Werk & Studie alle pijlers

Hoe mail afsluiten?

09-12-2018 15:49 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben momenteel op zoek naar een minor/afstudeerstage. Ik heb via een docent contactgegevens gekregen van iemand bij een bedrijf dat ik echt heel interessant vind. Nu loop ik alleen heel erg vast op hoe ik de mail kan afsluiten! Ik hoop dat iemand me wat op weg kan helpen :D

Beste [Naam contactpersoon],

Mijn naam is Mepi, ik ben derdejaars student [Studie] aan [School].
Via [Docent] heb ik uw contactgegevens gekregen.

In de tweede helft van dit schooljaar ga ik deelnemen aan de minor [Minornaam]. Deze minor moet ik afsluiten met een stage van 3 maanden bij een bedrijf dat [Soort onderzoek] doet. De aanvang van deze stage vind plaats in de eerste week van mei. Deze stage is mogelijk ook te combineren met de afstudeerstage van het 4e jaar. Dit zou betekenen dat ik voor een jaar aansluitend stage kan lopen bij een bedrijf. Graag zou ik deze stage bij [Bedrijf] lopen.

Mijn oog is gevallen op [Bedrijf] omdat dit bedrijf als doel heeft om [iets te doen]. Ik sta zelf volledig achter dit doel en vind dat [ik ook iets wil doen].

Hoe kan ik dit het beste naar een eind breien?

Alvast bedankt voor alle input :)
Alle reacties Link kopieren
Beste [Naam contactpersoon],

Mijn naam is Mepi, ik ben derdejaars student [Studie] aan [School].
Via [Docent] heb ik uw contactgegevens gekregen.

In de tweede helft van dit schooljaar ga ik deelnemen aan de minor [Minornaam]. Deze minor wordt afgesloten met een stage van 3 maanden bij een bedrijf dat [Soort onderzoek] doet. De aanvang van deze stage vind plaats in de eerste week van mei. Deze stage is mogelijk ook te combineren met de afstudeerstage van het 4e jaar. Dit zou betekenen dat ik voor een jaar aansluitend stage kan lopen bij een bedrijf. Graag zou ik deze stage bij [Bedrijf] lopen.

Mijn interesse gaat uit naar uw bedrijf [Bedrijf] omdat zij als doel heeft om [iets te doen]. Ik sta zelf volledig achter dit doel en zou hierin een passende bijdrage zou kunnen leveren. [ik ook iets wil doen].

In een persoonlijk onderhoud wil ik deze brief graag komen toelichten en zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Hoogachtend,

je eigen naam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven