Uitgerekend - herfst 2023 Oktober

25-01-2023 20:47 657 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi allen!

Wij zijn er van het weekend achter gekomen dat wij begin oktober ons eerste kindje verwachten.
Zo fijn om met andere dames samen te schrijven over de ervaringen...

NaamU/DKindje nr.J/MBijzonderheden
Nolanollie4-101eMeisjeKloppend :heart:
Een prachtig meisje GEBOREN !
Flatverkopen6-103e Jongen Miskraam gehad vorige zwangerschap Kloppend :heart:
Een prachtig ventje GEBOREN !
Minte1377-102eNog niet bekendICSI, Kloppend :heart:
Lies828-102eJongenFertiliteitsproblemen in verleden. Een :redrose: en een wondertje met kloppend :heart:
Een prachtig ventje GEBOREN !
Girafjes12-102eJongenKloppend :heart: Een prachtig ventje GEBOREN !
Waterval14-102eMeisjeKloppend :heart:
Amaryllis15-102e & 3e!2 meiden! Twee prachtige meisjes GEBOREN !
Banaaana :redrose:
Regenboogblauw :redrose:
Wanderlust :redrose:

Als er info voor de tabel is graag dichtgedrukt!

Tijdje niks van gehoord:
NaamUitgerekendHoeveelste kindje?J/MAfsprakenBijz
MarimbaHalf oktober1eNog niet bekendNog niet bekend-
AnnabewannaNog niet bekend?Nog niet bekendNog niet bekend-
nolanollie wijzigde dit bericht op 28-10-2023 21:49
74.52% gewijzigd
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Amaryllis schreef:
06-06-2023 12:01
Leuk dat ze iets voor je organiseren, Nolanollie. En knap dat je niks hebt laten merken haha. Jammer dat het qua seks nu zo loopt, maar het is wat je zegt tijdelijk. :)

Leuk dat je man het kan voelen! Hier kan vriend het sinds een paar dagen ook voelen. :flirting: Hoe wild is jouw kleine dat je het van buitenaf kan filmen, Nolanollie? o_o
Ja, I know!!! Begin er soms ook een beetje bang van te worden haha! Maar aan de andere kant heerlijk om aan de buitenkant die tikjes nu ook te zien. Maakt het ineens zo echt dat er een mensje in je zit. Namen zijn wij echt nog lang niet uit, wat is dat moeilijk zeg! Gelukkig hebben we nog even..

En ja, ga de verrassing niet spoilen voor ze. Ik weet hoe leuk voorpret is dus ik laat me vooral verrassen als het zover is maar weten dat er iets is maakt mijn voorpret ook wel heel erg leuk!

Geen idee of ik het al gemeld heb maar morgen een gesprekje met mijn manager over een halve of een hele dag minder werken. De vrijdagen zijn geen doen meer.. Ben benieuwd
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Succes met het gesprek morgen, Nolanollie! Goed dat je in gesprek gaat, lijkt me als werkgever fijn dat je mee wil denken. Maar ja, als het niet gaat, dan gaat het niet en moet je gewoon vragen om vervangende werkzaamheden of je (deels) ziek melden. Ik ga vanaf volgende week ook minder werken, na goed overleg trouwens. Ik hoopte het tot 24 weken vol te houden, maar het is gewoon te zwaar (lig nu ook met een veel te gespannen buik op de bank, bij te komen van een drukke, lange dag zonder pauze...).
Alle reacties Link kopieren Quote
Dag meiden,

Hier dachten we ook we gaan er niet uit komen, wat naam betreft.

Echter toch een gevonden en tot nu toe allebij erg blij mee.
We zitten alleen nog een beetje te dubben over hoe we het zullen schrijven.

Merk nu wel aan me lichaam dat de pijn klachtjes heftiger worden, vervelend want ik wil/moet nog zo veel doen.

Gisteren behang besteld wouw helemaal verliefd!!
En afgelopen zaterdag ook al verf en accessoires gehaald.

Aankomende vrijdag een weekje vakantie en gaan we 3nachtjes weg naar een huisje met zand, leuk voor onze zoon.
Hond gaat ook mee.

Wordt alleen wel beetje erg warm 😆😎😅

En hopelijk in de vakantie klussen aan de peuterkamer.

Jullie nog leuke plannen ?

Goed dat jullie optijd aan de bel trekken. Bij jullie werk.
Ik mag niet klagen want ik werk maar 3 dagen. Al vind ik al dat de werkdagen echt lang duren. Concentratie is soms ver te zoeken haha.

Groetjes aan jullie allemaal
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou meiden, gesprekje geweest en het is maar weer eens bevestigd: Ik heb de fijnste manager van de wereld!

Toen ik maandag vroeg of ze woensdag tijd had voor een babbeltje wist ze al waar het heen ging en is ze al gaan regelen wat betekend dat ik vanaf volgende week al terug ga naar 3 dagen ipv 4!! Zat zelf nog te denken misschien eerst een halve dag maar zij had dus al die beslissing voor mij genomen. Echt zo super fijn!

Helemaal opgelucht!

Oh wat leuk en fijn Lies, lekker even erop uit. Ik ben deze dagen allang blij als ik een dag zonder niezen, tranen en snotteren buiten door kan brengen dus ik zit nu in mijn grot binnen. Lol, joh. Hooikoorts hebben en je normale pilletjes niet mogen.. Morgen naar de ha om te kijken voor een alternatief want dit trek ik niet lang zo :flag:

Amaryllis Heel begrijpelijk! Lijkt me ook onwijs zwaar om 2 van die draakjes bij je te moeten dragen. Hoever ben je nu? Hier 23 en een half nu. Wel wat eerder dan ik van te voren had verwacht maarja, pittig werk dus algemeen bekend dat 4 dagen snel niet meer haalbaar is...
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat goed van je manager, Nolanollie! Heel fijn dat het volgende week al in kan gaan. :)
Wel rot van die zware hooikoorts, hopelijk heeft de huisarts iets voor je.

Ik ben trouwens 21+3 nu en voorzichtig aan het aftellen naar de volgende mijlpaal (24w).

Lies, ik vind de dagen thuis met mijn peuter zwaarder dan de meeste (thuis)werkdagen, dus 2 dagen 'mamadag' lijkt mij juist pittig! Doet jouw oudste nog een middagslaapje? Die heb ik echt nodig om de dag een beetje ok door te komen.

Leuk dat de plannen voor de peuterkamer concreet worden en fijne vakantie alvast!
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes, wij dachten dat namen kiezen heel lastig zou zijn en hadden al 1000 namen geswiped in zo'n namenapp zonder veel succes. En gisteren opeens twee namen waar we allebei van zeiden: dat zou het zomaar kunnen worden! Ik moest zelfs huilen toen ik de drie namen (zoon + baby's) samen uitsprak haha. :love:

Is het bij jullie te doen met het warme weer? Ik merkte gisteren echt dat ik er meer last van heb dan normaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Amaryllis schreef:
10-06-2023 08:31
Yes, wij dachten dat namen kiezen heel lastig zou zijn en hadden al 1000 namen geswiped in zo'n namenapp zonder veel succes. En gisteren opeens twee namen waar we allebei van zeiden: dat zou het zomaar kunnen worden! Ik moest zelfs huilen toen ik de drie namen (zoon + baby's) samen uitsprak haha. :love:

Is het bij jullie te doen met het warme weer? Ik merkte gisteren echt dat ik er meer last van heb dan normaal.
Zo fijn dat jullie zo goed als de namen hebben besloten! Als het klopt dan weet je het gewoon. Wij zijn nog steeds lekker bezig.

Ik ben al geen zomertype dus met dit weer is het best pittig voor me. Morgen maar het zwembadje opzetten en uitpuffen in het verfrissende water.. Wel vandaag de poes verhuist. Die had al haar spulletjes in de toekomstige babykamer staan dus die mag nu elders vertoeven. Ze lijkt er goed aan te wennen vooralsnog haha
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Amaryllis ohhh zo leuk dat jullie de meisjesnamen hebben :heart:

Wij hadden een top 3 meisjesnamen maar moesten ff switchen naar jongensnamen. We hebben er nu één. Die komt wel al voor in de familie maar bij een verre neef die ik nooit zie dus denk dat ik het wel aandurf.

Nola pffff warm hé. Dat wordt nog wat als we deze zomer hoogzwanger zijn. Haha
Alle reacties Link kopieren Quote
De wederhelft zat gisteren aan tafel en ineens out of the blue "Wat vind je van deze naam?" Noemt ie ineens een naam die ik zeker niet verschrikkelijk vind en eigenlijk best wel tof!!

Paar weken geleden een lijst met top 100 namen doorgestuurd en daar zat ie doorheen te bladeren. Wie weet vinden we toch nog een naam voor oktober :proud:
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat leuk dat jullie ook al namen hebben die jullie allebei leuk vinden, girafjes en Nolanollie! Voor een verre neef zou ik de naam zeker niet afschieten girafjes!

Hier twijfelen we ook nog wel, maar het idee dat we 'iets' hebben vind ik wel fijn. De ene naam vind ik geweldig en vriend vindt 'm leuk genoeg. Bij de andere naam is het andersom. In die zin is het wel makkelijker om 2 namen te bedenken dan samen 1 naam moeten vinden waar we allebei helemaal weg van zijn. :lol:

En die hitte ja. Verschrikkelijk. Het leek me zo leuk om in de zomer zwanger en met verlof te zijn, maar ik zie nu de voordelen van een winterbaby. :biggrin: Ik kom gewoon niet in slaap 's avonds tot het afkoelt, dan schrik ik 's nachts wakker uit een nachtmerrie en lig weer uren wakker. En om 6u vindt onze lieve peuter het tijd om op te staan. :nut:

Verder ben ik vooral heel hard aan het aftellen naar de 24-wekenmijlpaal en de eerste groeiecho die we dan hebben. Ik zie daar ook wel tegenop trouwens, maar vind een maand tussen de controles stiekem best lang aanvoelen. Hebben jullie binnenkort nog (bijzondere) controles of afspraken staan? En gaan jullie nog een bevalcursus doen? Ik ga er dit keer geen doen. Ik weet nog best veel van de vorige keer, bij Centering Pregnancy gaat ook 1 sessie over de bevalling en in het ziekenhuis krijg ik nog aparte voorlichting over hoe een tweelingbevalling werkt. Daar moet het maar gewoon mee lukken. :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemiddag

Hier een leuke vakantie week gehad, veel gedaan.
Maar toch wel kort..
Ik had nog veel meer willen doen!

Gelukkig in augustus nog ons resterende zomervakantie! Dus een fijn vooruitzicht.

Hier ook over 2 weken weer eens een echo.
Nu hebben er 6 weken tussen gezeten .
Dat vind ik ook erg lang.
Maar goed wel telefonische afspraken om de bloeddruk door te geven.
Die nog steeds goed blijft.

Ik ben dit keer echt veel laxer met alles kopen en regelen dan bij de eerste 😅 dat ik nu wel begin te denken, krijgen we wel alles voor die tijd geregeld..

Maar goed de meeste spullen hebben we nog van de eerste dus dat scheelt.

En voor kleding vind ik het ook een beetje lastig ivm het gips beentje. (Klompvoetje)

Geen idee welke maat ik het beste kan kopen voor bv het eerste pakje.

Ik had ook gelezen rekening te houden met een brede onderkant in de slaapzak.

Binnekort afspraak maken bij kinder orthopeed dan krijgen we vast ook wat meer info wat ons te wachtten staat.

Hier officieel nog maar 8 weken in totaal te werken 😊 klinkt zo kort.. maar ergens ook wel aan toe.


@ amerillys ja het kost zeker ook de nodige energie zo n kleintje erbij, die van ons slaapt nog best aardig wat in de middag dus dat scheelt wel.
Maar dan wil ik juist nog een hele hoop gaan doen. Terwijl lichaam s avonds vaak aangeeft je moet rustiger aan gaan doen.

Maar ik vind het optillen wel pittig worden.

Fijne week allemaal !!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren Quote
@nolanollie wat vervelend, mijn vriend heeft er ook enorm veel last van.

Het lijkt ook steeds erger te worden.

Wordt tijd voor een paar goede regenbuien
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat je genoten hebt van jullie vakantie, Lies. Heb je over 2 weken ook een groeiecho of is het ergens anders voor? Ik vind ook dat er lang tussen zit, maar ik bedacht me net ook dat er bij de meeste verloskundigen tussen 20 en 34 weken helemaal geen echo meer zit! Voordeeltje van een medische zwangerschap. :-D

En zeker rustig aan doen als je lichaam dat aangeeft! Ik heb het maar losgelaten om dingen gedaan te krijgen tijdens het middagslaapje of na het avondeten. Dan lig ik op de bank en ben al heel blij als ik nog even een rondje loop of klein klusje doe.

Zal wel lastig zijn met dat klompvoetje qua kleding en slaapzakken. Wij hebben veel pakjes van Noppies, daarbij kan de hele onderkant open met drukknoopjes. Dus dan zou je de broekspijp van het gipsen been deels open kunnen laten. En qua slaapzak: mijn moeder heeft nog zo'n jaren '90 babyslaapzakje bewaard. Die sluiten bovenin zoals de huidige slaapzakken, maar zijn vanaf de taille veel breder. Misschien kun je daar naar zoeken op Marktplaats/Vinted?

Hier is het echt aftellen tot de echo. Ik probeer vertrouwen te hebben, maar langzaam kruipen de mogelijke doemscenario's toch mijn hoofd weer in. Ik vind het vooral lastig dat ik niet weet of ik 1 of beide baby's voel bewegen, dus ik ben soms zelfs bang dat een van de hartjes niet meer klopt... Gelukkig wel een drukke week, zodat de dagen voorbij vliegen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ander vraagje: hebben jullie al een intake bij de kraamzorg gehad? Ik heb die binnenkort en moet van hen een gratis account aanmaken op Babybalance. Of ik daarvoor mijn BSN en zorgverzekeraar kan doorgeven. Dan gaan bij mij de alarmbellen af en inderdaad: Babybalance is niet inbegrepen, maar wordt vergoed door je zorgverzekering. Dan is het dus niet gratis!! Ik zie de toegevoegde waarde van zo'n account niet zo (verzameling instructiefilmpjes over hoe je een bedje opmaakt/luier verschoont/borstvoeding geeft/etc) en vind het dan irritant dat ze doen alsof het een leuk, gratis extraatje is terwijl het gewoon uit de grote pot betaald moet worden. De zorgkosten zijn al hoog genoeg denk ik dan. Of is het raar dat ik me hier druk om maak? :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt voor de tips !
Daar kan ik wel wat mee.

Ah dat snap ik.. wanneer heb je weer een afspraak staan ?

Ik heb dan een groei echo.
Klopt ook wij boffen eigenlijk al enorm..

Maar onzekerheid neem je niet altijd weg
Goed dat je afleiding zoekt.


Ik heb ook die vraag gekregen van uit de kraamzorg, maar bij ons is het eerder een tegemoet koming als ik zo n account zou aanmaken zou ik een uur minder kraam zorg krijgen.

Zo hebben hun dus meer tijd over voor andere vrouwen en baby s gezien drukke periode..

Nou sorry ik ga dat niet doen. ( Na mijn idee was het ook niet verplicht) .
De vorige keer heb ik alleen in het ziekenhuis 'kraamhulp' gehad..
Dat was al niet fijn thuiskomen.

Dus deze keer mogen ze gewoon de volledige uren thuis komen!

Ik verwacht binnekort een telefoontje voor de intake.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed dat je voor jezelf kiest Lies! Wij hadden vorige keer ook niet echt kraamzorg, alleen 1 dag uitgestelde kraamzorg wat ik vooral energie vond kosten. Ik heb daarom wel getwijfeld of ik nu überhaupt kraamzorg wilde of liever hulp van familie inschakelen, maar toch maar aangemeld vanwege positieve ervaringen van anderen. Goed om te weten dat zo'n account bij jou ten koste van gewone uren gaat, die gaat op mijn lijst met vragen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ik heb daar eigenlijk nog helemaal niks over gehoord maar als ik het me goed herinner hebben we rond de 30 weken een kennismaking met de kraamzorg. Zou mij de keuze worden gegeven voor zo'n account dan zou ik daar ook niet voor gaan als ik eerlijk ben. Alles kan tegenwoordig online gevonden worden dus waarom er extra voor betalen. Dan liever die kraamzorg een uur langer als steun..

Hier zijn baby en ik vandaag weer goedgekeurd, bloeddruk mooi laag en hartje goed sterk. Ook een nieuwe afspraak staan voor een echo rond de 30 weken dus zin in en zijn zelf van plan rond de 27 weken een 3d echo te nemen met de toekomstige oma en tante erbij..

Verder over 2 weken de suikertest gepland staan, jottum... Wie gaan er nog meer voor de suikertest? Nog tips hoe ik dat smerige zoete drankje weg kan atten?

Lies Ik weet in elk geval van een kindje wat ik op mijn werk had dat ze hem echt enkel in die knooppakjes hadden, die ouders gebruikten niet eens een slaapzak maar enkel een lakentje en dus een boxpakje met knoopjes. Je kan bij de hema ook pakjes kopen waarvan je een voetje kan omslaan, kan je het niet ingegipste voetje lekker warm houden...
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben ook een naam, we waren er vrij snel uit. Er waren er niet veel die we allebei mooi vonden. Ik vind het voor een jongetje moeilijker dan voor een meisje.
Hier ook veel last van de warmte. Normaal kon ik er ook al slecht tegen en nu des te meer. We zijn veel aan het klussen nog, dat vind ik best zwaar worden.
Kraamzorg hebben we aangevraagd, maar de intake laat op zich wachten. Ik ben geen fan, maar tegelijk is het wel fijn om wat hulp te hebben. Het moet het ook een beetje treffen, of het klikt enzo.
Morgenochtend heb ik de suikertest, ik zie er best tegenop. De vorige keren was ik er echt ziek van, zo vies vond ik het. Geen tips van mij helaas....
Wij hebben ook extra groeiecho's, ik vind dat wel fijn. Al geeft heta al veel rust nu ik hem elke dag goed kan voelen.
Lies: wel wat ingewikkelder voor jullie wat kleertjes betreft, hopelijk hebben ze vanuit het ziekenhuis goede tips!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat leuk dat jullie een naam hebben, flatverkopen! Wij zijn toch weer gaan het twijfelen en hebben een nieuwe shortlist met nog zo'n 10 namen erop. :)

Ben je zelf ook nog echt aan het klussen of meer de organisatie eromheen? Wij hadden deze week een klusje wat we uitbesteed hadden en dat vond ik al energie kosten, terwijl ik de beste man alleen af en toe van koffie hoefde te voorzien haha.

Hoe ging de suikertest? Qua naam klinkt het alsof je iets lekkers krijgt, maar dat is dus niet zo? Ik weet niet of ik zo'n suikertest met drankje moet doen. Voor de komende afspraak staat een bloedonderzoek gepland, met daarachter 'hb, glucose'. Is dat hetzelfde? Je schijnt trouwens minder goed te proeven als je niet kan ruiken, dus neus dichtknijpen helpt misschien tegen de smaak.

Hier is net de kraamzorg geweest. Zo'n babybalance-account kost je inderdaad 1 uur kraamzorg (van het totaal, dus niet per dag) en het is daarom ook niet verplicht.

Fijn dat je nog twee echo's in het vooruitzicht hebt, Nolanollie! Leuk dat je moeder en zus (of zijn het schoonmoeder en -zus) meegaan naar de 3D-echo. Is die met 30 weken nog met een bepaalde reden of biedt de verloskundige dat standaard aan?

Mijn emoties gaan echt alle kanten op. Het ene moment kijk ik enorm uit naar de echo morgen, het andere moment ben ik opeens heel bang dat een van de kindjes niet meer leeft (ook al is er niet echt een reden om dat te denken). Heel verwarrend allemaal. :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben zelf aan het klussen (verven vooral), we zaten nog een beetje in een verbouwing en daar komt nu het omgooien van slaapkamers bij (met andere muurkleuren enzo). Het is vooral waar als het zo vochtig warm is.
De suikertest die ik gedaan heb heeft een glucose tolerantietest. Je moet nuchter bloed prikken, dan een goor drankje drinken en dan 2 uur zo rustig mogelijk in de wachtkamer zitten. Daarna prikken ze nog een keer. Ze kunnen dan zien of je lichaam de suikers goed verwerkt (ofzo), zo niet dan heb je zwangerschapssuiker. Ik vond het drankje minder vies dan ik me herinnerde, ik dronk het inderdaad met dichtgeknepen neus. Viel alleen erg tegen dat het twee bekertjes bleken te zijn, was na het eerste bekertje helemaal opgelucht dat het niet al te verkeerd was gevallen :facepalm:. Nu benieuwd naar de uitslag, ik verwacht op zich geen bijzonderheden.
Hopelijk heb je morgen een goede echo!
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo n suikertest, wanneer doen ze dat ?
Heb je hiervoor bijpassende klachten of ? Familiar ?

Succes met uitslag!

En Amerylis spannend weer een echo, hopelijk kun je er mooi van genieten!
Zal aan je denken!!



Hier een kleine issue over de baby shower...

Ik hou er niet van om in het middelpunt te staan, mijn moeder weet dit en weet ook dat ik het prima vind gewoon wat meiden bij elkaar high thee en.


Nu heeft op eens mijn schoon moeder een berichtje de deur uit gedaan dat zij de baby shower bij haar thuis doet.
Zonder dit bv met mijn moeder te overleggen...

Mijn moeder was al iets aan t organiseren maar die, spreekt dat nu niet meer uit naar m n schoonmoeder.

Nu ben ik bang voor weer spelletjes, in de belangstelling staan etc.
Dit heb ik bij de eerste al gehad.
Heel lief van ze, maar ik voel me daar gewoon niet prettig bij..
Ik hoef ook geen 2 x luiers te ruiken etc.

Ik heb echt het idee alsof ik er nu tussen in sta, en heb helemaal geen zin in gedoe. Maar als ik blijkbaar niks zeg dan kan ik goed weer voor verschillende verassingen komen te staan..

Hebben jullie nog advies ?
Of gewoon vriendelijk bedanken en het afzeggen ?

Van mijn vriendinnen trouwens niks gehoord.. volgens mij laten die het een beetje op zn beloop.
Alle reacties Link kopieren Quote
P.s ze weten dat ik niet van verassingen hou.. daarom dat ik dus hier en daar al wat gehoord heb.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je overgewicht hebt, wordt aangeraden dit onderzoek te laten doen omdat de kans op zwangerschapssuiker dan hoger is.

Ik zou aan je man vragen om aan je schoonmoeder door te geven dat je helemaal geen behoefte hebt aan zo'n shower en dat áls ze iets wil organiseren, het wel zo netjes is om dat af te stemmen met jouw moeder. Of laten doorgeven dat ze helemaal niets moet organiseren, kan natuurlijk ook! Ik ben in mijn omgeving heel duidelijk geweest dat ik het niet op prijs stel als er iets georganiseerd wordt. Nu is het bij ons ook geen gewoonte, maar ik wilde het zekere voor het onzekere nemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjewel dat ga ik doen!!

Geeft mij weer een beetje rust hahaha stress om zoiets ...😆😅
Alle reacties Link kopieren Quote
Echo was goed, beiden groeien netjes op hun eigen lijntje. :cheer2:

He bah, wat een tegenvaller dat er dan opeens een tweede drankje is, flatverkopen. Ik hoefde gelukkig alleen bloed te prikken nu en de suikertest alleen als de glucosewaarde afwijkt.

Lies, irritant dat je schoonmoeder op eigen houtje dingen gaat organiseren (al is het natuurlijk lief dat ze iets voor je wil doen), maar lijkt mij ook een goed idee om je partner dit te laten oplossen. :)

Ik ben niet zo van de babyshowers (vriend weet ook dat hij initiatieven in die richting vriendelijk de nek om mag draaien :mrgreen: ) en ben er ook pas op 2 geweest. Ik ben dus heel benieuwd wat je doet tijdens 'luiers ruiken'?! Ik kan niets anders bedenken dan dat iemand gebruikte luiers meeneemt, maar dat is het vast niet. :P

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven