Werk & Studie alle pijlers

Autisme wia

03-05-2018 15:45 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn Klacht

Hallo
anoniem_368911 wijzigde dit bericht op 03-05-2018 16:07
Reden: Negatieve reacties
98.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er zijn wel meer artsen die scherp en zakelijk beoordelingen uitvoeren. Ik snap best dat een bezwaar ook weer stress oplevert maar het is wel de juiste weg.

Je bent het inhoudelijk met hem oneens.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
nausicaa schreef:
03-05-2018 18:00
Dat risico is nogal groot bij een keuringsarts, die moet regelmatig beslissingen nemen waar mensen niet blij mee zijn.
En helaas is het zo dat je als patient vrij bent om alles wat je wil op internet te plempen, en kun je daar als arts niks aan doen. Je kunt je namelijk niet verdedigen, omdat je ivm beroepsgeheim niks over een bepaalde casus openbaar mag maken (sterker nog, je mag vaak niet eens toegeven dat iemand uberhaupt patient bij je is).
Dit ging over uitspraken in hoger beroep waarin patiënt in het gelijk gesteld is nadat er bezwaar is aangetekend tegen de uitspraken van betreffende keuringsarts.
viva-amber schreef:
03-05-2018 18:42
Er zijn wel meer artsen die scherp en zakelijk beoordelingen uitvoeren. Ik snap best dat een bezwaar ook weer stress oplevert maar het is wel de juiste weg.

Je bent het inhoudelijk met hem oneens.
En dit dus inderdaad. Ik heb het zelf aan den lijve ondervonden en het is zeker niet makkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven