Werk & Studie alle pijlers

Afscheidscadeau voor kamergenoot

18-09-2009 10:32 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn mannelijke kamergenoot van rond de 45 gaat weg. En ik wil hem dus een afscheidscadeau geven, maar ik heb geen idee wat. Althans, ik kan wel een fles wijn of een doosje sigaren bedenken, maar echt origineel vind ik het niet. Ik ben nogal inspiratieloos wat dit betreft. Wie heeft er een leuk idee voor een niet al te duur cadeau
Een bon van bol.com, niet origineel, maar wel praktisch
Trakteren op een etentje

Trakteren op een high tea
Had hij opvallende gewoontes / uitspraken? Waar gaat hij heen?
Afscheidsetentje doen we met de hele afdeling. Hij blijft wel binnen de organisatie en het werkveld en we zullen elkaar nog wel tegenkomen, maar omdat we 2,5jaar op een kamer hebben gezeten en we het prima konden vinden met elkaar leek het me wel zo leuk om iets te geven...

Boekenbon heb ik ook aan zitten denken, hij houdt wel van lezen
Als je 2,5 jaar een kamer hebt gedeeld, heb je misschien wel een idee wat zijn smaak is. Dan is het leuker om zélf een boek te kopen (in plaats van een bon).
Peas on earth!
Een leuk aandenken voor zijn nieuwe kamer, poster, plant, beeldje, radio o.i.d.

Maar een goed boek is natuurlijk ook nooit weg.
Een hele goede fles whiskey!
Een cadeau met emotionele waarde. Bijvoorbeeld een boekje met daarin foto's van alle collega's en andere werkcontacten die daar een persoonlijke afscheidswens in hebben geschreven. Of een ingelijste foto van het gebouw of het uitzicht (met op de achterkant wensen van collega's).
Whiskeyfles is een goede idee.

Mieomij: dank je, maar ik wil zelf iets geven en dus niet iets namens de afdeling of iets waar de hele afdeling aan heeft meegewerkt of betaald
je kunt ook een miniproeverij geven. Dat kun je bij de slijter kopen en dat zijn een aantal kleine flesjes goede whiskeys, leuk verpakt met 2 glazen erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven