5 ploegendienst ervaring als vrouw
vrijdag 15 juli 2022 om 20:13
Een vraagje aan jullie: Zijn er vrouwen die ervaring hebben in de 5 ploegendienst? En hoe zit het met het slapen ervaren jullie klachten? Zelf zit ik erover na te denken, omdat het goed verdient en je hebt vaak iets van 4 dagen vrij nadat je 6 dagen hebt gewerkt. Alleen ik slik olanzapine tegen stemmingswisselingen en heb ooit 10 jaar geleden een psychose gehad.
maandag 18 juli 2022 om 23:32
Wat is “waanzinnig veel salaris”?Barbara1985 schreef: ↑16-07-2022 15:09Ik werk in de 5-ploegendienst. Inderdaad 2-2-2 en 4 vrij. Ik vind het geweldig.
Veel vrije tijd en waanzinnig veel salaris![]()
Waar moet ik dan aan denken? Even gewoon nieuwsgierig

dinsdag 19 juli 2022 om 14:45
Ik heb rond de 3450 netto. Voor 33,6 uur per week. En eigenlijk niet eens want pauzes krijg je doorbetaald. Dus 29 uur daadwerkelijk werken ongeveer. Ik vind dat voor wat ik moet doen en hoeveel ik dat moet doen best leuk salaris. En er is nog genoeg ruimte voor groei
Oh en 31 vakantiedagen. En met 1 blok vrij nemen van 6 dagen, heb je meteen 14 dagen vrij

Oh en 31 vakantiedagen. En met 1 blok vrij nemen van 6 dagen, heb je meteen 14 dagen vrij

dinsdag 19 juli 2022 om 22:02
Ik neem aan met dit salaris dat je er al een aantal jaar werkt? Je bent operator of productiemedewerker?
woensdag 20 juli 2022 om 17:51
Dat is zéker een lekker salarisBarbara1985 schreef: ↑19-07-2022 14:45Ik heb rond de 3450 netto. Voor 33,6 uur per week. En eigenlijk niet eens want pauzes krijg je doorbetaald. Dus 29 uur daadwerkelijk werken ongeveer. Ik vind dat voor wat ik moet doen en hoeveel ik dat moet doen best leuk salaris. En er is nog genoeg ruimte voor groei![]()
Oh en 31 vakantiedagen. En met 1 blok vrij nemen van 6 dagen, heb je meteen 14 dagen vrij![]()

Wat houden jouw werkzaamheden precies in?
woensdag 20 juli 2022 om 19:59
Ik werk nu ongeveer 6 jaar in de proces industrie. Ik ben inderdaad procesoperator.
Ik zorg ervoor dat het hele proces soepel verloopt. Voornamelijk vanuit de controle kamer en 8 monitoren maar ook in de fabriek zelf als er storingen oid zijn.
Erg leuk, uitdagend, super gezellig. En dan is het salaris zeker een leuke toevoeging
Ik zorg ervoor dat het hele proces soepel verloopt. Voornamelijk vanuit de controle kamer en 8 monitoren maar ook in de fabriek zelf als er storingen oid zijn.
Erg leuk, uitdagend, super gezellig. En dan is het salaris zeker een leuke toevoeging

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in