Werk & Studie alle pijlers

Frustrerend.

12-03-2018 14:58 6 berichten
Vandaag weer 2 afwijzingen voor het vinden van een BBL leer- werk plek verzorgende Ig. Wordt er moedeloos en gefrustreerd van😀. Het is echt mijn droom en heb er alles voor over om een plek te vinden en in sept te kunnen beginnen. Maar ik begin nu toch wel een beetje bang te worden dat het niet gaat lukken😢. Maar goed geef niet op en de aanhouder wint zegt men, dus fingers crossed. Is het zo moeilijk om tegenwoordig een werk-leer plek te vinden?
Alle reacties Link kopieren
Welke regio zoek je?
Hier een zorginstelling die er per keer 30 aanneemt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tickel schreef:
12-03-2018 15:23
Welke regio zoek je?
Hier een zorginstelling die er per keer 30 aanneemt.
Regio Twente.
Ik sprak laatst iemand van P&O van een zorginstelling. Ze worden overspoeld met sollicitaties van vrouwen die "weleens wat anders willen en de zorg lijkt zo leuk". Geen goede vooropleiding of werkervaring in de juiste richting. Die worden allemaal afgewezen. Er zijn hier voldoende sollicitanten die wel aan de juiste eisen voldoen.

Ik weet niet of jij op die manier solliciteert? Misschien is er in jouw regio ook wel niet veel plaats voor regio?
-Esmeralda- schreef:
12-03-2018 15:42
Ik sprak laatst iemand van P&O van een zorginstelling. Ze worden overspoeld met sollicitaties van vrouwen die "weleens wat anders willen en de zorg lijkt zo leuk". Geen goede vooropleiding of werkervaring in de juiste richting. Die worden allemaal afgewezen. Er zijn hier voldoende sollicitanten die wel aan de juiste eisen voldoen.

Ik weet niet of jij op die manier solliciteert? Misschien is er in jouw regio ook wel niet veel plaats voor regio?
Nee zo solliciteer ik niet. Ik weet dat ik dit al heel lang wil. Ben geen huisvrouw die zonodig eens wat anders wil. Ben alleenstaand,dus kostwinner en dit is een droom. En ik vindt dat ik nu de stap moet wagen of dit überhaupt kan. Want ik ben 42 jaar en moet zeker nog 25 jaar werken en dan wil ik wel iets doen wat ik echt leuk vindt. En als ik alles er aan gedaan hebt om een plek te kunnen vinden en deze niet gevonden hebzou dat echt vreselijk balen zijn,maar ik kan me dan niet verwijten dat ik het niet geprobeerd heb. Heb ook niet echt ervaring in de zorg, maar heb in het verleden wel een bijbaantje gehad in een verzorgingstehuis en doe momenteel 3 a 4 x in de week vrijwilligerswerk in de zorg en vindt dit echt super leuk. Ben daar helemaal op mijn plek. Maar kan hier helaas ook niet worden aangenomen als leerling. Heb al een balletje opgegooid.
Cinderella76 schreef:
12-03-2018 16:19
Nee zo solliciteer ik niet. Ik weet dat ik dit al heel lang wil. Ben geen huisvrouw die zonodig eens wat anders wil. Ben alleenstaand,dus kostwinner en dit is een droom. En ik vindt dat ik nu de stap moet wagen of dit überhaupt kan. Want ik ben 42 jaar en moet zeker nog 25 jaar werken en dan wil ik wel iets doen wat ik echt leuk vindt. En als ik alles er aan gedaan hebt om een plek te kunnen vinden en deze niet gevonden hebzou dat echt vreselijk balen zijn,maar ik kan me dan niet verwijten dat ik het niet geprobeerd heb. Heb ook niet echt ervaring in de zorg, maar heb in het verleden wel een bijbaantje gehad in een verzorgingstehuis en doe momenteel 3 a 4 x in de week vrijwilligerswerk in de zorg en vindt dit echt super leuk. Ben daar helemaal op mijn plek. Maar kan hier helaas ook niet worden aangenomen als leerling. Heb al een balletje opgegooid. Ben 40 trouwens, typfoutje☺️

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven