Vanaf oktober 2010 - Kindervrij (bewust kinderloos) Deel 3!

16-11-2010 14:49 2590 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 3! van ons ozogezellige kletsgroepje kindervrijen, hier op de kinderpijlerT.



"Ik wil geen ongeluk, geen rekeningen, geen ziekte, geen kou, geen ongewenst haar, geen klapband, geen ontslag, geen sterfte, geen muizen en geen relatieproblemen maar ook GEEN KINDEREN.



Inmiddels zijn we begonnen aan deel drie met een groep die- hard kinderlozen. Voor de derde keer beginnen wij aan een topic vol slap geouwehoer en serieuze zwendel. Voor de derde keer gaan we een topic vol lullen over onbegrip, voordelen en de leegheid van ons bestaan.



Voor de derde keer heet ik jullie welkom *tromgeroffel*:



VANAF OKTOBER 2010, KINDERVRIJ!"



Tekst met dank aan Confiture.



Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindervrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar ik zeg: leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.



Happy Topic!
Alle reacties Link kopieren




En de bar is open!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Deel 3, wat gaan we hard.



Leuke tekst Arte en Confi
Alle reacties Link kopieren
quote:Artemission schreef op 16 november 2010 @ 14:49:

Disclaimer: Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het *** moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen



** hier zou ik VEEL zetten.

Niet alle moeders denken zo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hima, please, ik zit nog aan de Jasmijn thee, mag het wat later, na mijn witlofschotel. Dan heb ik een bodempje.
Alle reacties Link kopieren
quote:roosje4 schreef op 16 november 2010 @ 14:52:

Hima, please, ik zit nog aan de Jasmijn thee, mag het wat later, na mijn witlofschotel. Dan heb ik een bodempje.Geen probleem hoor, de bar is altijd open
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Leuk, het volgende deel alweer! Gaat hard met ons topicje!
Alle reacties Link kopieren
Dit was dus het beste wat ik tegen kwam op google afbeeldingen....









EN NU AAN DE BORREL OP ONS DERDE TOPIC!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, dankjewel Roos!



Het werd wel tijd voor een nieuwe!
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic Kindvrijen!



Mag ik -als moeder- even inhaken op dit:

quote:Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap.Gelukkig zijn wij moeders niet allen zo onverdraagzaam dus ik wens jullie een fijn kindvrij leven en topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, ik zou niet voor vanavond reageren, maar ik moet toch even roepen:



HAPPY NEW TOPIC!!!!!!!!!!!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Zag het bestaan van dit topic in ander topic voorbij komen, was al aan het zoeken, so thanks! Mag ik officieel aansluiten bij de bewust kinderlozen?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk Caviahaar!



Dankjewel Nevanka!
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Happy New Topic!

Alle reacties Link kopieren
Welkom Caviahaar.

Vanaf wanneer wist jij zeker dat je kinderloos wilde blijven?

En hoe denkt je partner er over (als je die hebt)?

iig veel plezier bij "ons clubje"
Alle reacties Link kopieren
Weet het al van kleins af aan, heb geen eierstokken denk ik Mijn partner is 12 jaar ouder, zijn 2,5 samen en hij heeft zelf al 2 kinderen. Hij zou nog wel willen, samen een kindje maar vindt het prima dat ik niet wil. Fijn zo´n forum waar ´medestanders´ zijn, heb al zo vaak moeten verantwoorden waarom ik geen kinderen wil. Tis niet zo dat ik kinderen niet leuk vindt, vind kinderen best leuk. Mijn beste vriendin heeft een zoontje van 7 waar ik gek op ben, die komt regelmatig logeren en iedere zaterdag sta ik langs het voetbalveld om hem aan te moedigen. Maar om nou al mijn vrijheden, werk en mezelf op te geven, dat zie ik niet zitten.
Caviahaar welkom!



Nevanka, dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:NevankaLetonja schreef op 16 november 2010 @ 15:00:

Happy New Topic Kindvrijen!



Mag ik -als moeder- even inhaken op dit:



[...]





Gelukkig zijn wij moeders niet allen zo onverdraagzaam dus ik wens jullie een fijn kindvrij leven en topic!

natuurlijk mag dat! hima's toevoeging was terecht dat niet *alle* moeders zo denken, zelf ken ik ook een aantal moeders die mijn kindervrijheid best wel snappen.



Ik vraag me weleens af of het juist de "happy" moeders zijn die onze keuze respecteren... alsof onze kindervrijheid een steek onderwater is voor moeders die het toch wat vinden tegenvallen ?
Alle reacties Link kopieren
Zo is de oude nu al vol, gaat snel. Ik merk wel om me heen dat bewust kinderloosheid iets normaler begint te worden. Mijn hele vriendenkring die toch in de "ïk wil kinderen"leeftijd zitten hebben er geen last van.
Alle reacties Link kopieren
quote:ghostofarose schreef op 16 november 2010 @ 15:34:

Zo is de oude nu al vol, gaat snel. Ik merk wel om me heen dat bewust kinderloosheid iets normaler begint te worden. Mijn hele vriendenkring die toch in de "ïk wil kinderen"leeftijd zitten hebben er geen last van.



Waar een topic op HET forum al niet goed voor is



en dan te bedenken dat we er pas 2 delen op hebben zitten. Kun je na gaan hoe het zal zijn als we bij deel 33 zijn
quote:Artemission schreef op 16 november 2010 @ 15:27:

[...]





Ik vraag me weleens af of het juist de "happy" moeders zijn die onze keuze respecteren... alsof onze kindervrijheid een steek onderwater is voor moeders die het toch wat vinden tegenvallen ?Arte, daar had ik niet eens over nagedacht. Misschien dat moeders ons dat willen uitleggen of dat inderdaad zo is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Artemission schreef op 16 november 2010 @ 15:27:

[...]



Ik vraag me weleens af of het juist de "happy" moeders zijn die onze keuze respecteren... alsof onze kindervrijheid een steek onderwater is voor moeders die het toch wat vinden tegenvallen ?



*breekt in*

Zou zomaar kunnen... Ik ben een hele blije moeder, maar ik kan me ontzettend goed voorstellen dat je er niet aan wil beginnen. Uit eten, reizen, feestjes, werk enz enz op 1 i.p.v. een kind snap ik wel. Dat is dan ook hetgeen waar ik als moeder het meest moeite mee heb. Toch zou ik mijn leven niet anders willen dan het nu is...

*breekt weer uit*
vickyp wijzigde dit bericht op 16-11-2010 16:08
Reden: typ-o's
% gewijzigd
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Caviahaar! Leuk dat er nog meer mensen ons topicje komen versterken!

@VickyP: allereerst --> wat een enorm coole avatar en onderschrift! Jeah but, jeah but.... *grin*

Verder: dank je wel voor je vriendelijke posting!





@Iedereen: klaar voor de borrel? Mijn huis is weer om door een ringetje te halen, dus de bar is geopend (kan ik morgen weer gaan soppen..)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
quote:kusunum schreef op 16 november 2010 @ 15:41:

[...]





Waar een topic op HET forum al niet goed voor is



en dan te bedenken dat we er pas 2 delen op hebben zitten. Kun je na gaan hoe het zal zijn als we bij deel 33 zijnIk weet niet hoor maar dan heb jij al lang jeukende eierstokken gehad en zit je aan de beebs of ben je aan het klussen voor een wondertje.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je uitleg VickyP!



Misschien snijdt mijn observatie dan wel aardig hout



[edit] @Hasse ben nog aan het werk forummen maar doe mij alvast maar een witte wijn!



[edit2] @confiture: als het idd "jeuk" is aan de eierstokken, dan ben ik niet van plan om daaraan te krabben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven