Werk & Studie alle pijlers

Antwoorden of niet?

11-01-2019 15:23 62 berichten
Zoals jullie bekend solliciteer ik me al sinds woensdag wezenloos, en het gaat best (onverwacht) aardig. So far nog nergens direct afgewezen. Echter de baan waarnaar mijn voorkeur uitgaat, heeft mij net de volgende reactie gemaild:

Hartelijk bedankt voor uw reactie op de vacature Administratief medewerker in Delft. Op dit moment hebben wij voldoende kandidaten voor januari, begin maart start een nieuwe lichting we houden u hiervoor graag in aanmerking.

Yaaasss!!! Ik weet waarom! De eerste mensen beginnen in februari met training van een maand, dus de tweede groep begint in maart met training van een maand!!!

Maar goed, niemand zegt dat ik de baan ook echt krijg, want er volgen natuurlijk nog gesprekken en evt toetsen/testen.

Alleen vraag ik mij nu af of ik op die mail moet antwoorden? 'Wij houden u hiervoor graag in aanmerking' ! Is dat een vraag, waarop ik moet antwoorden dat ik daar blij mee ben, of doen ze dat in aanmerking houden sowieso?

Ik wil deze baan niet mislopen! Salaris is goed, reistijd is goed, leuk werk etc...
RoseHip schreef:
11-01-2019 16:47
En ondertussen heb je er in 3 maanden bijna 6000 euro doorgejaagd?
:facepalm:
Ja? Ik leef luxe! Vorige baan was sowieso niet goed, ze betaalden minimumloon. Dit keer leg ik de lat hogef. Ik wil naar Australië!
Alle reacties Link kopieren
Nou, nou, je wil nogal veel hè.
Succes hoor, jij komt er vast wel.

Alle reacties Link kopieren
Oh, jij weer.
Doei!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Kluun1985 schreef:
11-01-2019 16:45
Hoezo is dat niet triest? Leuk zeg, wens jou ook toe dat je op prut eten als brood, groente, fruit, vis, kip, cup a soup, macaroni, spaghetti en andere zooi gaat leven!!!

Ik wil gegrilde paprika's eten! Ik wil schelpen eten! Ik wil weer naar sushi restaurants! Ik wil bij Vapiano en Happy Italy eten,. Ik mis eten!!!! Ik wil weer geld uitgeven zonder naar prijzen te kijken! Dit werkloze leven valt me zwaar sinds mijn geld op is. Ik heb nog maar 22 euro over en daar moet ik tot volgende week zondag mee doen!!!
Krijg je die zondag je zakgeld weer in de hand gedrukt?

En Australië is best een leuk doel om naartoe te werken. Good luck!
Alle reacties Link kopieren
Kluun1985 schreef:
11-01-2019 16:47
Jurist? Ik heb nooit een juridische baan gehad? Ik heb geen ervaring en ben inmiddels te oud. Dus ik zoek gewoon werk! Werk zodat ik luxe kan leven, reizen, groots eten, merk kleding kan dragen etc. En wie weet kan ik een huurhuis nemen als ik een goedbetaalde baan vind.

Nou, dat gaat je zeker allemaal lukken met je baan als administratief medewerker.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kluun1985 schreef:
11-01-2019 16:58
Ja? Ik leef luxe! Vorige baan was sowieso niet goed, ze betaalden minimumloon. Dit keer leg ik de lat hogef. Ik wil naar Australië!
Noorwegen is ook leuk!
toffifee schreef:
11-01-2019 17:07
Krijg je die zondag je zakgeld weer in de hand gedrukt?

En Australië is best een leuk doel om naartoe te werken. Good luck!
Zakgeld? Ik heb nog 22 euro over? Daarmee winkel ik voor de hele week. Mijn vader koopt dingen als waterflesjes voor mij. Goed?
himalaya schreef:
11-01-2019 17:11
Nou, dat gaat je zeker allemaal lukken met je baan als administratief medewerker.


Behalve huurhuis deed ik dat allemaal met minimumloon salaris. Ik heb geen vaste lasten, want ik woon nog bij mijn ouders.
Fok-it schreef:
11-01-2019 17:24
Noorwegen is ook leuk!
Al geweest in november. Hoe denken jullie dat mijn spaargeld weg is?! Was ook naar Zweden en Finland. Stockholm was het leukst!
Alle reacties Link kopieren
Maar begrijp ik het goed dat je een training krijgt van een maand? Gaat dat wel lukken? Wft in 3 weken was onhaalbaar voor je.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Kluun1985 schreef:
11-01-2019 16:58
Ja? Ik leef luxe! Vorige baan was sowieso niet goed, ze betaalden minimumloon. Dit keer leg ik de lat hogef. Ik wil naar Australië!
Doei.
Kluun1985 schreef:
11-01-2019 17:26
Behalve huurhuis deed ik dat allemaal met minimumloon salaris. Ik heb geen vaste lasten, want ik woon nog bij mijn ouders.
Ik mag hopen voor je dat die je niet binnenkort moe zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven