Agenda-topic
zondag 8 oktober 2017 om 21:29
Ik hou van agenda's en voordat het jaar om is heb ik eigenlijk alweer zin om een nieuwe te kopen. Er zijn zoveel handige agenda's dat ik telkens toch weer moeite met kiezen heb. Voor mij staat functionaliteit voorop maar soms kan ik er ook echt van genieten om een agenda of weekplanner te kopen die er stijlvol uitziet, van Paperblanks of Quattro Colori bijvoorbeeld
Wat voor agenda hebben jullie? Wat vinden jullie handig (papier, digitaal, bepaalde indeling)?
Een tijdje heb ik een digitale agenda geprobeerd maar dat vond ik niks.
Ik twijfel voor volgend jaar tussen een klassieke kleine Moleskine met verso indeling (dus links de week en rechts lijntjes) of eentje van Legami of Paperblanks met een verticale indeling. Verder heb ik nog een oude Filofax liggen, maar ik heb daar qua schrijfruimte helaas niet genoeg aan.
Nu heb ik deze, de Maya Blue van Paperblanks (verso).
Wat voor agenda hebben jullie? Wat vinden jullie handig (papier, digitaal, bepaalde indeling)?
Een tijdje heb ik een digitale agenda geprobeerd maar dat vond ik niks.
Ik twijfel voor volgend jaar tussen een klassieke kleine Moleskine met verso indeling (dus links de week en rechts lijntjes) of eentje van Legami of Paperblanks met een verticale indeling. Verder heb ik nog een oude Filofax liggen, maar ik heb daar qua schrijfruimte helaas niet genoeg aan.
Nu heb ik deze, de Maya Blue van Paperblanks (verso).
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.