Viva zoekt alle pijlers

Wat wil jij weten van Robert de Hoog?

06-01-2015 17:08 39 berichten
Deze week zitten wij met Robert de Hoog aan de bar! Anything dat jij nog van deze man wilde weten? Stel hier je vraag, de leukste vragen zie je binnenkort terug op VIVA.nl!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 06 januari 2015 @ 17:49:

Is bij het uitvallen van viva ook google stukgeraakt ofzo? Je kan toch googelen? Hij is een acteur, heeft met Doutzen Kroes gespeeld in de film over het "behouden huys". Ken je klassiekers!Jij bent fan van hem?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Rooss4.0 schreef op 06 januari 2015 @ 17:49:

Is bij het uitvallen van viva ook google stukgeraakt ofzo? Je kan toch googelen? Hij is een acteur, heeft met Doutzen Kroes gespeeld in de film over het "behouden huys". Ken je klassiekers!

Klassieker? Het was niet meer dan een matige Nederlandse film.

En ook zijn plaatje doet bij mij geen lampje branden.
quote:Rooss4.0 schreef op 06 januari 2015 @ 17:49:

Is bij het uitvallen van viva ook google stukgeraakt ofzo? Je kan toch googelen? Hij is een acteur, heeft met Doutzen Kroes gespeeld in de film over het "behouden huys". Ken je klassiekers!Klassieker? Nova Zembla uit 2011?
Erg goede acteur.

Vooral in Skin vond ik hem indrukwekkend.

Rauw, puur, naturel.

Prachtig.



Robert, ben je bang om te gestyleerd te worden door de jaren van acteren heen?

Hoe hou je die zeer naturelle kant van jezelf in stand?
quote:Rooss4.0 schreef op 06 januari 2015 @ 17:49:

Is bij het uitvallen van viva ook google stukgeraakt ofzo? Je kan toch googelen? Hij is een acteur, heeft met Doutzen Kroes gespeeld in de film over het "behouden huys". Ken je klassiekers!Zo te horen ken jij je klassiekers in ieder geval niet😄
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het gezicht wel maar zou zo niet weten waarvan. Leuk koppie hoor.



Waar heb je allemaal in gespeeld?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Vraag hem maar om zijn gezicht nóg minder vaak op televisie te vertonen. Hij irriteert me altijd enorm en hij voegt niets toe.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft in Feuten gespeeld. Speelt vaak psycho gevalletjes, wordt hij daar niet een beetje flauw van?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 06 januari 2015 @ 17:49:

Is bij het uitvallen van viva ook google stukgeraakt ofzo? Je kan toch googelen? Hij is een acteur, heeft met Doutzen Kroes gespeeld in de film over het "behouden huys". Ken je klassiekers!Dat is absoluut geen klassieker hoor
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef echt niets van hem te weten, ik heb echt nog nooit van deze jongen gehoord. Ik zou het interview overslaan ben ik bang.
Alle reacties Link kopieren
Nee, de film waar hij in speelt is geen klassieker nee. Het behouden huys verhaal wel. Of nee, niet eens een klassieker, gewoon geschiedenis.



De film was best waardeloos trouwens, doe mij het boek maar van Lieneke Dijkzeul. Vele malen beter.



Ik heb geen vragen aan Robert en ben ook geen fan. Al heeft hij best een kek bekje.
...
Alle reacties Link kopieren
Who the f*** is dat?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ben je links, of rechtsdragend?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 03 maart 2015 @ 16:09:

Ben je links, of rechtsdragend?Jaaa, dit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven