Werk & Studie alle pijlers

Communicatieplan Bachelor

01-05-2011 16:26 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen, ik kom er even niet uit. Ik studeer dus Communicatie en mijn eerste moduleopdracht is het schrijven van een communicatieplan. En natuurlijk heb ik al een hoop geleerd tijdens de lessen maar ik weet niet hoe ik moet beginnen. Ik zit even vast, is er iemand die mij kan helpen met wat richtlijnen? Als ik maar kan beginnen maar het lijkt wel of ik helemaal niet meer kan nadenken.
helpt dit?

http://www.leren.nl/rubri ... unicatieplan/voorbeelden/
Kun je niet overleggen met een studiegenootje? Vaak helpt het al als je een ander uitlegt wat je in je hoofd hebt (of niet ).
Ga in therapie!
Dank je wel borderwalk, wat een goede site is dit toch

@dubiootje. Ik heb de studiegenoten al allemaal gemaild maar bijna iedereen is op vakantie, behalve ik schijnbaar
Sheets van colleges terug kijken en gewoon even ouderwets opnieuw in je studieboeken kijken om te zien hoe het ook alweer zat?

Docent mailen met specifieke vraag?

Succes!
Dit lijkt me nu typisch iets wat er in je studie wordt behandeld, and if not, vraag dan of de opleiding je uitlegt hoe het moet. Waarschijnlijk hebben jij en je medestudenten er veel aan!
Snelle cursus communicatieplan:

- Wat is het doel? (informeren?, overtuigen etc)

- Wat zijn je doelgroepen?

- Wat is je boodschap

- Wat is de informatiebehoefte van je doelgroepen?

- Op welke manier (=middelen) ga je met ze communiceren?

- Wat is het budget?/begroting?
ik heb een deja vu. Exact ditzelfde topic heb ik hier al gezien? Gebruik de zoekfunctie ff!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven