Mode & Beauty alle pijlers

Look-a-like birkin bag, waar?

23-09-2010 13:55 62 berichten
Vorige week zag ik bij de AH iemand met een geweldige tas. Hij leek qua model heel erg op de Birkin bag van Hermes en zoiets zoek ik al jaren eigenlijk. Hij had ook die flap boven overheen en dan vastgezet met die bandjes vanaf de zijkant door die ringen. En ook zo'n slotje middenin. Ik weet zeker dat het geen echte was, want hij had slijtplekken en ik kon makkelijk zien dat het nepleer was. Maar ik zou wel graag willen weten waar ik zo'n soort tas kan kopen? De echte is geen optie natuurlijk, gezien de prijs :P



Dit is wat ik bedoel :





Iemand enig idee?
Alle reacties Link kopieren
Op de markt zou ik zo denken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Denk je? Ik kom eigenlijk nooit op de markt, gewoon omdat ik daar echt nooit wat leuks zie :P En de kwaliteit is vaak niet al te best. Ik wacht iig nog even wat andere reacties af, want ik wil wel een beetje kwaliteit en hij hoeft ook niet super goedkoop te zijn hoor. En ik ben niet op zoek naar namaak, dus er hoeft geen Hermes op te staan enzo. Die kan ik zelf gneoeg vinden, maar zoek gewoon dit model tas
Alle reacties Link kopieren
http://www.divashop.nl/shop/search.html?search=birkin



249 euro
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
-
pepsicoooooooooola!
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze die niet gewoon in zo'n tassen en schoenen voor 5,- of 10,- euro winkel?

Die zijn in iedere stad wel te vinden denk ik.
Ik kom ze echt nooit tegen haha!! Misschien moet ik beter zoeken :P Die van 250 euro zijn wel heel erg mooi! Die website sla ik iig even op, voor als ik weer meer geld heb haha!!
Het lijkt er een beetje op, maar slotje zelf erop maken dan?

klik



Op die site intovantage.nl staan een heleboel neppers. Ik ken het verder helemaal niet. (* Geen spammert en weet ook niet of deze goed is. *)
Alle reacties Link kopieren
Why?



Zoiets had mijn oma vroeger
Deze vind ik leuk, maar die is al verkocht.



Ik zie wel een tas ertussen staan die ik zelf nog heb (geërfd.) Die ga ik even opzoeken.
quote:BadAss schreef op 23 september 2010 @ 14:27:

Why?



Zoiets had mijn oma vroegerOmdat ik het een hele mooie tas vind. De echte is een beetje te duur, dus als ik iets vind wat erop lijkt ben ik al erg blij. Vind het gewoon een mooi, klassiek model tas.
Alle reacties Link kopieren




klik hier



Iets ander model



klik hier



http://images.asos.com/inv/W/11/71/8554 ... mage1l.jpg







klik hier
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Vond deze op Ebay:



http://cgi.ebay.com/WOMEN ... dbags&hash=item2c578ed3e1



Kan het plaatje niet plakken, helaas.

Net echt, 19,99 USD + verzendkosten.



Er staan ook veel echte op, wat een prijzen. Kun je gemakkelijk een nieuwe auto voor kopen.
Alle reacties Link kopieren
Deze moet je echt even kijken:







In vier kleuren verkrijgbaar op http://cgi.ebay.com/New-W ... &var=&hash=item76bf400a1e



Voor 35 USD, incl. verzending.
Thanx! Die onderste ga ik vanavond eens even goed bekijken samen met vriendlief! En ja, prijs van een echte is idd net iets te. Maar net hoor...als ie nou een tientje goedkoper was nam ik em ;)
Alle reacties Link kopieren
ik heb twee jaar geleden bij manfield twee prachtige neppers gekocht. Zezijn wél van mooi leer in tegenstelling tot die mega, mega goedkope. Deze kostten toen ongeveer 150 euro per stuk.



Misschien wat schoenenwinkels aflopen, ik zou iig niet een tas van lelijk nepleer kopen, dan kun je er ook niet echt van genieten lijkt me.
Hij is meer voor erbij hoor. Ik heb een louis vuitton hier en die gebruik ik voornamelijk. Maar die is bruin van kleur en kan niet altijd overal bij helaas. Ik zoek dus nog iets voor als die niet matcht zeg maar. En 150 euro is me momenteel toch iets te gortig helaas. Normaal zou ik dat wel uitgeven aan een echte leren tas, maar met een bruiloft en huwelijksreis in het vooruitzicht zit dat er even niet in
Alle reacties Link kopieren
ga eens bij een goede vintage winkel kijken ivetje.

heb er een heel mooie lakleren tas gekocht voor 36 euro, je ziet er echt niet aan dat ie 2dehands is, je vindt er vast ook iets dat op een birkinbag doet denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 23 september 2010 @ 16:48:

Thanx! Die onderste ga ik vanavond eens even goed bekijken samen met vriendlief! En ja, prijs van een echte is idd net iets te. Maar net hoor...als ie nou een tientje goedkoper was nam ik em ;)Moet hij er ook mee lopen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik kijken ook wel eens samen naar kleding en accessoires. We zijn allebei nogal in mode geïnteresseerd.
quote:Mac123 schreef op 23 september 2010 @ 17:33:

[...]



Moet hij er ook mee lopen?Nee, hij heeft de cc
quote:princessetamtam schreef op 23 september 2010 @ 17:29:

ga eens bij een goede vintage winkel kijken ivetje.

heb er een heel mooie lakleren tas gekocht voor 36 euro, je ziet er echt niet aan dat ie 2dehands is, je vindt er vast ook iets dat op een birkinbag doet denken.Oew, via google zie ik dat er een vintage shoproute is door utrecht! Misschien binnenkort eens met een vriendin gaan lopen. Zowiezo leuk. Ben nog niet zo bekend in utrecht, dus dan is dit wel heel leuk ja. Thanx!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik op zoek naar een andere tas en vind ik deze: Klik

Ze staan bij de zakelijke tassen en er kan een laptop in.
Alle reacties Link kopieren
http://kopen.marktplaats. ... 315&distance=&search=Zoek



succes
Had zelf deze nog gevonden :

http://cgi.ebay.com/New-1 ... dbags&hash=item1c157ad357



Vind het er wel redelijk uitzien eigenlijk. En hopelijk is het dan ook leer :P Via MP kom ik toch nog redelijk hoge prijzen tegen van rond de 80 euro enzo. Dat heb ik er momenteel gewoon niet voor over. Deze van ebay komt incl. verzenden op 50 euro ongeveer. Dat is wel mijn max eigenlijk nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven