Bedrijfsnaam ontwerpstudio
dinsdag 12 augustus 2014 om 03:08
Hi all,
Ik ben opzoek naar een stoere, krachtige bedrijfsnaam om een ontwerpbureau op te zetten. Het blijkt toch het lastigste om voor jezelf een bedrijfsnaam te verzinnen.
Ik ben benieuwd of ik hier wat inspiratie vandaan kan krijgen.
Ik hou vooral van stoere namen zoals trend ontwerp, lef ontwerp, trendwerk, bont ontwerpstudio, blond design etc. , maar deze namen zijn helaas niet meer beschikbaar.
Welke creatieveling hier kan met mij meedenken?
Hartelijk dank!
Ik ben opzoek naar een stoere, krachtige bedrijfsnaam om een ontwerpbureau op te zetten. Het blijkt toch het lastigste om voor jezelf een bedrijfsnaam te verzinnen.
Ik ben benieuwd of ik hier wat inspiratie vandaan kan krijgen.
Ik hou vooral van stoere namen zoals trend ontwerp, lef ontwerp, trendwerk, bont ontwerpstudio, blond design etc. , maar deze namen zijn helaas niet meer beschikbaar.
Welke creatieveling hier kan met mij meedenken?
Hartelijk dank!
dinsdag 12 augustus 2014 om 05:37
dinsdag 12 augustus 2014 om 06:40
quote:Bolifant schreef op 12 augustus 2014 @ 05:37:
[...]
Dat vroeg ik niet. En daarbij geef ik aan dat ik het lastig vind om voor mezelf een handelsnaam te bedenken die nog niet bestaat en wat origineel is. Lastiger dan jij denkt! Een goede handelsnaam verzinnen die nog niet voorkomt in het register van KvK is helemaal niet moeilijk. Moet je wel je creativiteit voor aanspreken
[...]
Dat vroeg ik niet. En daarbij geef ik aan dat ik het lastig vind om voor mezelf een handelsnaam te bedenken die nog niet bestaat en wat origineel is. Lastiger dan jij denkt! Een goede handelsnaam verzinnen die nog niet voorkomt in het register van KvK is helemaal niet moeilijk. Moet je wel je creativiteit voor aanspreken
dinsdag 12 augustus 2014 om 06:52
dinsdag 12 augustus 2014 om 09:51
quote:jennifer80 schreef op 12 augustus 2014 @ 05:24:
Dat je daar als creatieveling zelf niet op komt
Creatief met taal is iets heel anders dan creatief in beeld zijn...
TO, past zo'n stoere/hippe naam bij wat je maakt en hoe jij bent? Ik vind dat soort dingen zelf inmiddels al wat te voorspelbaar om heel eerlijk te zijn. Maar dat is smaak.
Studio Pit? Biedt leuke mogelijkheden voor een logo.
Dapper design. GUTS (op z'n Engels en Nederlands te lezen).
Dat je daar als creatieveling zelf niet op komt
Creatief met taal is iets heel anders dan creatief in beeld zijn...
TO, past zo'n stoere/hippe naam bij wat je maakt en hoe jij bent? Ik vind dat soort dingen zelf inmiddels al wat te voorspelbaar om heel eerlijk te zijn. Maar dat is smaak.
Studio Pit? Biedt leuke mogelijkheden voor een logo.
Dapper design. GUTS (op z'n Engels en Nederlands te lezen).
dinsdag 12 augustus 2014 om 10:01
Je kiest een edelsteen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Edelstenen
Bijvoorbeeld OPAAL.
Je studio noem je Opaal ontwerp.
Als logo neem je een opaal.
Bij de opleiding edelsmeden laat je een paar sieraden met opaal ontwerpen.
Klaar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Edelstenen
Bijvoorbeeld OPAAL.
Je studio noem je Opaal ontwerp.
Als logo neem je een opaal.
Bij de opleiding edelsmeden laat je een paar sieraden met opaal ontwerpen.
Klaar.