Werk & Studie alle pijlers

21 plus test fontys gefaald?

25-08-2017 18:44 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik het gehaald heb maar mijn score is 4.75. Denken jullie dat dat goed genoeg is? Ik ga echt kapot van de zenuwen..😭
Don't put the key to your happiness in someone else's pocket.
Up
Je hebt niet zoveel geduld to.
De werkdag volgend op je deelname aan het onderzoek 21+ ontvang je de resultaten per e-mail. De resultaten worden ook verstuurd naar de opleiding van je keuze. De opleiding bepaalt of je met de behaalde resultaten voldoet aan het vooropleidingsniveau en daarmee al dan niet toelaatbaar bent.

Dit is wat ik vind als ik google
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Check Studielink eens of daar al iets geupdate is.
Moet je niet gewoon een 5,5 halen?
Dat bepaalt de opleiding waar je toegelaten wilt worden.
Bedankt allemaal voor de reacties😄. Alleen ben ik nog steeds zo zenuwachtig. Ik dacht dat het zo goed ging.... Toen ik de uitslag kreeg schrok ik me rot😓😭
Maar je leven is nog niet verwoest toch als je het niet gehaald hebt? Mag ik hopen tenminste? Dan ga je gewoon nog een jaartje werken en heel hard oefenen en dan doe je die toets volgend jaar nog een keer. Want dat is dan weer het voordeel: eenmaal 21+ blijf je dat ook.
Is de 4,75 het gemiddelde over de 8 onderdelen? De Fontys toelatingstoets 21+ die ik ken bestond uit 8 onderdelen waarop je tussen de 1 en de 9 kunt scoren en die score is in drie blokken ingedeeld A: 1 zeer laag, 2 laag, 3 onder gemiddeld B: 4 laag-gemiddeld, 5 gemiddeld, 6 hoog-gemiddeld, 7 boven gemiddeld, C: 8 hoog, 9 zeer hoog.

Dan zou 4,75 in het deel B vallen, maar het helt in dat geval niet heel erg over. Heb je onderdelen onder de 4 gescoord?
Lady_Voldemort schreef:
25-08-2017 19:21
Maar je leven is nog niet verwoest toch als je het niet gehaald hebt? Mag ik hopen tenminste? Dan ga je gewoon nog een jaartje werken en heel hard oefenen en dan doe je die toets volgend jaar nog een keer. Want dat is dan weer het voordeel: eenmaal 21+ blijf je dat ook.
'Nadeel' van de Fontys 21+ test is dat het een vaardigheden toets is. Meet het niveau met behulp van testjes die je ook in IQ testen ziet.

TO mag eens in de drie jaar deelnemen aan de Fontys 21+ test, maar mag m natuurlijk wel bij andere hogescholen afleggen.
Wat Naoma zegt ken ik ook, maar in mijn klas is toen wel iemand aangenomen met een 4,25 als ik het goed heb. Je zit wel op het randje dus het blijft spannend, maar je bent niet sowieso afgeschreven denk ik. Inderdaad studielink blijven checken, daar stond mijn toelating ook eerder op dan dat ik het officieel zou horen!
naoma schreef:
25-08-2017 19:25
Is de 4,75 het gemiddelde over de 8 onderdelen? De Fontys toelatingstoets 21+ die ik ken bestond uit 8 onderdelen waarop je tussen de 1 en de 9 kunt scoren en die score is in drie blokken ingedeeld A: 1 zeer laag, 2 laag, 3 onder gemiddeld B: 4 laag-gemiddeld, 5 gemiddeld, 6 hoog-gemiddeld, 7 boven gemiddeld, C: 8 hoog, 9 zeer hoog.

Dan zou 4,75 in het deel B vallen, maar het helt in dat geval niet heel erg over. Heb je onderdelen onder de 4 gescoord?
Ja voor twee onderdelen en de rest 5 en zelfs 3 zessen...

Ik hoop zo erg dat ik aangenomen wordt het is mijn droom om te studeren. Ik heb echt heel veel meegemaakt😭😭
Ik heb een drie voor 2 onderdelen
naoma schreef:
25-08-2017 19:30
'Nadeel' van de Fontys 21+ test is dat het een vaardigheden toets is. Meet het niveau met behulp van testjes die je ook in IQ testen ziet.
Vaardigheden kan je vrij makkelijk trainen en de typische iq-testvragen kan je helpen goed oefenen.
Lowlife schreef:
25-08-2017 21:22
Ik heb een drie voor 2 onderdelen
En ben je uiteindelijk aangenomen?
En wat kwam er allemaal voor in de 21+ toets die jij gemaakt hebt?
Waren dit onderdelen waar je vooraf kennis van moet hebben? oftwel echt voor hebt moeten studeren?

Kan je het halen als je de klassieke IQtesten op internet voldoende oefent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven