Bijbaan naast studie
woensdag 18 november 2009 om 11:50
Hallo,
In juli dit jaar heb ik een MBO-opleiding richting interieur-styling afgerond. In september ben ik begonnen met een HBO-studie. Nu zoek ik een baan voor naast mijn studie, het liefst richting de interieur-styling.
Bij uitzendbureau's hebben ze vrijwel nooit vacatures in deze richting. (Ik zit dan te denken aan interieur-winkels ed.)
Ik heb diverse stages in deze richting gelopen, en deze heb ik gekregen door gewoon de winkel of het bedrijf binnen te stappen.
Nu zit ik te twijfelen of dit nu wel een goede manier is, aangezien het behoorlijk direct is.
Mijn vraag is: Gewoon er op af stappen met mijn cv, of een open sollicitatiebrief schrijven?
Groetjes, Frederieke
In juli dit jaar heb ik een MBO-opleiding richting interieur-styling afgerond. In september ben ik begonnen met een HBO-studie. Nu zoek ik een baan voor naast mijn studie, het liefst richting de interieur-styling.
Bij uitzendbureau's hebben ze vrijwel nooit vacatures in deze richting. (Ik zit dan te denken aan interieur-winkels ed.)
Ik heb diverse stages in deze richting gelopen, en deze heb ik gekregen door gewoon de winkel of het bedrijf binnen te stappen.
Nu zit ik te twijfelen of dit nu wel een goede manier is, aangezien het behoorlijk direct is.
Mijn vraag is: Gewoon er op af stappen met mijn cv, of een open sollicitatiebrief schrijven?
Groetjes, Frederieke
woensdag 18 november 2009 om 12:43
Op internet heb je meerdere sites waar 'creatieve' vacatures worden gemeld. Bij uitzendbureau's zul je ze inderdaad zelden vinden, omdat het niet alleen gaat over je CV, maar ook over je portfolio. Open sollicitaties kan heel goed werken, net als binnenstappen, maar ze moeten maar net wat hebben.
www.werkeninwonen.nl is denk ik wel een site waar je wat kan vinden.
www.werkeninwonen.nl is denk ik wel een site waar je wat kan vinden.
woensdag 18 november 2009 om 13:19
Is dit niks voor je?
Parttime Verkoper
Home center Wolvega (Wolvega)
Referentienummer:
Home Center wil de klant een totale woonbelevenis bieden, waarbij klantgerichtheid
bovenaan staat en medewerkers passievol de woonwensen van de klant verwezenlijkt.
Functie-eisen
- Ben je een echte verkoper;
- Ben je flexibel en klantgericht;
- Ben je modieus en heb je gevoel voor styling;
- Heb je verkoopervaring bij voorkeur in het meubelvak;
- Heb je een opgewekt karakter;
- Ben je bereid op zaterdag en feestdagen te werken.
Wat bieden wij?
- Een leuke afwisselende baan waarin omgaan met klanten centraal staat;
- Salariëring en arbeidsvoorwaarden volgens CAO wonen;
- Werken in een leuk team en een informele werksfeer.
Bekijk ons bedrijfsprofiel
* Reageer
* Reageren tot
28-11-2009
Parttime Verkoper
Home center Wolvega (Wolvega)
Referentienummer:
Home Center wil de klant een totale woonbelevenis bieden, waarbij klantgerichtheid
bovenaan staat en medewerkers passievol de woonwensen van de klant verwezenlijkt.
Functie-eisen
- Ben je een echte verkoper;
- Ben je flexibel en klantgericht;
- Ben je modieus en heb je gevoel voor styling;
- Heb je verkoopervaring bij voorkeur in het meubelvak;
- Heb je een opgewekt karakter;
- Ben je bereid op zaterdag en feestdagen te werken.
Wat bieden wij?
- Een leuke afwisselende baan waarin omgaan met klanten centraal staat;
- Salariëring en arbeidsvoorwaarden volgens CAO wonen;
- Werken in een leuk team en een informele werksfeer.
Bekijk ons bedrijfsprofiel
* Reageer
* Reageren tot
28-11-2009
woensdag 18 november 2009 om 17:58