Cadeau afscheid werk
zondag 17 juli 2016 om 08:31
Na 2 jaar gewerkt te hebben bij hetzelfde bedrijf ga ik er weg met pijn in m'n hart. Het eerste jaar had ik 0 urencontract en laatste jaar was ik er leerling. Vanwege m'n opleiding moet ik hier nu weg. Ik blijf nog 1 jaar binnen dezelfde keten. Ik heb bij dit bedrijf zoveel geleerd zowel op zakelijk als privé gebied. Nu wil ik als ik wegga iets achter laten wat blijvend is. Ik wil dus geen taart geven of eten. Iemand een idee?
zondag 17 juli 2016 om 08:37
Iets wat blijvend is??? Waarom? Omdat jij vind dat je zo'n onuitwisbare indruk achterlaat???
En dan...eerst vindt het team het leuk en na een half jaar een sta in de weg en wordt het alsnog weggemietert.
Maar je kan natuurlijk kiezen voor een mooie plant in een pot. Of een leuke theepot of een schilderij of poster voor aan de muur...
Maar ik zou toch gaan voor een leuke pot met drop of chocolade
En dan...eerst vindt het team het leuk en na een half jaar een sta in de weg en wordt het alsnog weggemietert.
Maar je kan natuurlijk kiezen voor een mooie plant in een pot. Of een leuke theepot of een schilderij of poster voor aan de muur...
Maar ik zou toch gaan voor een leuke pot met drop of chocolade
zondag 17 juli 2016 om 08:38
Waarom wil je persé wat blijvends geven? Hard gezegd, over twee jaar weet niemand meer dat je er gewerkt hebt. Op jou heeft deze periode een diepe indruk gemaakt, want eerste baan, maar voor hen ben jij niet zo belangrijk. Als je wat blijvends wil geven, doe dan iets nuttigs (Ik heb ooit een grote glazen snoeppot neergezet bij ons in de zusterpost, die blijkt er nu na 10 jaar nog steeds te staan. Niemand heeft nog een idee dat ik die daar ooit heb neergezet, maar ik vind het wel leuk dat hij er dus nog steeds blijkt te staan).
zondag 17 juli 2016 om 09:17
Wat een harde reacties! To wil gewoon iets liefs geven omdat ze een hele fijne en bijzondere tijd heeft gehad. Of dat nou wel of niet wederzijds is kunnen wij niet weten en het is ook niet belangrijk.
Een tosti-ijzer is een goeie ja! Of een melkschuim klopper is misschien ook leuk als jullie een goed koffieapparaat hebben.
Een tosti-ijzer is een goeie ja! Of een melkschuim klopper is misschien ook leuk als jullie een goed koffieapparaat hebben.
zondag 17 juli 2016 om 09:43
zondag 17 juli 2016 om 10:29
Hey Iertje, misschien vind je dit leuk, ik heb dit ooit gegeven toen ik wegging, je kunt natuurlijk een pot naar keuze nemen, ik had 'm gevuld met drop. Het is eenvoudig te maken en vooral het smartlapje erbij deed het 'm. Veel plezier op je laatste werkdag!
https://nl.pinterest.com/pin/509751251552390478/
https://nl.pinterest.com/pin/509751251552390478/
zondag 17 juli 2016 om 12:11
quote:Padoempats schreef op 17 juli 2016 @ 09:17:
Wat een harde reacties! To wil gewoon iets liefs geven omdat ze een hele fijne en bijzondere tijd heeft gehad. Of dat nou wel of niet wederzijds is kunnen wij niet weten en het is ook niet belangrijk.
Een tosti-ijzer is een goeie ja! Of een melkschuim klopper is misschien ook leuk als jullie een goed koffieapparaat hebben.Soms is de waarheid hard ja........
Een tosti-ijzer is een goeie ja! Of een melkschuim klopper is misschien ook leuk als jullie een goed koffieapparaat hebben.Soms is de waarheid hard ja........
Oh dear, how sad, never mind.
zondag 17 juli 2016 om 12:13
zondag 17 juli 2016 om 18:33
Bij mijn vorige baan liet nooit iemand iets blijvende achter als hij weg ging, hooguit een formulier of procedure. Een snoeppot is overigens wel een leuk idee, met daarop een etiket met je foto. Ik heb jaren in mijn vorige functie gewerkt en ze zijn me nu na 3,5 maand al bijna vergeten. Ze hebben zelfs de procedure van mijn taak aangepast (maar daar gaan ze nog spijt van krijgen ).