Werk & Studie alle pijlers

administratie programma

27-03-2009 14:15 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een administratie programma voor een klein bedrijf.Ik zie op internet zoveel verschillende soorten en weet eigenlijk niet zo goed welke we moeten kiezen.

Welk programma kennen jullie en wat doen jullie hier allemaal mee? Hebben jullie ook een cursus gedaan?

Hebben jullie tips voor mij?

dank je wel!
Kan je boekhouden?
daar ga ik nog een cursus voor volgen maar je hebt verschillende cursussen met ook verschillende programma's het is dus handig als ik mijn cursus aansluit op het programma wat ik ga gebruiken!
Ik werk een programma (Yob) wat mijn accountant gebruikt. Dit gaat via internet zodat zij ook in kunnen loggen? En het kost maar een fractie van zelf iets aanschaffen. En verder zijn de meeste boekhoudprogramma's best gebruiksvriendelijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wij werken met Snelstart. Heb er geen cursus voor gehad maar is heel makkelijk en gebruiksvriendelijk. Ik zelf wil ook toch nog een cursus volgen zodat ik meer de ins en outs weet, maar weet ook nog niet goed welke.
quote:olifantje19 schreef op 27 maart 2009 @ 14:15:

Ik ben op zoek naar een administratie programma voor een klein bedrijf.Ik zie op internet zoveel verschillende soorten en weet eigenlijk niet zo goed welke we moeten kiezen.

Welk programma kennen jullie en wat doen jullie hier allemaal mee? Hebben jullie ook een cursus gedaan?

Hebben jullie tips voor mij?

dank je wel!Ben wel benieuwd wat je wilt gaan administreren.
www.Reeleezee.nl
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Anne1973 schreef op 27 maart 2009 @ 17:23:

[...]

Ben wel benieuwd wat je wilt gaan administreren.Mijn vriend wil een IT bedrijfje opstarten. Hij wil vooral systeembeheer gaan doen. En aangezien ik beter met cijfertjes ben zal ik dit op mij nemen.
Exactonline, supermakkelijk om mee te werken.
Imuis, ook online mogelijk.

heb ik gehoord van iemand anders, zelf geen ervaring dus mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven