Werk & Studie alle pijlers

Betrouwbaar thuiswerk

07-01-2017 00:28 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar Thuiswerk. Google geeft eindeloos resultaten en ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb ook geen idee of ze allemaal even betrouwbaar zijn dus me zomaar ergens aanmelden durf ik niet. Vandaar dat ik hier wat info wil inwinnen.



Wie heeft er ervaring met thuiswerk?
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Chatopperator...
Chatoperator bij Yops of operatormatch is eigenlijk het enige echt betrouwbare thuiswerk.
Alle reacties Link kopieren
Moet je wel snel kunnen typen en schakelen tussen diverse profielen.
Alle reacties Link kopieren
Operatormatch idd
Alle reacties Link kopieren
www punt upwork punt com
Alle reacties Link kopieren
Thuiswerk als in 'enveloppen vullen' of 'spullen verpakken' komt vrijwel niet meer voor. Bovendien staat he hele huis vol met dozen en meuk en moet het op een bepaalde tijd af, waardoor je met de hele familie tot 's avonds kan zitten buffelen.



En verkijk je niet op de term 'thuiswerk': het betekent niet altijd dat je het kunt doen als het jou uitkomt. Als je enquêtes af moet nemen, kun je niet zelf beslissen dat je dat doet 'om 21 uur, als de kinderen te bed liggen'.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom wil je thuiswerk doen?
Alle reacties Link kopieren
Roamler niet helemaal thuis maar een soort mysteryshopping en onderzoekjes in winkels in je eigen tijd mbv je eigen smartphone. Vergoedingen variëren van 1,50 per opdracht tot 20 euro per opdracht en alles wat daar tussenin zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe zelf ook thuiswerk, vind dat heerlijk en is best leuk verdienen. En je hoeft er de deur niet voor uit
Alle reacties Link kopieren
Lovysa schreef:
07-01-2017 01:51
Chatopperator...
Hallo ik ben op zoek naar een naaister (thuiswerk) gordijnen, haarbandjes e.d.
Je kan mij mailen op salsa-1978@hotmail.com
Gr yolanda

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven