Werk & Studie alle pijlers

eerste stage dag

21-04-2013 20:33 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen mijn eerste stage dag op de afdeling pg als verzorgende. Best spannend allemaal. iemand tips en hoe ik mij goed kan voorbereiden? Iemand ervaring met pg? Ik heb er zin in en hoop dat het goed gaat lopen!!
Goede voorbereiding, leg al je spullen voor morgen klaar en zorg dat je over max een uur lekker in bed ligt met de wekker gezet. Succes!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Heb je op internet je al ingelezen over het verpleeghuis waar je heen gaat en eventueel over de specifieke afdeling? Google pg eens ;) Verder zorg dat je al je spullen al klaarlegt, je kleding, lunch etc. en ga op tijd naar bed zodat je uitgerust op staat. Zorg in ieder geval voor een blocnootje en een pen, komt altijd goed over en is handig Succes
Niet te veel stressen. Je stagecollega's zijn waarschijnlijk al blij als je enthousiast bent, behulpzaam opstelt. Stel vragen (en onthoud je (voorlopig) van een mening).
Stressen doe ik toch wel haha. Ik hoop dat de begeleider ook goed is zodat ik mij al iets rustiger voel en dat er leuke collega's zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven