Herkenbaar die twijfels?
maandag 18 augustus 2014 om 18:50
Weet niet zo goed waar ik dit onderwerp moet plaatsen, toch maar even hier. Sinds 3 jaar zit ik thuis, zonder baan. Wel (bijna) al die tijd gesolliciteerd. Ook een poosje niet ivm zwangerschap en gezondheid. Maar goed, echt mijn keus om thuis te blijven was het niet en zo langzamerhand loop ik tegen de muren op thuis. We komen rond, maar financieel zou werken wel lekker zijn . En voor mijzelf lijkt het me ook fijn om de afwisseling te hebben van werk/thuis.
En nu...morgen een sollicitatiegesprek. Voor een functie van 4 maanden. Het is werk, en het lijkt me een leuke functie, ook al verdiend het niet veel. Het voelt gewoon luxe om te kunnen beslissen om wel of geen baan aan te nemen.
Maar er zitten toch een paar kleine twijfels... voor maar 4 maanden, eerste weken fulltime werken, daarna parttime. Kinderopvang moet op korte termijn geregeld kunnen worden.
Ik word gek van de twijfels
En nu...morgen een sollicitatiegesprek. Voor een functie van 4 maanden. Het is werk, en het lijkt me een leuke functie, ook al verdiend het niet veel. Het voelt gewoon luxe om te kunnen beslissen om wel of geen baan aan te nemen.
Maar er zitten toch een paar kleine twijfels... voor maar 4 maanden, eerste weken fulltime werken, daarna parttime. Kinderopvang moet op korte termijn geregeld kunnen worden.
Ik word gek van de twijfels
maandag 18 augustus 2014 om 18:55
maandag 18 augustus 2014 om 19:17
maandag 18 augustus 2014 om 20:52
Ik zou er voor gaan, Ik ben zelf een periode ziek geweest en vond de eerste keer werken weer heel spannend. Ik had immers in tussentijd niet kunnen toetsen hoe mijn lichaam zou reageren en in hoeverre ik des tijds weer werk aan kon.
Ik ben eerlijk en open geweest naar mijn werkgever. Die waardeerde dat en daardoor kon ik vrij ontspannen beginnen aan die baan. Was trouwens ook maar voor vier maanden!
Ben altijd nog blij dat ik dat gedaan heb: Leuke contacten met collega's, voelde weer alsof ik mezelf nutig kon maken en wat kon betekenen en ervaarde hoe mijn lichaam reageerde en die dingen waren heel waardevol!
Ik ben eerlijk en open geweest naar mijn werkgever. Die waardeerde dat en daardoor kon ik vrij ontspannen beginnen aan die baan. Was trouwens ook maar voor vier maanden!
Ben altijd nog blij dat ik dat gedaan heb: Leuke contacten met collega's, voelde weer alsof ik mezelf nutig kon maken en wat kon betekenen en ervaarde hoe mijn lichaam reageerde en die dingen waren heel waardevol!