Werk & Studie alle pijlers

5 ploegendienst ervaring als vrouw

15-07-2022 20:13 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Een vraagje aan jullie: Zijn er vrouwen die ervaring hebben in de 5 ploegendienst? En hoe zit het met het slapen ervaren jullie klachten? Zelf zit ik erover na te denken, omdat het goed verdient en je hebt vaak iets van 4 dagen vrij nadat je 6 dagen hebt gewerkt. Alleen ik slik olanzapine tegen stemmingswisselingen en heb ooit 10 jaar geleden een psychose gehad.
Barbara1985 schreef:
16-07-2022 15:09
Ik werk in de 5-ploegendienst. Inderdaad 2-2-2 en 4 vrij. Ik vind het geweldig.

Veel vrije tijd en waanzinnig veel salaris :lol:
Wat is “waanzinnig veel salaris”?

Waar moet ik dan aan denken? Even gewoon nieuwsgierig :mrgreen:
Ik heb rond de 3450 netto. Voor 33,6 uur per week. En eigenlijk niet eens want pauzes krijg je doorbetaald. Dus 29 uur daadwerkelijk werken ongeveer. Ik vind dat voor wat ik moet doen en hoeveel ik dat moet doen best leuk salaris. En er is nog genoeg ruimte voor groei :-D

Oh en 31 vakantiedagen. En met 1 blok vrij nemen van 6 dagen, heb je meteen 14 dagen vrij :hyper:
Barbara1985 schreef:
19-07-2022 14:45
Ik heb rond de 3450 netto.
Ik neem aan met dit salaris dat je er al een aantal jaar werkt? Je bent operator of productiemedewerker?
Barbara1985 schreef:
19-07-2022 14:45
Ik heb rond de 3450 netto. Voor 33,6 uur per week. En eigenlijk niet eens want pauzes krijg je doorbetaald. Dus 29 uur daadwerkelijk werken ongeveer. Ik vind dat voor wat ik moet doen en hoeveel ik dat moet doen best leuk salaris. En er is nog genoeg ruimte voor groei :-D

Oh en 31 vakantiedagen. En met 1 blok vrij nemen van 6 dagen, heb je meteen 14 dagen vrij :hyper:
Dat is zéker een lekker salaris :mrgreen:

Wat houden jouw werkzaamheden precies in?
Ik werk nu ongeveer 6 jaar in de proces industrie. Ik ben inderdaad procesoperator.

Ik zorg ervoor dat het hele proces soepel verloopt. Voornamelijk vanuit de controle kamer en 8 monitoren maar ook in de fabriek zelf als er storingen oid zijn.
Erg leuk, uitdagend, super gezellig. En dan is het salaris zeker een leuke toevoeging :-D
Snap ik! Goed voor elkaar, dame! :)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven