Indentificate
donderdag 4 juli 2013 om 22:22
Hoi,
Ik plaats hier maar even een vraag.. Ik werk voor een uitzendbureau en nu hebben hun bedacht om onze huidige kloksleutels te vervangen door in klokken met je vingerafdruk. Mag dit zomaar? Ik vind het persoonlijk nogal ver gaan, ook qua privacy. Ze kunnen elk moment mijn inkloktijden bekijken maar het lijkt erop dat ze steeds meer van de uitzendkrachten willen hebben. Kan ik dit weigeren zonder dat ik op straat kom te staan?
Ik plaats hier maar even een vraag.. Ik werk voor een uitzendbureau en nu hebben hun bedacht om onze huidige kloksleutels te vervangen door in klokken met je vingerafdruk. Mag dit zomaar? Ik vind het persoonlijk nogal ver gaan, ook qua privacy. Ze kunnen elk moment mijn inkloktijden bekijken maar het lijkt erop dat ze steeds meer van de uitzendkrachten willen hebben. Kan ik dit weigeren zonder dat ik op straat kom te staan?
donderdag 4 juli 2013 om 22:43
Er is geen verschil tussen de kloksleutel en de vingerindentificatie. Ik vind het hele uitzendbureau gewoon heel slecht. Ze betalen vaak te weinig, vrij vragen is een hel. Ze kijken alleen naar hun eigen gemaakte planning ipv de kloktijden. Plus dat ik dat hele bedrijf ook niet vertrouw dus ik heb er weinig zin in om letterlijk alles maar te geven. (ik heb niks te verbergen ofzo maar ik vibd dit net een stap te ver gaan voor een klein bedrijf)
donderdag 4 juli 2013 om 22:52
donderdag 4 juli 2013 om 22:56
quote:gelderka schreef op 04 juli 2013 @ 22:34:
Maar... ze kunnen nu ook op elk moment je kloktijden bekijken.
Wat kunnen ze met vingerafdrukken dat ze niet met jouw kloksleutel kunnen?
Leg eens uit wat het verschil is?Nou, voor als er een moord is begaan, of kijk ik teveel NCIS ?
Maar... ze kunnen nu ook op elk moment je kloktijden bekijken.
Wat kunnen ze met vingerafdrukken dat ze niet met jouw kloksleutel kunnen?
Leg eens uit wat het verschil is?Nou, voor als er een moord is begaan, of kijk ik teveel NCIS ?
Je bent zelf een theepot
donderdag 4 juli 2013 om 22:56
donderdag 4 juli 2013 om 23:08