeduldig?) afwachten :-)

Tja Framblij uiteindelijk kan maar 1 zaadje de winnaar zijn, dus zeg nooit nooit ;-) Het scheelt in ieder geval dat je een rustig wachtbankje hebt. Zijn jullie weer opgeknapt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Femke wat jammer, op naar de volgende 🍀

Winterluxi spannend zeg! Wanneer ga je weer testen? Je symptomen klinken veelbelovend🤩


Vanochtend had ik een paar druppels lichtroze bloedverlies, daarna niks meer gezien dus hoop op een innestelingsbloeding! 🍀🍀🍀(kan dat op dag 25?) Of m’n ongesteldheid begint langzaam, wat wel erg vroeg zou zijn gezien ik zaterdag pas ongesteld moeten worden
Alle reacties Link kopieren Quote
Jules ik was vrij snel al moe. En had ook snel wat menstruatie achtige krampen. Misselijkheid kwam echt later pas. Maar iedere zwangerschap is anders. Alhoewel ik me kan voorstellen dat als je niks voelt het ook onzekerheid geeft. We moeten proberen te vertrouwen op onze baby en ons lichaam.

Nog 1 nachtje slapen tot de termijnecho. Wel pas om 9uur savonds. Normaal ga ik dan naar bed :lol:
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat er al een echo gepland staat Jules, dan kunnen jullie met leuk nieuws het nieuwe jaar in!

Spannend lvw morgen. En na morgen gaan jullie het ook de familie vertellen toch?

Ik heb de afgelopen dagen in de ochtend ovulatietesten gedaan, vandaag voor het eerst ook eind van de dag. Nu een positieve en al best een dikke streep ook: de app zegt het ook :). Daarnaast ook het elastische/doorzichtige servixslijm ontdekt. Had nooit gedacht dat ik dit zou kunnen merken, vind het echt een mooi iets van de natuur al die kleine veranderingen rondom de cyclus. We gaan het gezellig maken de komende dagen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi lieve meiden, ik ga zaterdagochtend weer testen want vandaag helaas nog geen duidelijkheid. Wel een mega positieve ovulatietest :bonk: hoe dan hahah. Verder nog steeds geen symptomen!

Framblij; mocht het toch raak zijn, heeft je man gelijk iets om over op te scheppen :-D

Giraffe; inderdaad leuk dat je lichaam stiekem wel signalen geeft!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren getest met een normale test! Niks te zien, niet zwanger...
Was er wel even door van slag hoor. Ik heb al een paar dagen geen symptomen meer, dus op zich zag ik het aan komen, maar ben ook nog steeds niet ongesteld. Vandaag dag 34 (mijn langste cyclus so far). Ik ben een paar daagjes naar een buitenlandse stad met mijn vriend, dus gelukkig geen tijd voor gepieker...

Heel veel plezier bij de termijnecho vanavond, Ivw!

En wat fijn dat je zo duidelijk je ovulatie herkent, Giraffe!

Spannend Rupikaur bij jou. Dat klinkt als een innestelingsbloeding idd. Houd ons op de hoogte!

Winterluxi en Femke, ben heel benieuwd wat jullie nieuwe testen uitwijzen binnenkort!🍀🍀 Ik ga zaterdagochtend weer testen, mocht ongesteldheid uitblijven.🍀

Aventurijn, hoe gaat het met jou? Gisteren was je NOD zie ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Thanks voor jullie berichtjes!

Winterluxi, heel spannend zeg! Jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt. Ik heb wel gelezen dat als je zwanger bent een ovulatietest vaak ook positief is, dus wie weet!!

Giraffe, fijn dat de ovulatietesten duidelijkheid geven en handig via die app. Welke ovulatietesten gebruik je nu?

Jules, wat leuk dat je een afspraak en echo gepland hebt, iets om naar uit te kijken denk ik :)

Rupikaur, dat klinkt als een innestelingsbloeding, toch?! Een dag of 10 na ovulatie zou dat helemaal niet gek zijn denk ik? Spannend!

Ivw, veel plezier vanavond bij de termijnecho!

Georgette, wat jammer zeg... Kan me goed voorstellen dat je daar van slag door bent, omdat je echt het gevoel had dat het raak was. Ik zat nog te denken; kan het zo zijn dat de hormoon concentratie in onze urine niet heel hoog is? Omdat we ook de eisprong niet hebben kunnen meten deze cyclus? En dat nu het Hcg hormoon ook nog te laag is om te detecteren? Geen idee hoor.. En ik heb gelezen dat sommige vrouwen sowieso pas meer dan een week na NOD ofzo positief testen. Ik zal voor je duimen dat je niet ongesteld wordt en binnenkort alsnog positief test!

Ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik kreeg dinsdagavond echt ontzettende buikpijn laag in m'n buik, gelukkig gaf een warme kruik wat verlichting. Daarna heb ik er geen last meer van gehad. Nog wel moe en m'n borsten voelen wat gespannen/gevoelig (heb ik normaal nooit). Ik verwacht eigenlijk gewoon ongesteld te worden, maar zo niet dan ga ik eind van het weekend nog eens testen denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oeh lastig Winterluxi, nog geen duidelijkheid. Dan duim ik gewoon nog even door!

He wat jammer Georgette! Ik weet het even niet zeker meer; wist jij wanneer je nod precies is of gokte je rond de 28e? Ben blij dat je in ieder geval afleiding hebt in het buitenland, maar je teleurstelling kan ik mij goed voostellen. Die is des te groter als je het idee hebt dat het weleens raak kan zijn. Wie weet komt de positieve test later nog Femke en Georgette. Niet ongesteld, is in ieder geval nog een kans :-)

Wie weet is het een innesteling Rupikaur. Heb je daarna nog iets gemerkt? Ik heb mij de afgelopen dagen suf gegoogeld naar ervarinen met innestelingsbloedingen en je leest erover in alle soorten en maten. Ik hoop dat het goed nieuws voor je is!

Veel plezier vanavond lvw! (En sterkte met wakker blijven ;-) )

Uiteindelijk ben ik gisteravond ongesteld geworden. De hele dag merkte ik niks aan mijn lijf en het bruinverlies was eindelijk gestopt. Stom genoeg denk je dan toch weer: heel misschien... Maar goed, nu ongesteld, gewoon volgens planning en ik voel mij daar helemaal oké bij. Alleen een beetje jammer van de kramp en hoofdpijn. Mijn nieuwe nod is 31 december, dus het zou nog net voor het einde van het jaar kunnen :hihi:
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer Aventurijn! Hopelijk volgende ronde beter 🍀

Spannend Femke!

Georgette, jammer! Hopelijk test je alsnog positief. Veel plezier de komende dagen.

Ik ben echt doorgedraaid 😂 heb m’n action testen uit de prullenbak gevist en open gewroet en nu krijg ik het lijntje wel op de foto. Zien jullie het?

https://ibb.co/pyTPtRH
Winterluxi schreef:
02-12-2021 14:11
Jammer Aventurijn! Hopelijk volgende ronde beter 🍀

Spannend Femke!

Georgette, jammer! Hopelijk test je alsnog positief. Veel plezier de komende dagen.

Ik ben echt doorgedraaid 😂 heb m’n action testen uit de prullenbak gevist en open gewroet en nu krijg ik het lijntje wel op de foto. Zien jullie het?

https://ibb.co/pyTPtRH
Hoe werken action-testen? Waar moet je kijken? 😅
Alle reacties Link kopieren Quote
Nimbus2020 schreef:
02-12-2021 14:23
Hoe werken action-testen? Waar moet je kijken? 😅
De lichte streepjes aan de linkerkant! Zie je die? Heeeel licht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie ze Winterluxi! Heel vaag, dat wel, maar de test is niet witter dan wit. En dat is wel mijn ervaring met de testen die negatief zijn. Mijn test van deze week was ook action, bleef helemaal wit. (En die heb ik ook nog 2x uit de prullenbak gevist voor de zekerheid :facepalm: :biggrin: ) Ik zie dus inderdaad wel iets. Ik ben benieuwd wat je zaterdag ziet Ik hoop een mooie oploop!
Alle reacties Link kopieren Quote
Aventurijn schreef:
02-12-2021 14:42
Ik zie ze Winterluxi! Heel vaag, dat wel, maar de test is niet witter dan wit. En dat is wel mijn ervaring met de testen die negatief zijn. Mijn test van deze week was ook action, bleef helemaal wit. (En die heb ik ook nog 2x uit de prullenbak gevist voor de zekerheid :facepalm: :biggrin: ) Ik zie dus inderdaad wel iets. Ik ben benieuwd wat je zaterdag ziet Ik hoop een mooie oploop!
Haha herkenbaar dan die dumpster diving neigingen :-D

Maar de dikste streep is van gister en de bijna onzichtbare van vandaag. Ik maak me niet direct zorgen hoor, ik zie het zaterdag wel!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jee dames jullie maken het wel heel erg spannend!

@Winterluxi Op de onderste test staat links van de controlestreep een heel licht lijntje, die bedoel je denk ik? Hopelijk heb je zaterdag een mooie knalstreep :biggrin:

@Aventurijn Ah jammer! Vervelend ook zo hè die lange aanloop. Gelukkig heb je nu duidelijk en wie weet een heel mooi kadootje nog net in dit jaar.

@Georgette Bij jou ook nog steeds een vaag gebeuren dus :sherlock:
Zul je net zien dat je nu langere cyclussen krijgt? Bij mij worden ze ook langer. Zou het iets te maken hebben met de winter ofzo? Minder licht, meer kou, invloed op vet en dus hormonen? Irritant is het wel. Maar ik duim nog steeds voor jou :D

@Rupikaur Aargh spannennnnd! Houd ons maar op de hoogte svp :hyper:

@Femke Oók al zo spannend :) Weet je al wanneer je weer gaat testen?

@Jules je staat in de tabel :-)

@lvw Veel plezier en kom morgen maar even verslag doen :heart:

Hier nog steeds op het wachtbankje en inmiddels op cd 28. Vorige maand voor het eerst een lange cyclus van 30 dagen, afgelopen week veel PMS-klachten gehad dus ik verwacht dit weekend wel ongesteld te worden.
Sinds twee dagen schiet mijn temperatuur wel echt omhoog, maar voel mij verder helemaal prima. Ik heb zitten Google-en, had ik nooit moeten doen :facepalm: Zeker omdat ik eerder al steeds zat te mopperen op die wazige thermometer. Maar goed, een stijgende temperatuur kán iets betekenen. Maar hoeft natuurlijk niet. Aaargh.
Gelukkig morgen een hele drukke en lange werkdag, nu nog even bedenken hoe ik de zaterdag snel voorbij kan laten gaan. Ik denk dat ik ons huis van top tot teen ga versieren met kerstmeuk ofzo....

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven