Vanaf oktober 2010 - Kindervrij (bewust kinderloos) Deel 3!

16-11-2010 14:49 2590 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 3! van ons ozogezellige kletsgroepje kindervrijen, hier op de kinderpijlerT.



"Ik wil geen ongeluk, geen rekeningen, geen ziekte, geen kou, geen ongewenst haar, geen klapband, geen ontslag, geen sterfte, geen muizen en geen relatieproblemen maar ook GEEN KINDEREN.



Inmiddels zijn we begonnen aan deel drie met een groep die- hard kinderlozen. Voor de derde keer beginnen wij aan een topic vol slap geouwehoer en serieuze zwendel. Voor de derde keer gaan we een topic vol lullen over onbegrip, voordelen en de leegheid van ons bestaan.



Voor de derde keer heet ik jullie welkom *tromgeroffel*:



VANAF OKTOBER 2010, KINDERVRIJ!"



Tekst met dank aan Confiture.



Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindervrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar ik zeg: leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.



Happy Topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 02 december 2010 @ 18:04:

Niet zo mooi als raskat Anton (wat een zielig verhaal!), maar mooi van lelijkheid:



Mijn adoptie kater KeesJemig. Ik geloof dat ik nog nooit zo'n lelijk beest heb gezien. Maar net wat jij al zegt, hij is mooi van lelijkheid. Ik vind hem echt een schatje.
Alle reacties Link kopieren
O, verrek ja: Hima! Wij willen een update!
quote:viennas schreef op 02 december 2010 @ 17:23:

[...]

eh.... heb je wel met amivedi of de dierenambulance gebeld of iemand een kat kwijt was? Bedoel dit niet lullig, maar misschien word het diertje wel ontzettend gemist door een baasje.

Mijn eigen kat is nu 6 maanden geleden verdwenen. En ik zou het heel graag willen weten als iemand hem opgevangen heeft.



Jazeker! Ben ook bij de dierenarts hier geweest of er een kat vermist werd. (Ja, maar die leek absoluut niet op deze) Amivedi gemeld dat we haar hadden gevonden, op de website van huisdiervermist een aantal weken gekeken en gezocht of er een kat op stond die op haar leek, in de suup en aan bomen gekeken (maanden lang zelfs) of iemand haar miste op van die flyers ook in de omringende dorpen, ben de buren af geweest maar helemaal niks nakkes nada.

Onbegrijpelijk, echt niemand mist haar. Terwijl ze super mens gericht is en een echte kroelkont



De dierenarts dacht dat ze wellicht langs de weg gedumpt is.



[Edit: Ze was niet gechipt en droeg ook geen naambandje. Heb haar vondst ook gemeld bij het asiel 20km verderop maar van geen 1 instantie weer wat terug gehoord]
Hima, hoe was je huidcontact:)



Missx: ik lees je nu pas, sorry. Dank voor je begrip. Ik heb ook geen rammelende eierstokken en zoals jij beschrijft, ik wil ook geen verantwoordelijkheid dragen en mijn eigen tijd kunnen indelen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames!



De date was leuk. Lekker gegeten, veel gekletst en ja, hij heeft geleerd: ook dingen aan mij gevraagd. Dat ik ooit nog iemand zou kunnen opvoeden... wie had dat verwacht?



Helaas nog steeds huidhonger...

Hij heeft, ivm komende komend vertrek naar het buitenland, aangegeven niet verliefd te willen worden hier, en daar dus ook niet aan toe te willen geven.



Gisteren op weg naar huis in de file gestaan op de snelweg, er was een auto geslipt dus laat thuis en geen zin meer om de PC aan te zetten. En jullie maar denken dat ik een wilde nacht had...?



En thuis bedenk je dan weer allerlei dingen die je had kunnen zeggen of doen... Ach, we spreken binnenkort wel weer wat af. Nieuwe ronden, nieuwe kansen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft nog wel heel lief geholpen om mijn auto sneeuwvrij te maken. Wilde daarna erg graag mijn koude klauwen onder zijn shirt steken, maar heb me toch maar ingehouden...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hima, je had dus huidcontact KUNNEN hebben, maar ja, wel een koude.



Ja, ik ken die twijfels, ik had zus, ik had zo moeten zeggen. Voor hoelang blijft hij weg?



Is het een idee om hem op te zoeken in combinatie met een reis die je zou willen maken of heb je daar de middelen niet voor?



Als dat wel zo is, zou ik de volgende keer zeggen: vind je het leuk als ik een paar daagjes kom? Of is dat te opdringerig. Ik ken hem niet, jou niet, weet niet helemaal hoe de 'spanning' zit.
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat emigreren Roos en ja, ik heb al gezegd dat ik langs kom (wat nou, 'een paar dagen' ) en dat vind hij leuk. Hij zegt ook 'er zijn heel veel mensen die zéggen dat ze komen, maar van jou weet ik tenmiste ook zeker dat je het doét!'.



Tot nu toe is het gewoon leuk en vriendschappelijk en hebben we lol met elkaar. Als het daarbij zou blijven is dat ook prima hoor. Ik denk dat we voor een relatie te veel verschillen, maar het zou lekker zijn om niet meer te huidhongeren. Gewoon, voor de warmte en de lekkerte.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Maar dat klinkt toch niet zo verkeerd, niet verliefd willen worden en er niet aan toe willen geven? Dan is er toch een vonk, zou ik zo zeggen. En ik vind het ook wel integer dat hij niet van de gelegenheid gebruik maakt en dan verdwijnt, om het zo maar eens te zeggen.
Oh, hij gaat voorgoed weg? Da's minder leuk.
IBA, wat jij zegt, denk ik dus ook na de laatste posting, anders begint hij er niet over? Gaat ie heel ver weg wonen, of niet?
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Ow, gaat ie emigreren. Ik dacht dat ie gewoon op reis ging.

Maar een beetje fijn huidcontacten kan dan toch nog wel? No strings attached...
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 03 december 2010 @ 09:49:

Maar een beetje fijn huidcontacten kan dan toch nog wel? No strings attached...



Tja, dat is ook mijn mening.

Maarja, deze muts is bang om dat hardop voor te stellen, bang voor een afwijzing. Terwijl daar de wereld helemaal niet van vergaat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
In het kader van Grote Katten:



Ozzy voelt wel aan dat hij te zwaar is..



Ik wist niet dat er ook zoiets bestond als een kattendiëtist...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 03 december 2010 @ 09:52:

[...]





Tja, dat is ook mijn mening.

Maarja, deze muts is bang om dat hardop voor te stellen, bang voor een afwijzing. Terwijl daar de wereld helemaal niet van vergaat.Ik kent het. Het klinkt ook zo raar, als je tegen een man zegt dat je geen relatie wilt, maar wel de rest. Althans dat vind ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Hima! Wat jammer dat je niet lekker tegen 'm aan hebt kunnen kruipen gister. Wat Viennas zegt is waar, en je kunt het ook prima voorstellen want hij "gaat toch weg".



Bovendien besluit hij misschien dat hij wel thuis blijft. Je weet het niet hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Confiture schreef op 03 december 2010 @ 10:32:

Bovendien besluit hij misschien dat hij wel thuis blijft. Je weet het niet hoor!

Dat denk ik niet Confi, hij is al jaren bezig met de visumprocedure.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
http://www.cadeausvanmijnex.nl/



Moest wel lachen om de redenen die ze opgeven waarom ze de cadeaus kregen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 03 december 2010 @ 10:38:

http://www.cadeausvanmijnex.nl/



Moest wel lachen om de redenen die ze opgeven waarom ze de cadeaus kregen...Haha, wat een leuke site. en goed bedacht, want wat moet je met die zooi van een ex? (ik heb mijn ring van ex om laten smelten, nadat ie jaren in de kast heeft gelegen)
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 03 december 2010 @ 10:51:

[...]

Haha, wat een leuke site. en goed bedacht, want wat moet je met die zooi van een ex? (ik heb mijn ring van ex om laten smelten, nadat ie jaren in de kast heeft gelegen)



Ik zou mijn éx wel om willen laten smelten...



En wat een walgelijke dingen worden er trouwens cadeau gedaan...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar dus totaal geen moeite mee, de cadeau's van m'n ex. Ik draag ze vrolijk/hang ze rustig aan de muur. Is dat dan raar?
Alle reacties Link kopieren
quote:Confiture schreef op 03 december 2010 @ 11:19:

Ik heb daar dus totaal geen moeite mee, de cadeau's van m'n ex. Ik draag ze vrolijk/hang ze rustig aan de muur. Is dat dan raar?



Ik denk dat het ook ligt aan de manier waarop het geëindigd is en ter gelegenheid waarvan je het cadeau kreeg.



Als je een ring als goedmakertje krijgt omdat je man een nacht niet thuis is geweest, en je komt er later achter dat hij bij zijn scharrel was, kan ik me voorstellen dat je die niet meer met plezier draagt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat een grappige site. Had er nog nooit van gehoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:Confiture schreef op 03 december 2010 @ 11:19:

Ik heb daar dus totaal geen moeite mee, de cadeau's van m'n ex. Ik draag ze vrolijk/hang ze rustig aan de muur. Is dat dan raar?Ontzettend raar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven