Werk & Studie alle pijlers

Aanhef nazenden document

19-12-2013 14:02 4 berichten
Een beetje een rare vraag, maar via mijn goede vriend Google kom ik er niet op!

Onlangs heb ik op mijn werk een bijeenkomst georganiseerd. De uitnodiging is naar veel mensen verstuurd (+100). Op de bijeenkomst waren ongeveer de helft van de genodigden aanwezig.

Tijdens de bijeenkomst is een document uitgedeeld, hard copy. Graag zend ik dat document nu na aan iedereen: zowel de mensen die uitgenodigd waren, maar niet aanwezig, als aan de aanwezigen.

Maar welke aanhef kan ik dan het beste kiezen? "Geachte genodigde" lijkt me niet passend, want de bijeenkomst is al geweest. "Geachte aanwezige" ook niet, want niet iedereen is aanwezig geweest en bovendien is het al geweest, dus wederom raar.

Wie heeft een goede suggestie? Het liefst verstuur ik de e-mail in één keer naar iedereen die uitgenodigd is, ongeacht of ze uiteindelijk aanwezig waren. Dit omdat er geen presentielijst was, en ik dus niet 100% zeker ben wie er aanwezig waren of niet (was ook niet mijn rol, maar ik mag dit nu wel even nazenden, handig ).

Alvast bedankt voor het meedenken!
Geachte heer/mevrouw?
geachte collegae,

geachte lezer dezes,

geachte mevrouw, mijnheer

geachte belangstellende / belanghebbende
Echt, het leven kans soms zó simpel zijn, ik doe idd veel te moeilijk. Geachte heer, mevrouw van gemaakt. Bedankt en SLOTJE!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven